עבור לתוכן

מסך כחול בLENOVO X200 לאחר חזרה מHIBERNATION

Featured Replies

פורסם

היי!

קרה לי ממש עכשיו ולא ברור לי העניין...

לא נוצר קובץ MINIDUMP וגם הספרייה לא קיימת - מדובר על וWINDOWS7 PRO.

אין לי כ"כ דרך לבדוק את הזיכרון ע"י MEMTEST בגלל היעדר CD במחשב, יש לכם אולי דרך אחרת דרך הווינדוס?

אולי ריצה של PRIME או משהו?

אולי לבדוק משהו בEVENT VIEWER?

בגדול המחשב עכשיו עובד כמו שצריך אבל עדיין זה מסוג הדברים שבטח יחזרו.

ניסיתי גם לשים אותו שוב בHIBERNATION ולהעיר אותו והמסך הכחול לא חזר.

אשמח מאד לעוזרים כי זה ממש מטריד אותי העניין הזה...:)

המון תודה מראש.

פורסם
  • מחבר

לגבי היעדר הCD תעשה אתחול מדיסק און קי לפי המדריך:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=39042.msg3344687#msg3344687

תריץ חיפוש על קוד השגיאה שמופיע במסך הכחול.

תודה רבה על התגובה,

הבעיה היא שאין לי את הקוד...

לגבי הDOK - אין לי אחד פנוי כרגע שאני יכול לפרמט אותו,

אין איזו תוכנה לבדיקת סייקלים של זיכרון בווינדוס?

אגב, אני עובד עם המחשב כבר קרוב ליממה אחרי המסך הכחול ההוא כאשר הוא חזר מספר פעמים נוסף משינה והמסל ההוא לא חזר,

היא קיימת סבירות שהתקלה ההיא קרתה עם אחת ולא תחזור יותר?

סורי על החפירות :)

פורסם

לגביי הminidump תנסה להוריד את התוכנה הזו - http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html (ההורדה בסוף מעל הטבלה), אולי היא תמצא אותם.

אם לא, תלחץ מקש ימני על My Computer, תבחר Properties, בלשונית בצד Advanced system settings, תחת הלשונית Advanced, בחלק של Startup and Recovery תלחץ על Settings. תחת System Failure תוריד את ה-V מה- Automatically restart ותחכה שיופיע שוב ה-BSOD. תעתיק את מה שכתוב ב-BSOD. תחזיר את ה-V אחרי זה אם אתה רוצה.

איפה חיפשת את הminidump?

מי חופר עכשיו?! :smile1:

פורסם
  • מחבר

לגביי הminidump תנסה להוריד את התוכנה הזו - http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html (ההורדה בסוף מעל הטבלה), אולי היא תמצא אותם.

אם לא, תלחץ מקש ימני על My Computer, תבחר Properties, בלשונית בצד Advanced system settings, תחת הלשונית Advanced, בחלק של Startup and Recovery תלחץ על Settings. תחת System Failure תוריד את ה-V מה- Automatically restart ותחכה שיופיע שוב ה-BSOD. תעתיק את מה שכתוב ב-BSOD. תחזיר את ה-V אחרי זה אם אתה רוצה.

איפה חיפשת את הminidump?

מי חופר עכשיו?! :smile1:

חחחח תודה :)

עשיתי את מה שאמרת לגבי הAUTOMATICALLY RESTART ונקווה שהוא יחזור ואני אוכל לפענח אותו כי בנתיים כמו שרשמתי זה לא חזר כ24 שעות.

לגבי הקבצי MINIDUMP - קיימת לי ספריית MINIDUMP תחת WINDOWS אבל היא ריקה ואין שם כלום.

יכול להיות שהקבצים מוסתרים? (למרות שמוגדר אצלי שהקבצים המוסתרים נראים)

עם התוכנה שאמרת לי להוריד לא מצאתי קבצים...

פורסם

הם לא אמורים להיות מוסתרים.

תחפש ב- C:\Windows אולי יש שם קובץ בשם memory.dmp.

תנסה להריץ חיפוש ל- dmp. .

באותו מקום שהורדת את ה- V מקודם, ה- Write an event to the system log מסומן?

תחפש ב-event log אולי יהיה שם משהו מועיל.

במידה וכל הנ"ל נכשלו, המערכת לא מצליחה ליצורminidump משום מה (יש הרבה סיבות). אתה יכול לנסות לבדוק תקינות חומרה או לפרמט את המחשב (חכה קצת עם הפרמוט אולי תמצא!).

יש פה http://hwzone.co.il/downloads/hwmonitoring/hwtests תכנות טובות לבדיקה.

פורסם
  • מחבר

הם לא אמורים להיות מוסתרים.

תחפש ב- C:\Windows אולי יש שם קובץ בשם memory.dmp.

תנסה להריץ חיפוש ל- dmp. .

באותו מקום שהורדת את ה- V מקודם, ה- Write an event to the system log מסומן?

תחפש ב-event log אולי יהיה שם משהו מועיל.

במידה וכל הנ"ל נכשלו, המערכת לא מצליחה ליצורminidump משום מה (יש הרבה סיבות). אתה יכול לנסות לבדוק תקינות חומרה או לפרמט את המחשב (חכה קצת עם הפרמוט אולי תמצא!).

יש פה http://hwzone.co.il/downloads/hwmonitoring/hwtests תכנות טובות לבדיקה.

אכן אין כלום בספריית MINIDUMP, וה"וי" שהזכרת מסומן...

צירפתי מה שמופיע לי בEVENT VIEWER

[attachment deleted by admin]

פורסם

אם זה קרה רק פעם אחת והכל נמצא תקין, כנראה שהכל בסדר וזאת הייתה בעייה חד פעמית. אבל ליתר ביטחון תמשיך לקרוא

האם מערכת ההפעלה מקורית Y/N?

האם הדרייברים והמערכת עצמה מעודכנים Y/N?

אם ענית פעמיים "כן" תנסה לבדוק תקינות חומרה (יש בלינק ממקודם תוכנות).

אם ענית פעם אחת/שתיים "לא" תנסה לעדכן, אולי זה יפתור את הבעיה.

אם אחרי כל אלו נמצא תקין הבעיה כנראה תחזור שוב מתישהו תנסה לדבר עם תמיכה תכנית של המחשב/יבואן/החנות וכו'.

זכור! תמיד עדיף לערוך כמה בדיקות ואולי על הדרך למצוא תקלות ו/או את גורם הבעיה מאשר להניח שהבעיה לא תחזור!!!

פורסם
  • מחבר

אם זה קרה רק פעם אחת והכל נמצא תקין, כנראה שהכל בסדר וזאת הייתה בעייה חד פעמית. אבל ליתר ביטחון תמשיך לקרוא

האם מערכת ההפעלה מקורית Y/N?

האם הדרייברים והמערכת עצמה מעודכנים Y/N?

אם ענית פעמיים "כן" תנסה לבדוק תקינות חומרה (יש בלינק ממקודם תוכנות).

אם ענית פעם אחת/שתיים "לא" תנסה לעדכן, אולי זה יפתור את הבעיה.

אם אחרי כל אלו נמצא תקין הבעיה כנראה תחזור שוב מתישהו תנסה לדבר עם תמיכה תכנית של המחשב/יבואן/החנות וכו'.

זכור! תמיד עדיף לערוך כמה בדיקות ואולי על הדרך למצוא תקלות ו/או את גורם הבעיה מאשר להניח שהבעיה לא תחזור!!!

טוב,

נקווה שלא יחזור יותר :)

אם יחזור אני אעדכן פה...

המון תודה שי!

פורסם

אין על מה! ;D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים