עבור לתוכן

אחריות כרטיס מסך HD4670 CONNECT3D

Featured Replies

פורסם

שלום-לום.

קניתי את הכרטיסמסך שלי מחברת שפטשה את הרגל (פוקס פיסי) ושני כרטיסי שלי נדפקו.

ניסיתי ליצור קשר עם יצרן הכרטיס CONNECT3D אך הם אינם משיבים לפניותי.

מה עלי לעשות?????

פורסם

קודם כל, עניינים צרכניים מקומם במדור כללי, ולא פה. מה זה משנה האם התקלקל לך כרטיס המסך, המסך עצמו או ההארד-דיסק, אם הבעיה היא לא טכנית אלא מול החנות?

לשאלתך - האם היסית לפנות גם ליבואן, במקרה והוא לא היה FOXPC בעצמם?

פורסם
  • מחבר

זה מה אני שואל, מי היבואן?

קודם כל, עניינים צרכניים מקומם במדור כללי, ולא פה. מה זה משנה האם התקלקל לך כרטיס המסך, המסך עצמו או ההארד-דיסק, אם הבעיה היא לא טכנית אלא מול החנות?

לשאלתך - האם היסית לפנות גם ליבואן, במקרה והוא לא היה FOXPC בעצמם?

פורסם

אני מניח שזה לא כתוב בתעודת אחריות\קבלה שברשותך?

פורסם

אם החנות היא היבואן בארץ...והם סגרו את הבאסטה אז זו בעיה

אם יש לכרטיס אחריות מהיצרן בחול...ויש לך את הזמן לשלוח את הכרטיס לשם אז זה אפשרי,קח בחשבון שיש מצב שהמכס ידרוש כסף על שווי החלקים שהחולפו,,

אם יחליפו לך כרטיס חדש לגמרי אתה תשלם עליו מכס גם

פורסם

שאלה :

איך הכרטיסים נהרסו ? מה קרה?

פורסם
  • מחבר

אחד רוסק ע"י בת-זוגי והשני התפגר לו המאוורר

שאלה :

איך הכרטיסים נהרסו ? מה קרה?

פורסם

הכרטיס שרוסק כמובן לא באחריות, ובהתחשב במצב של FOXPC כרגע הייתי לוקח את המאורר ( אם שלם ) מהכרטיס המרוסק ומלביש על הכרטיס הפחות מרוסק ;D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים