פורסם 2010 ביולי 1915 שנים אני עם נטויזו 013 מחובר ללא חייגן כלקוח עיסקי ואני לא יודע מה המצב לגבי לקוחות פרטיים.מה שכן שיש חיבור גוניפר אשר מחייב פעם בתקופה לבצע זיהוי דרך האתר שלהם כדי לראות שיש לך את החבילה המתאימה ובכך הם פותרים את הבעיה מבחינתם שאתה יכול לרמות אותם...כי כידוע המהירות בחיבור ללא חייגן נקבעת ע"י הוט- אבל כאן יש להם אינדיקציה
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים אני עם נטויזו 013 מחובר ללא חייגן כלקוח עיסקי ואני לא יודע מה המצב לגבי לקוחות פרטיים.מה שכן שיש חיבור גוניפר אשר מחייב פעם בתקופה לבצע זיהוי דרך האתר שלהם כדי לראות שיש לך את החבילה המתאימה ובכך הם פותרים את הבעיה מבחינתם שאתה יכול לרמות אותם...כי כידוע המהירות בחיבור ללא חייגן נקבעת ע"י הוט- אבל כאן יש להם אינדיקציהאתה מחובר עם תשתית הוט 12 ? אני עכשיו בשיחה עם שירות 014 והם טוענים שהם מעבירים את כל לקוחות הוט ב12 מגה לחייגן..
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים אני מחובר ב 16 , הייתי בין הראשונים בחבילה הזאת, הייתי מנוי ב 014 והתנתקתי מהם בגלל שהעבירו אותי בכוח לחייגן למרות שהם יודעים שיש בעיות במהירות 16 מגה עם חייגן
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים אני מחובר ב 16 , הייתי בין הראשונים בחבילה הזאת, הייתי מנוי ב 014 והתנתקתי מהם בגלל שהעבירו אותי בכוח לחייגן למרות שהם יודעים שיש בעיות במהירות 16 מגה עם חייגןכנראה שאני הולך בעקבותיך ...תודה על המידע
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים מחבר שוחחתי עם בנדה,הם מודעים לבעיה,טוענים שבעוד שבועיים החברה מסין תוציא עידכון קושחה אשר פותר את הבעיהאני לא מתכוון לחכות שבועיים, הבוקר קיבלתי את הראוטר ועד סוף השבוע יהיה בחנות בחזרה.תודה על עדכון הקושחה ששלחת, נבדוק בקרוב.
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים אני לא מתכוון לחכות שבועיים, הבוקר קיבלתי את הראוטר ועד סוף השבוע יהיה בחנות בחזרה.תודה על עדכון הקושחה ששלחת, נבדוק בקרוב.לדעתי הכיוון שלך צריך להיות בדיוק הפוך. הנתב הוא בסדר גמור -- זה רק HOT שגורמת לכל הצרות הצרורות הללו. תתעקש על חיבור ללא חייגן וכל הבעיות יעלמו ובדרך גם תקבל נתב מאוד שימושי.
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים ניסיתי לדבר עם 013, ולברר אם אפשר להתחבר ללא חייגן, אבל כמובן שאשת המכירות לא ידעה בכלל על מה אני מדבר.התשובה שלה היתה "בפעם הראשונה שאתה מתחבר, צריך חייגן, ואז לא צריך יותר".. ביקשתי לדבר עם איש טכני אבל בנתים הוא לא חזר אלי.מחר אנסה את טריפל סי, אולי שם ידעו על מה הם מדברים.החייגן הזה זה פשוט נורא.
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים אולי כדאי לפתוח עם זה ת'רד חדש (או שאולי קיים כבר כזה)..מעניין אותי לדעת מי לא מחייב חייגן מול הוט (כמה פוסטים לפני מישהו אמר שהוא עובד עם 013 בחבילה עסקית ללא חייגן), מחר אבדוק אם זאת אפשרות מבחינתם.
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים עד כמה שאני יודע 012 מאפשרים חיבור ללא חייגן בתוספת תשלום משהו סביב 10-15 ש"ח.אני מחובר לנטיזן 16 מגה עיסקי ואני לא יודע מה לגבי לקוחות פרטיים (לדעתי מצב בעייתי יותר)014 לא מאפשרים יותר חיבור ללא חייגן אלא אם כן רוכשים חבילה של 100 מגה אשר מחייבת חיבור ללא חייגן מבחינת תשתית (ואז גם מבחינת ספק מן הסתם)
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים תודה על המידע.תוכל אולי לפרט קצת על החבילה העסקית ? מה היא כוללת ? (וסדר גודל של עלויות, אם לא אכפת לך)
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים חבילה עיסקית כוללת מהירויות גבוהות לרוב מעל 12 מגה (אחרת לא משתלם) כמה תיבות מיילים, לרוב גם שיחות לחו"ל הכל שאלה של צורך...לרוב העלות היא מתחילה מכמה מאות ש"ח לחודש ויכולה להגיע...ל מאות אלפים בחודש, אין כאן כלל ברור...פשוט צריך להתקשר אליהם מחר בבוקר החל משעה שמונה
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים מחבר לדעתי הכיוון שלך צריך להיות בדיוק הפוך. הנתב הוא בסדר גמור -- זה רק HOT שגורמת לכל הצרות הצרורות הללו. תתעקש על חיבור ללא חייגן וכל הבעיות יעלמו ובדרך גם תקבל נתב מאוד שימושי.הרקדן רוקד נפלא אבל הריצפה עקומה.איך אתה מסביר את העובדה שאדימקס 6216 עובד מצויין כנראה שפיקוק חברה שאיכפת לה מהלקוחות ובנדא קצת פחות.אני מציע שתסייג את ההמלצה שלך למודם כדי שלא יטעו נוספים.
פורסם 2010 ביולי 1915 שנים הרקדן רוקד נפלא אבל הריצפה עקומה.איך אתה מסביר את העובדה שאדימקס 6216 עובד מצויין כנראה שפיקוק חברה שאיכפת לה מהלקוחות ובנדא קצת פחות.אני מציע שתסייג את ההמלצה שלך למודם כדי שלא יטעו נוספים.הנתב מעולה,אבל מה לעשות השיטה בארץ דפוקה וזה מה יש
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.