ירח אפל פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 בתל אביב צריך להטיל אגרה על כניסה לשטח העיר באמצעות רכב פרטי (עד 7 נוסעים) בשעות היום.או לחילופין להטיל אגרה על רכב עם פחות מ4 נוסעים הנכנס לעיר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y_a_n_i_k פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 מספיק לדעתי להטיל אגרה על אוטו שנושא פחות מ4-5 אנשים בשעות היום. למרות שאני לא רואה איך זה פותר את בעיית החנייה בשעות הלילה גם כן, פשוט אין איפה לחנות ליד הבית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ירח אפל פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 זה יעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית.כתוצאה מזה יפחת הצורך במכונית פרטית שלישית ורביעית במשפחה.(ואפילו שניה וראשונה)כתוצאה מזה יתפנו מקומות חניה.כמובן שזה לא יקרה מהיום למחר, וזאת בדיוק הבעיה.מחליטי הגורלות שלנו נבחרים במקרה הטוב ל4 שנים, ובממוצע רב שנתי הכנסת לא מחזיקה יותר מ3 שנים.והם פשוט לא יבצעו פעולה שתראה בטווח הקרוב בתור גזרה(אגרה על כניסה למרכז העיר תעלה לציבור לא מעט), אבל התוצאות הטובות שלה יגיעו רק אחרי 6-7 שנים במצטבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ekmo פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 זה גם עניין של ביקוש אם בכל תחנה היו מחכים הרבה נוסעים אז היו יותר אוטובוסיםתראה איך הרכבת שמספר הנוסעים שלה הולך ועולה מתפתחת בלי הפסקהעניין של ביקוש או לא, הפואנטה היא אותה פואנטה:אם אתה גר במקום שבו יש קצת פחות ביקוש = אין תחבורה ציבורית הולמת = אי אפשר להסתדר בלי בנזין!דרך אגב, מי שאומר שהרכבת מתפתחת בלי הפסקה אני יכול להעריך ברמת סבירות די גבוהה שהוא לא אדם שנוסע ברכבת על בסיס קבוע או לחילופין לא ראה מערכת רכבות/תחבורה ציבורית בעולם המערבי (הרי לשם אנו מתיימרים להשתייך, לא?). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y_a_n_i_k פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 זה יעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית. כתוצאה מזה יפחת הצורך במכונית פרטית שלישית ורביעית במשפחה.(ואפילו שניה וראשונה) כתוצאה מזה יתפנו מקומות חניה. כמובן שזה לא יקרה מהיום למחר, וזאת בדיוק הבעיה. מחליטי הגורלות שלנו נבחרים במקרה הטוב ל4 שנים, ובממוצע רב שנתי הכנסת לא מחזיקה יותר מ3 שנים. והם פשוט לא יבצעו פעולה שתראה בטווח הקרוב בתור גזרה(אגרה על כניסה למרכז העיר תעלה לציבור לא מעט), אבל התוצאות הטובות שלה יגיעו רק אחרי 6-7 שנים במצטבר. למה צריך מכונית שלישית ורביעית בבית אני לא מבין בכל מקרה אני לא מבין איך האגרה אמורה לעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית את תושבי תל אביב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 [br]פורסם בתאריך: 2.09.2010 בשעה 16:03:40 למה צריך מכונית שלישית ורביעית בבית אני לא מבין בכל מקרה אני לא מבין איך האגרה אמורה לעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית את תושבי תל אביב. רכב להורים ורכב לילדים. גם הם צריכים להתנייד כדי להגיע לעבודה/לימודים/בילויים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y_a_n_i_k פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 [br]פורסם בתאריך: 2.09.2010 בשעה 16:03:40רכב להורים ורכב לילדים. גם הם צריכים להתנייד כדי להגיע לעבודה/לימודים/בילויים. בבוקר מסיעים את הילדים לבית הספר/גן.בערב הורים בבית והילדים לוקחים את הרכב.לפעמים 2 ההורים נוסעים ביחד ומשאירים רכב אחד בבית, לא חסר פתרונות, אבל ראבק, 4 מכוניות?! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ירח אפל פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 בהחלט יש כאלה עם 4 ואף יותראני מכיר משפחה (אומנם לא בתל אביב) עם 6 מכוניות.שתי מכוניות להורים3 מכוניות נוספות, אחת לכל ילד שיש לו רישיון.( כששניים מהם בכלל תאומים ולומדים באותו בית ספר ואותה כיתה)ועוד ג'יפ לסופי שבוע.ואם תהיה לך אגרה על כניסה למרכז העיר תל אביב, אז גם תושבי תל אביב שירצו להגיע למרכז העיר, יעדיפו לעשות זאת בתחבורה ציבורית קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 בבוקר מסיעים את הילדים לבית הספר/גן.בערב הורים בבית והילדים לוקחים את הרכב.לפעמים 2 ההורים נוסעים ביחד ומשאירים רכב אחד בבית, לא חסר פתרונות, אבל ראבק, 4 מכוניות?! אם הילדים בני 20? אין להם זכות לרכב? אם יש לאנשים כסף שיקנו מצדי גם עשר מכוניות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 דרך אגב, מי שאומר שהרכבת מתפתחת בלי הפסקה אני יכול להעריך ברמת סבירות די גבוהה שהוא לא אדם שנוסע ברכבת על בסיס קבוע או לחילופין לא ראה מערכת רכבות/תחבורה ציבורית בעולם המערבי (הרי לשם אנו מתיימרים להשתייך, לא?).