פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים בתל אביב צריך להטיל אגרה על כניסה לשטח העיר באמצעות רכב פרטי (עד 7 נוסעים) בשעות היום.או לחילופין להטיל אגרה על רכב עם פחות מ4 נוסעים הנכנס לעיר.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים מספיק לדעתי להטיל אגרה על אוטו שנושא פחות מ4-5 אנשים בשעות היום. למרות שאני לא רואה איך זה פותר את בעיית החנייה בשעות הלילה גם כן, פשוט אין איפה לחנות ליד הבית.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים זה יעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית.כתוצאה מזה יפחת הצורך במכונית פרטית שלישית ורביעית במשפחה.(ואפילו שניה וראשונה)כתוצאה מזה יתפנו מקומות חניה.כמובן שזה לא יקרה מהיום למחר, וזאת בדיוק הבעיה.מחליטי הגורלות שלנו נבחרים במקרה הטוב ל4 שנים, ובממוצע רב שנתי הכנסת לא מחזיקה יותר מ3 שנים.והם פשוט לא יבצעו פעולה שתראה בטווח הקרוב בתור גזרה(אגרה על כניסה למרכז העיר תעלה לציבור לא מעט), אבל התוצאות הטובות שלה יגיעו רק אחרי 6-7 שנים במצטבר.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים זה גם עניין של ביקוש אם בכל תחנה היו מחכים הרבה נוסעים אז היו יותר אוטובוסיםתראה איך הרכבת שמספר הנוסעים שלה הולך ועולה מתפתחת בלי הפסקהעניין של ביקוש או לא, הפואנטה היא אותה פואנטה:אם אתה גר במקום שבו יש קצת פחות ביקוש = אין תחבורה ציבורית הולמת = אי אפשר להסתדר בלי בנזין!דרך אגב, מי שאומר שהרכבת מתפתחת בלי הפסקה אני יכול להעריך ברמת סבירות די גבוהה שהוא לא אדם שנוסע ברכבת על בסיס קבוע או לחילופין לא ראה מערכת רכבות/תחבורה ציבורית בעולם המערבי (הרי לשם אנו מתיימרים להשתייך, לא?).
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים זה יעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית. כתוצאה מזה יפחת הצורך במכונית פרטית שלישית ורביעית במשפחה.(ואפילו שניה וראשונה) כתוצאה מזה יתפנו מקומות חניה. כמובן שזה לא יקרה מהיום למחר, וזאת בדיוק הבעיה. מחליטי הגורלות שלנו נבחרים במקרה הטוב ל4 שנים, ובממוצע רב שנתי הכנסת לא מחזיקה יותר מ3 שנים. והם פשוט לא יבצעו פעולה שתראה בטווח הקרוב בתור גזרה(אגרה על כניסה למרכז העיר תעלה לציבור לא מעט), אבל התוצאות הטובות שלה יגיעו רק אחרי 6-7 שנים במצטבר. למה צריך מכונית שלישית ורביעית בבית אני לא מבין בכל מקרה אני לא מבין איך האגרה אמורה לעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית את תושבי תל אביב.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים [br]פורסם בתאריך: 2.09.2010 בשעה 16:03:40 למה צריך מכונית שלישית ורביעית בבית אני לא מבין בכל מקרה אני לא מבין איך האגרה אמורה לעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית את תושבי תל אביב. רכב להורים ורכב לילדים. גם הם צריכים להתנייד כדי להגיע לעבודה/לימודים/בילויים.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים [br]פורסם בתאריך: 2.09.2010 בשעה 16:03:40רכב להורים ורכב לילדים. גם הם צריכים להתנייד כדי להגיע לעבודה/לימודים/בילויים. בבוקר מסיעים את הילדים לבית הספר/גן.בערב הורים בבית והילדים לוקחים את הרכב.לפעמים 2 ההורים נוסעים ביחד ומשאירים רכב אחד בבית, לא חסר פתרונות, אבל ראבק, 4 מכוניות?!
