פורסם 2010 במאי 1815 שנים המסך נקנה לפני שנה וחצי ולא היו בו בעיות (מסך מעולה!) בשבוע האחרון מופיע פס אנכי של פיקסלים שרופים לכל הגובה של המסך, הפס נעלם אחרי 2 דק' ומופיע כל פעם מחדש אחרי שהמסך יוצא מ sleep.מה יכולה להיות הבעיה?
פורסם 2010 במאי 1815 שנים בעיה של אחריות למסךנראה לי שלא מדובר בפיקסלים שרופים אלא משהו נדפק באלקטרוניקה של המסך.
פורסם 2010 במאי 1815 שנים האם אתם חושבים שלדל יש מסכים חדשים להחליף את המסך הנ"ל?הבנתי שהמסך כבר לא מיוצר זמן יחסית רב, מהיכן מגיע הסטוק של החנויות? האם אלו רק מסכים שאנשים החזירו בגלל בעיות שונות? (שאולי אנשים אחרים לא ישימו לב אליהן - לא לכל אחד מפריע פיקסל שרוף בודד או זליגת אור)
פורסם 2010 במאי 1915 שנים מחבר התקשרתי לדל, והם יבואו לאסוף את המסך אחרי החג, האחריות בתוקף, אני אעדכן בהמשך לגבי תוצאות הטיפול של דלחג שמח לכולם!
פורסם 2010 במאי 2315 שנים מחבר או קיי עידכון,הטכנאי של דל הגיע ולקח את המסך, והביא איתו מסך חלופי. מישהו יודע מה המדיניות של דל, כלומר מה הסיפור של המסך החלופי הזה. זה מסך חדש, מחודש , זמני? אף אחד במעבדת שרות של דל לא ממש יודע לענות על השאלה הזו.אני מתחיל להיות קצת מאוכזב מהשירות שלהם, זה נראה כאילו כל מי שאני מדבר איתו הוא קצת "חלש"
פורסם 2010 במאי 2315 שנים אני לא מאמין שזה מסך זמני ושמישהו הולך לתקן את שלך ולהחזיר. אף אחד לא מתקן את המסכים האלה, פשוט מחליפים. המסך החלופי עובד לך? נקי מתקלות ובעיות? אם כן, תהנה ממנו ואל תשבור את הראש על תהיות שלא מקדמות אותך לשום מקום.
פורסם 2010 במאי 2415 שנים מחבר נראה לי שהתהיות האלו אכן לא מקדמות אותי לשום מקום, לאחר טיולים ארוכים בשירותי המענה הקולי של DELL הגעתי לשום מקום.לצורך העניין המסך שהביאו לי תקין לחלוטין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.