אל תשכח שרכבת ישראל עשתה קפיצת דרך רצינית מימי התורכים ועד היום.בנוסף למה לדבר על העולם המערבי ? בניו דלהי יש רכבת תחתית מדהימה, רחבה יפה ומבריקה עם קוים ארוכים, הלוואי אצלנו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-ox- פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 אין לי בעיה שיעלו את המסיסים על הדלק , בתנאי שעד 2012 יהיו מסילות לכל הפריפריות, רכבות קלות ויעילות בכל הערים הגדולות ותחבורה ציבורית ראויה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2010 בספטמבר 2 מחבר Share פורסם 2010 בספטמבר 2 בבוקר מסיעים את הילדים לבית הספר/גן.בערב הורים בבית והילדים לוקחים את הרכב.לפעמים 2 ההורים נוסעים ביחד ומשאירים רכב אחד בבית, לא חסר פתרונות, אבל ראבק, 4 מכוניות?!יש לא מעט מקרים שזה קרוב להיות הכרחי.סתם לדוגמה, אצלנו בבית אמא שלי עובדת בחיפה, אבא שלי במרכז, שניהם יוצאים בשעה שונה ככה שלא יכולים לנסוע ביחדאני עובד באיזור חיפה, אבל לא על הדרך של אמא שלי וגם בשעה אחרת, עוד מעט גם מתחיל ללמוד באיזור, ואח שלי לומד בעפולה.אף אחד מבני המשפחה לא יכול להסתמך על התחבורה הציבורית האומללה שבאיזור שמגיעה בשעות לא סדירות. מה עושים?פתרון אחד זה לצאת ללימודים שעה וחצי מראש (אם לא יותר) בשביל נסיעה שאמורה לארוך 20 דקות, פתרון שני זה להשתמש בתחבורה ציבורית ולצאת בזמן ש "אמור" להספיק, ולהתפלל לא לאחר, פתרון שלישי זה להחזיק 4 מכוניות בבית.הייתי שמח לא לקנות לעצמי רכב, לחסוך דלק, ביטוח, תחזוקה וכו' ולהשתמש בתחבורה ציבורית, אם היא הייתה במצב שאיכשהו בטעות אפשר לסמוך עליה.אבל מצבה בכי רע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 המדינה חוסמת כל פיתרון זול להתנידות החזקת מוכנית אפכה להיות מאוד יקרה וזה לא רק ענין הדלק לדו גלגלי העלו מאוד את הביטוח לכל מיני פיתרונות לערים כמו קורקינאט חשמלי שזה פיתרון מאוד נחמד הוציאו מחוץ לחוק חוץ מצעצועים שלא יכולים לשמש מבוגר לנסוע באופנים בעיקרון אסור לנסוע על המדרכה -אבל לנסוע בכביש בגלל שכימאת אין נתיבים מיוחדים מרגיש כמו התאבדות תחבורה ציבורית ? הצחקתם אותי נסיעה של איזה 5 דקות במונית תעלה מינימום 15 שקל -אולי יותר כי מזמן לא נסעתי באוטובוס כמה זה כבר עם אני זוכר נכון איזה 6 שקל מינימום והרבה פעמים יותר לאוטובוס מסריח שתקוע בפקקים כמו מכוניות כי לא עשו מספיק נתיבים מיוחדים רכבת ? הצחקתם אותי ברוב המקומות אין תחנה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y_a_n_i_k פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 המדינה חוסמת כל פיתרון זול להתנידות החזקת מוכנית אפכה להיות מאוד יקרה וזה לא רק ענין הדלק לדו גלגלי העלו מאוד את הביטוח לכל מיני פיתרונות לערים כמו קורקינאט חשמלי שזה פיתרון מאוד נחמד הוציאו מחוץ לחוק חוץ מצעצועים שלא יכולים לשמש מבוגר לנסוע באופנים בעיקרון אסור לנסוע על המדרכה -אבל לנסוע בכביש בגלל שכימאת אין נתיבים מיוחדים מרגיש כמו התאבדות תחבורה ציבורית ? הצחקתם אותי נסיעה של איזה 5 דקות במונית תעלה מינימום 15 שקל -אולי יותר כי מזמן לא נסעתי באוטובוס כמה זה כבר עם אני זוכר נכון איזה 6 שקל מינימום והרבה פעמים יותר לאוטובוס מסריח שתקוע בפקקים כמו מכוניות כי לא עשו מספיק נתיבים מיוחדים רכבת ? הצחקתם אותי ברוב המקומות אין תחנה בתקווה חוק ההעמסה יעבור בכנסת עד סוף השנה ומחירי הביטוח לדו"ג יהיו סבירים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2010 בספטמבר 2 Share פורסם 2010 בספטמבר 2 המדינה חוסמת כל פיתרון זול להתנידות החזקת מוכנית אפכה להיות מאוד יקרה וזה לא רק ענין הדלק לדו גלגלי העלו מאוד את הביטוח לכל מיני פיתרונות לערים כמו קורקינאט חשמלי שזה פיתרון מאוד נחמד הוציאו מחוץ לחוק חוץ מצעצועים שלא יכולים לשמש מבוגר לנסוע באופנים בעיקרון אסור לנסוע על המדרכה -אבל לנסוע בכביש בגלל שכימאת אין נתיבים מיוחדים מרגיש כמו התאבדות תחבורה ציבורית ? הצחקתם אותי נסיעה של איזה 5 דקות במונית תעלה מינימום 15 שקל -אולי יותר כי מזמן לא נסעתי באוטובוס כמה זה כבר עם אני זוכר נכון איזה 6 שקל מינימום והרבה פעמים יותר לאוטובוס מסריח שתקוע בפקקים כמו מכוניות כי לא עשו מספיק נתיבים מיוחדים רכבת ? הצחקתם אותי ברוב המקומות אין תחנה לא יודע על נסיעה של רבע שעה בתל אביב בלילה עם מונה משלמים כ-16 שקל.יש גם רכבת, שבזמן האחרון הופכת להיות מאוד אטרקטיבית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.