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים בהחלט יש כאלה עם 4 ואף יותראני מכיר משפחה (אומנם לא בתל אביב) עם 6 מכוניות.שתי מכוניות להורים3 מכוניות נוספות, אחת לכל ילד שיש לו רישיון.( כששניים מהם בכלל תאומים ולומדים באותו בית ספר ואותה כיתה)ועוד ג'יפ לסופי שבוע.ואם תהיה לך אגרה על כניסה למרכז העיר תל אביב, אז גם תושבי תל אביב שירצו להגיע למרכז העיר, יעדיפו לעשות זאת בתחבורה ציבורית
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים בבוקר מסיעים את הילדים לבית הספר/גן.בערב הורים בבית והילדים לוקחים את הרכב.לפעמים 2 ההורים נוסעים ביחד ומשאירים רכב אחד בבית, לא חסר פתרונות, אבל ראבק, 4 מכוניות?! אם הילדים בני 20? אין להם זכות לרכב? אם יש לאנשים כסף שיקנו מצדי גם עשר מכוניות.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים דרך אגב, מי שאומר שהרכבת מתפתחת בלי הפסקה אני יכול להעריך ברמת סבירות די גבוהה שהוא לא אדם שנוסע ברכבת על בסיס קבוע או לחילופין לא ראה מערכת רכבות/תחבורה ציבורית בעולם המערבי (הרי לשם אנו מתיימרים להשתייך, לא?).אל תשכח שרכבת ישראל עשתה קפיצת דרך רצינית מימי התורכים ועד היום.בנוסף למה לדבר על העולם המערבי ? בניו דלהי יש רכבת תחתית מדהימה, רחבה יפה ומבריקה עם קוים ארוכים, הלוואי אצלנו.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים אין לי בעיה שיעלו את המסיסים על הדלק , בתנאי שעד 2012 יהיו מסילות לכל הפריפריות, רכבות קלות ויעילות בכל הערים הגדולות ותחבורה ציבורית ראויה.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים מחבר בבוקר מסיעים את הילדים לבית הספר/גן.בערב הורים בבית והילדים לוקחים את הרכב.לפעמים 2 ההורים נוסעים ביחד ומשאירים רכב אחד בבית, לא חסר פתרונות, אבל ראבק, 4 מכוניות?!יש לא מעט מקרים שזה קרוב להיות הכרחי.סתם לדוגמה, אצלנו בבית אמא שלי עובדת בחיפה, אבא שלי במרכז, שניהם יוצאים בשעה שונה ככה שלא יכולים לנסוע ביחדאני עובד באיזור חיפה, אבל לא על הדרך של אמא שלי וגם בשעה אחרת, עוד מעט גם מתחיל ללמוד באיזור, ואח שלי לומד בעפולה.אף אחד מבני המשפחה לא יכול להסתמך על התחבורה הציבורית האומללה שבאיזור שמגיעה בשעות לא סדירות. מה עושים?פתרון אחד זה לצאת ללימודים שעה וחצי מראש (אם לא יותר) בשביל נסיעה שאמורה לארוך 20 דקות, פתרון שני זה להשתמש בתחבורה ציבורית ולצאת בזמן ש "אמור" להספיק, ולהתפלל לא לאחר, פתרון שלישי זה להחזיק 4 מכוניות בבית.הייתי שמח לא לקנות לעצמי רכב, לחסוך דלק, ביטוח, תחזוקה וכו' ולהשתמש בתחבורה ציבורית, אם היא הייתה במצב שאיכשהו בטעות אפשר לסמוך עליה.אבל מצבה בכי רע.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים המדינה חוסמת כל פיתרון זול להתנידות החזקת מוכנית אפכה להיות מאוד יקרה וזה לא רק ענין הדלק לדו גלגלי העלו מאוד את הביטוח לכל מיני פיתרונות לערים כמו קורקינאט חשמלי שזה פיתרון מאוד נחמד הוציאו מחוץ לחוק חוץ מצעצועים שלא יכולים לשמש מבוגר לנסוע באופנים בעיקרון אסור לנסוע על המדרכה -אבל לנסוע בכביש בגלל שכימאת אין נתיבים מיוחדים מרגיש כמו התאבדות תחבורה ציבורית ? הצחקתם אותי נסיעה של איזה 5 דקות במונית תעלה מינימום 15 שקל -אולי יותר כי מזמן לא נסעתי באוטובוס כמה זה כבר עם אני זוכר נכון איזה 6 שקל מינימום והרבה פעמים יותר לאוטובוס מסריח שתקוע בפקקים כמו מכוניות כי לא עשו מספיק נתיבים מיוחדים רכבת ? הצחקתם אותי ברוב המקומות אין תחנה
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים המדינה חוסמת כל פיתרון זול להתנידות החזקת מוכנית אפכה להיות מאוד יקרה וזה לא רק ענין הדלק לדו גלגלי העלו מאוד את הביטוח לכל מיני פיתרונות לערים כמו קורקינאט חשמלי שזה פיתרון מאוד נחמד הוציאו מחוץ לחוק חוץ מצעצועים שלא יכולים לשמש מבוגר לנסוע באופנים בעיקרון אסור לנסוע על המדרכה -אבל לנסוע בכביש בגלל שכימאת אין נתיבים מיוחדים מרגיש כמו התאבדות תחבורה ציבורית ? הצחקתם אותי נסיעה של איזה 5 דקות במונית תעלה מינימום 15 שקל -אולי יותר כי מזמן לא נסעתי באוטובוס כמה זה כבר עם אני זוכר נכון איזה 6 שקל מינימום והרבה פעמים יותר לאוטובוס מסריח שתקוע בפקקים כמו מכוניות כי לא עשו מספיק נתיבים מיוחדים רכבת ? הצחקתם אותי ברוב המקומות אין תחנה בתקווה חוק ההעמסה יעבור בכנסת עד סוף השנה ומחירי הביטוח לדו"ג יהיו סבירים.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים המדינה חוסמת כל פיתרון זול להתנידות החזקת מוכנית אפכה להיות מאוד יקרה וזה לא רק ענין הדלק לדו גלגלי העלו מאוד את הביטוח לכל מיני פיתרונות לערים כמו קורקינאט חשמלי שזה פיתרון מאוד נחמד הוציאו מחוץ לחוק חוץ מצעצועים שלא יכולים לשמש מבוגר לנסוע באופנים בעיקרון אסור לנסוע על המדרכה -אבל לנסוע בכביש בגלל שכימאת אין נתיבים מיוחדים מרגיש כמו התאבדות תחבורה ציבורית ? הצחקתם אותי נסיעה של איזה 5 דקות במונית תעלה מינימום 15 שקל -אולי יותר כי מזמן לא נסעתי באוטובוס כמה זה כבר עם אני זוכר נכון איזה 6 שקל מינימום והרבה פעמים יותר לאוטובוס מסריח שתקוע בפקקים כמו מכוניות כי לא עשו מספיק נתיבים מיוחדים רכבת ? הצחקתם אותי ברוב המקומות אין תחנה לא יודע על נסיעה של רבע שעה בתל אביב בלילה עם מונה משלמים כ-16 שקל.יש גם רכבת, שבזמן האחרון הופכת להיות מאוד אטרקטיבית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.