המלצה למסך - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למסך


Blizzarder

Recommended Posts

אני מחפש המלצה למסך שמתאים למשחקים, בגודל 22 אינץ' ולפי מה שהבנתי אלו של דל הם הכי טובים אבל רציתי לדעת איזה מסך מבין שני אלו של דל הכי טוב למשחקים (אני גם קונה מחשב חדש כך שאני חושב שהוא יתאים לשני המסכים):

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_2258&products_id=29414

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_2258&products_id=28567

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופן אישי לא הייתי הולך על אף אחד מהמסכים לגיימינג.

לפי המפרטים בקישור, ל- U2211H (קישור ראשון) יש פאנל וזמן התגובה שלו בהתאם: 8ms שלטעמי ארוך מדי למשחקים. הפאנל שמומלץ בד"כ לגיימינג הוא TN בזכות זמן התגובה הקצר שלו. אישית, לא הייתי לוקח מסך עם זמן תגובה ארוך מ- 5ms.

למסך השני יש רזולוציה 1050x1680. הייתי ממליץ לנצל את זה שה- FullHD (רזולוציה 1080x1920) נכנס עכשיו לאופנה. רוב המסכים הרחבים היום הם FullHD ומחירם אינו גבוה ממחירם של המסכים בעלי הרזולוציה הפחותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש להתעלם מנתון זמן התגובה, הוא נתון שלא אומר כלום. כל מדידות זמן התגובה האלה הן נתון לא מדויק בפני עצמו והיום כשאנחנו מדברים על זמני תגובה "גבוהים" של 5-6ms זה פשוט נתון זניח. בקיצור, להתעלם.

מסך שמבוסס פאנל IPS ו-PVA עדיף מכל בחינה (למעט המחיר) על זה שמבוסס על TN (פרטים למי שרוצה לקרוא יותר בנושא ניתן למצוא בסטיקי שבראש הפורום). היום כשיש מסכים עם פאנלים איכותיים (וארגונומיים) במחיר שווה לכל נפש אני באופן אישי לא רואה שום סיבה להסתכל לכיוון TN אלא אם כן התקציב מגביל.

פותח הדיון, מסך 22" ברזולוציה של 1920x1080 עלול להיות קצת בעייתי בגלל גודל הנקודה הקטן ובעקבות העובדה שהטקטסט יוצג קטן על המסך (ניתן להגדיל אותו בדפדפן, ניתן להגדיל את ה-DPI אך אלו פתרונות עוקפים). לא לכולם זה מפריע ולכן חשוב שתשקול את הנקודה הזאת.

בנוסף, באיזו רזולוציה אתה מתכוון לשחק (יש לזה חשיבות ברכישת כרטיס המסך כמובן)? אם לדוגמה אתה לא מתכוון לשחק ברזולוציה של 1920x1080 או יותר אז אין סיבה לקנות מסך ברזולוציה כזאת.

שני מסכים מצוינים בגודל 22" יהיו ה-2209WA של ו- 2220P.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...