streaming לא זז בחבילה של 15 מגה! - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

streaming לא זז בחבילה של 15 מגה!


mordidot

Recommended Posts

יש לי חבילה בבית של 15 מגה וראוטר שמשמש כמודם שמחובר לראוטר שמשדר לי, שניהם תקן N והכרטיס שלי הוא רגיל. WIN 7 רגילה ויש לי אות טוב בד"כ אבל המהירות של הSTREAMING פשוט זוועתית! ממש אי אפשר לראת כלום אפילו אם אני יחכה רבע שעה!! מה אני יכול לעשות כדי לתקן את זה??

שאני מתחבר לששכנים שלהם יש חבילה 2.5 הstreming פשוט טס וזה משגע אותי....הורדה אצלי אני מוריד על 1.3 מגה בית מקסימום שזה נחמד אבל אפשר יותר...

מה לעשות???

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון כולם מגבילים מהירות

אבל בעוד שאר החברות מגבילות מהירות לחו"ל (עד שיסללו עוד כבלים אין הרבה ברירה)

בזק בינלאומי מגבילה גם בתקשורת פנים ארצית.

הם פועלים בצורה אגרסיבית להעביר את הלקוחות שלהם לחבילות מיוחסות (גיימר ופריבט NGN).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה חוצפה מה שבזק עושים.

אני על קו 10 מגה ופעם הייתי מוריד על פול כל היום.

עכשיו המהירות שלי זוחלת על 100-400 ק"ב.

אני פשוט מאוכזב מהם ברמות.

גם אתרים בישראל עולים לאט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק אתמול הרגשתי בבעיות הללו, מה שכן טורנט דבקה מוריד על פול ,אבל עם אתרים כמו פידשייר או הורדות ישירות על הפנים ,חשבתי עולי כי היה חג אתמול ,כי הNGN שיש בעזור שלי (נתניה) די חדש (חודש וחצי בערך מאז השדרוג) ..מה לעשות ..trafic shaping .. :bash:

ואני על פרייבט NGN של 10MB....עולי כדי לשקול חבילת ? ולגבי ספקית חח שלא נדבר על 012 013 :bash: ...עולי יתנו לנו משהוא ששווה :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש traffic shaping בגיימר ואני מקווה שהם לא יהרסו אותו עם הכנסת עוד זללני רוחב פס. לי יש בשביל הסיבה הנכונה אבל אין מה לעשות אשתי גם משתמשת באינטרנט וצריך להוריד משהו מדי פעם. אני ממליץ לכם שלא תשלו את עצמכם אין מספיק רוחב פס לכולם, אף פעם לא היה מספיק ועכשיו שכל אחד יכול להוריד במגה קשה יותר לספקיות להתמודד עם זה.

אם אתם מקבלים 20% מרוחב הפס שלכם בזמני העומס מצבכם טוב. אני לא מבין איך אתם מצפים ליותר מזה אולי זאת השיטה של החברות האילו למכור לאנשים דברים שהם לא צריכים. אם מליון בתי אב מחוברים לאינטרנט ב5 מגה וכולם מורידים באותו זמן צריך 5 טרביט בשביל זה ואין לנו כזה חיבור לחו"ל. אז בוא נתן לכולם 15 מגה בעוד 20 שקל ונגיד שרק 20% מנסים להוריד את האינטרנט למחשב שלהם הגענו ל3 טרביט קצת פחות מהרוחב פס שלנו לחול רק חבל שהספק שירות לא קנה את כולו :kopfpatsch:.

אגב אם אתה אומר שב2.5 זה עובד טוב אולי תנסה להגביל את עצמך ל2.5 עם משהו כמו netlimiter אולי הספק שלך יתיחס עליך יפה יותר. :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...