פורסם 2010 ביולי 2915 שנים היי חברים.התקשרו אלי מבזק תשתית (נשמע קצת מפחיד את האמת) ואמרו שבאזור שלי פרסו NGN והם מציעים לי 10מגה באותו המחיר שאני משלם היום ל 2.5, אמרתי למה לא.עכשיו האם צפויות לי בעיות בתשתית NGN (זו תשתית חדשה לא)?וכמובן שיש את הטירטור של ללכת ולקחת מודם חדש על דרך אני שוקל האם כדי לקחת גם ראוטר חדש? יש לי כיום את TP-LINK TL-WR641Gהוא מעפן אבל עושה את העבודה, השאלה האם לבזק יש משו יותר טוב להציע? מה שאני צריך זה להחזיק לפחות 3 מחשבים ולפעמים נוסף עוד אחד שפשוט משמש אותי לטורנטים, כמו כן אפשרות ה WIFI חשובה לי.תודה רבה!
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים אתה תמיד יכול "לקנות" מהם את הDG834NU של NETGEAR במודל חיוב זיכוי למשך שלול שנים ,מה שיוצא שאתה לא תשלם עליו כלום כול עוד אתה בבזק
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים רק קח בחשבון שבמידה והוא מתקלקל לך אחרי שנה, בזק לא ממש יעזרו לך למצוא פתרון (למרות שאתה כמובן ממשיך לשלם עליו).
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים רגע, אם אני עובר לNGN, אני צריך לשלם על המודם?פתאום השירות של HOT מתחיל להיראות טוב יותר |:
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים סליחה - לא הסברתי את עצמי כראוי.כשאתה מצטרף לבזק ומקבל מהם ראוטר, אתה נכנס למסלול סטייל "חיוב-זיכוי". כל עוד אתה נשאר עם התשתית של בזק, אתה בפועל לא משלם דבר עבור הראוטר. אם אתה מתנתק לפני תום ההתחייבות, אתה תחוייב בשארית הסכום.ראוטרים בתקן N מאלצים אותך להתחייב לשלוש שנים. ראוטרים בתקן G - שנתיים.על הראוטר יש אחריות למשך שנה. מה קורה לאחר-מכן במידה והוא שובק חיים?... תיאלץ לשבור את הראש מול בזק - מאחר ולמיטב הבנתי אין להם פתרון יצירתי בנושא. ייתכן שתוכל לקחת מודם בלבד ללא עלות נוספת ולרכוש ראוטר בנפרד בעצמך.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים אתם צודקים כמעט בהכל. תרשו לי לחדד.מאז הורדת מחירי הNGN מוצא גם נתב תקן N במודל חיוב זיכוי למשך שנתיים. ואם הוא נהרס אחרי שנה אז הפתרון יהיה חידוש אחריות בעלות של 10.9 לחודש לממשך חצי שנה. ו- MasterDK אם הציעו לך 10 מגה באותו מחיר כנראה שהייתי במסלול מאוד יקר לפני זה. שים לב שאחרי שנה המחיר מזנק חבל סתם לשלם יותר.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים אני כרגע בבזק ולא קיבלתי מהם שום ראוטר - כי אין לי שום צורך בכך.אלא רק מודם ואני לא משלם עליו שקל כרגע (גם לא בתור חיוב-זיכוי)אז אם אני אעבור לNGN אני אצטרך לקנות מודם חדש? או שהם מחליפים לי את המודם הקיים? (אם בכלל יש צורך)
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים כל מודם בבזק הוא בהשאלה.אם הוא נדפק פתאום או שהוא לא מתאין לNGN מחליפים אותו בחינם בבזקסטור.לגבי ראוטרים בזק פשוט מוכרת אותם ללקוחות במודל חיוב זיכוי.רב הלקוחות, כמו כל עם ישראל, שומעים שזה יוצא להם חינם ולוקחים את זה בלי לחשוב יותר מידי.מה יוצא לבזק מזה?1. עם ראוטר שעולה להם כמה דולרים בודדים הם גורמים ללקוחות להתחייב לשנתיים.2. התמיכה שבזק מציעה לרשת ביתית היא בתשלום חודשי שכולל התחייבות לחצי שנה מינימום. ככה שרב הלקוחות גם משלמים כסף להגדרה והצפנה של רשת אלחוטית.
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים מחבר תודה רבה לכולם,אבל בוא נעשה קצת סדר.דבר ראשון המסלול שהייתי עד עכשיו הוא 2.5 אל נגמרה לי ההתחייבות לכן נראה לי שילמתי איזה 84ש"ח לחודש על 2.5. מה שמדאיג אותי זה שפתאום הם מתקשרים ומציעים לי פי 4 ממה שיש לי כמאט באותו המחיר, פשוט זה לא משהו שאתה מצפה לו בארץ אלה אם יש איזה קאטצ' מאחורי זה.דבר שני מודל חיוב זיכוי זה לא המודל שתמיד היה? לדוגמא המודם שיש לי עכשיו הוא גם המודל חיוב זיכוי לא?דבר שלישי הראוטר של בזק טוב? כי אם לא אני מעדיף לקנות ראוטר נורמלי (אם ה TPLINK שלי לא יהיה מספיק טוב) ופשוט לקחת מודם מבזק.דבר רביעי אם אני לוקח מהם ראוטר משולב מודם (לדוגמא את NETGEAR) האם אני יהיה חייב לשלם את ה 9.90 על תמיכה ברשת ביתית? כי אם כן אז לא ממש בא לי, שוב במקרה הזה אני אעדיף לקחת מודם ולשלם ולהשתשמש ב TPLINK בתור סוויטצ'/לקנות ראוטר נורמלי.TPLINK יחזיק 10 מגהביט? גם יש לי קו טלפון של 012 על תשתית של בזק ויש לי את המתאם שיחות שהוא זה שמבצע את ההתקשרות לינטרנט נראה לי, והמודם הנוכחי הוא פשוט bridge.אשמח לתשובות! תודה רבה!
