שאלה לחובבי האודיו - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לחובבי האודיו


Avi Levin

Recommended Posts

לפי דעתי אין הנאה (בכל תחום בחיים) כמו הנאה בחברותא. אם אני קונה משהו אני מעוניין שגם אשתי תהנה ממנו, אחרת זה פשוט לא שווה את הכסף.

כך עם ציוד הצילום שלי שאני מלמד את אשתי להשתמש בו.

כך גם עם ציוד הסטריאו (הלא מאוד יקר יחסית להכנסה המשותפת שלנו, יש לציין) - מאחר ששנינו אוהבים לשמוע מאוד תובענית לעיתים (היא - אופרות, אני - קלאסית סימפונית, רוק ולעיתים ג'אז) - שנינו (וגם הילד ד"א) נהנים מאוד מכל שדרוג מורגש למערכת הסטריאו.

אשתי די סומכת עלי בעניין בחירת הציוד ומאוד רוצה מערכת איכותית (כפי שאני מאמין שבסופו של דבר תהיה לנו), הפערים הם בעיקר בנושא התקציב והתיזמון של הקניה, אבל לא מאד משמעותיים משום שגם אני די פרקטי. בנוגע לעיצוב החיצוני יש מעט חילוקי דעות אבל הם לא מהותיים וברור לשנינו שבמסגרת תקציב מצומצם הפשרה תהיה יותר בסוגית העיצוב ולא הביצועים.

באופן הזה אין בעיה להגדיר בסדר העדיפות המשפחתי יעד של שדרוג מערכת הסטריאו בתקציב סביר של (נגיד) 1% מההכנסה השנתית נטו שיהיה מקובל על שני הצדדים, ניתן גם לקבוע שצד אחד יהיה אחראי על בחירת וקניית הציוד בתקציב כנ"ל עם זכות וטו של הצד השני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מעלה כאן את בעיית ה-WAF הידועה בקרב חובבי האודיו התובעניים. דיברו על הנושא הזה הרבה ב-HT, ענו שם גם אנשים שהם רק בשלב ה-GAF (במקום WIFE אלא GIRL-FRIEND).

ממליץ לך להריץ שם חיפוש, היו כמה שענו תשובות מאוד משעשעות וטובות. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...