עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

החלפת תשתית - מחייב החלפת ספק?

Featured Replies

פורסם

נניח שיש לי היום תשתית של בזק - ADSL עם ספק נטוויזן במהירות של 5 מ"ב.

במידה ואני עובר לכבלים, האם יש צורך לדבר עם נטוויזן ולעדכן את החבילה, או שהכל יעבוד בדיוק אותו דבר בכבלים?

פורסם

בעיקרון אין שום שינוי

אם אתה משתמש בנתב תצטרך לוודא שהוא מתאים לשיטת הכבלים L2TP וכן להגדיר אותו לכבלים.

פורסם

כן, יש צורך לעדכן את ספקית האינטרנט במקרים מסויימים.

מערכת הבילינג שלהם יודעת שאתה מורשה להתחבר בכבלים או ב ADSL,

לפיכך אי אפשר יהיה להתחבר ברגע שתחליף תשתית

- תקבל שגיאה על שם משתמש או ססמא שגויים ברגע שתנסה להתחבר בתשתית החדשה גם אם שם המשתמש והססמא נכונים.

(אלא אם כן אתה עובר לחיבור כבלים ללא חייגן, אז לא תהיה בעיה)

כל זה נכון למעט מקרים מסויימים בהם משתמשים מסויימים מורשים להתחבר ב-2 הטכנולוגיות (יש כאלה)

לפחות כך מנסיוני בעבר מול נטויז'ן - יכול מאוד להיות שבספקיות אחרות המערכת לא מוגדרת כך ואפשר להתחבר ב2 התשתיות בלי להודיע על שינוי.

פורסם

אני עברתי מתשתית בזק 5 לתשתית כבלים במהירות 12 עם ספק אינטרנט אורנג' חיבור 5 בלי לדבר עם אף אחד

אחרי שגלשתי חצי יום במהירות 5 ומצאתי שדרך הכבלים המהירות גבוהה יותר. התקשרתי לאורנג' וביקשתי חבילת 10

פורסם

שוב:

יכול מאוד להיות שבספקיות אחרות המערכת לא מוגדרת כך ואפשר להתחבר ב2 התשתיות בלי להודיע על שינוי.

בנטויז'ן היה צורך להודיע על השינוי אחרת לא היית יכול להתחבר באמצעות חייגן.

לא יודע לגבי המצב כיום - אבל לפני מספר שנים (כשעבדתי שם בזמנו) - זה היה המצב.

פורסם

כן, בנטויז'ן יש הרבה הפתעות ללקוח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.