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים בחינה עקרונית אין שום בעיות בנתבים שבזק מספקת בתקן N , למרות שיש פה ושם בעיות עם הDSL-2670U ככה שאם כבר אז עדיף ללכת על הNETGEAR DG83NU ,עכשיו זה גם תלוי בנתב שלך ,איזה נתב יש לך ,אולי אין טעם להחליף אותו .
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים מחבר בחינה עקרונית אין שום בעיות בנתבים שבזק מספקת בתקן N , למרות שיש פה ושם בעיות עם הDSL-2670U ככה שאם כבר אז עדיף ללכת על הNETGEAR DG83NU ,עכשיו זה גם תלוי בנתב שלך ,איזה נתב יש לך ,אולי אין טעם להחליף אותו . יש לי כיום את TP-LINK TL-WR641Gהוא מעפן אבל עושה את העבודהמה לגבי התמיכה של רשת ביתית של בזק? האם יהיה חייב לשלם להם על התמיכה? אם לא אשלם לא אקבל תמיכה?עד היום אם הייתה לי בעיה הייתי מחבר מחשב אחד למודם ומתקשר אליהם.
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים תודה רבה לכולם,אבל בוא נעשה קצת סדר.דבר ראשון המסלול שהייתי עד עכשיו הוא 2.5 אל נגמרה לי ההתחייבות לכן נראה לי שילמתי איזה 84ש"ח לחודש על 2.5. מה שמדאיג אותי זה שפתאום הם מתקשרים ומציעים לי פי 4 ממה שיש לי כמאט באותו המחיר, פשוט זה לא משהו שאתה מצפה לו בארץ אלה אם יש איזה קאטצ' מאחורי זה.דבר שני מודל חיוב זיכוי זה לא המודל שתמיד היה? לדוגמא המודם שיש לי עכשיו הוא גם המודל חיוב זיכוי לא?דבר שלישי הראוטר של בזק טוב? כי אם לא אני מעדיף לקנות ראוטר נורמלי (אם ה TPLINK שלי לא יהיה מספיק טוב) ופשוט לקחת מודם מבזק.דבר רביעי אם אני לוקח מהם ראוטר משולב מודם (לדוגמא את NETGEAR) האם אני יהיה חייב לשלם את ה 9.90 על תמיכה ברשת ביתית? כי אם כן אז לא ממש בא לי, שוב במקרה הזה אני אעדיף לקחת מודם ולשלם ולהשתשמש ב TPLINK בתור סוויטצ'/לקנות ראוטר נורמלי.TPLINK יחזיק 10 מגהביט? גם יש לי קו טלפון של 012 על תשתית של בזק ויש לי את המתאם שיחות שהוא זה שמבצע את ההתקשרות לינטרנט נראה לי, והמודם הנוכחי הוא פשוט bridge.אשמח לתשובות! תודה רבה!מחיר רגיל של 2.5 זה 81.9. כנראה שעכשיו הציעו לך 10 מגה כמה חודשים במחיר נמוך מאוד ואח"כ ב99 ובממוצע זה יוצא באזור ה80 לחודש למשך שנה.2. מודם חיוב זיכוי לראוטרים קיים כבר כמה שנים. שוב לגבי מודמים - המודם הוא בהשאלה מבזק. אם קורה לו משהו בזק מחליפים בחינם במקום.לגבי התמיכת רשתות אתה לא חייב. זה בעיקר לאנשים שאין להם מושג. ( שזה בערך חצי מהלקוחות).אני לא מאמין שתיהיה לך בעיה להכנס לממשק של הראוטר ולהגדיר רשת אלחוטית בעצמך.
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים מקסימום הוא יוריד את מדריך המשתמש של הDG834NV2 שצ'יף צירף בביקורת שלו , המדריך יכסה את רוב האפשרויות ,חוץ מחיבור הUSB
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים מחבר תודה רבה על התגובות!אז אתם אומרים לקחת את ה NETGEAR וזהו?ולגבי התמיכה: נניח אני לא לוקח את התמיכה שלהם (לא משלם להם על תמיכה) מגדיר הכל והכל עובד, ואז יום אחד נופל ואני מתקשר אליהם, האם אני אקבל תמיכה?
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים תודה רבה על התגובות!אז אתם אומרים לקחת את ה NETGEAR וזהו?ולגבי התמיכה: נניח אני לא לוקח את התמיכה שלהם (לא משלם להם על תמיכה) מגדיר הכל והכל עובד, ואז יום אחד נופל ואני מתקשר אליהם, האם אני אקבל תמיכה?התמיכה שלהם תעזור לך במקרה שאין חיבור לאינטרנט או דבר כגון זה ,אבל הפנית פורטים ואבטחת הנתב ,לא .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.