עבור לתוכן

זקוק לעזרה - שגיאות חוזרות ונשנות עם סטיקים של Dominator

Featured Replies

פורסם

שלום,

ברשותי מחשב בעל המפרט הבא:

מעבד intel e8400

לוח אם gigabyte ga-ep45-ud3lr

זכרונות dominator cm2x2048-8500c5d

כ. מסך xfx radeon 4850

מאז שהתקנתי את הקונפיגורציה הנוכחית אני סובל מ bsod שונים, מבדיקת קבצי הdump עולה שחלקם נובעים מהדרייבר של הכ.מסך, חלקם משגיאות זיכרון שונות.

עידכנתי את הדרייבר של כ.המסך, ואכן התקלות פחתו במידה מסוימת.

הרצתי memtest86+ ב2 קונפיגורציות, single ו dual, הנה התוצאות:

p10204362.th.jpg

Dual Channel

p10204362.th.jpg

Single Channel

מה ניתן ללמוד ממהmemtest? האם ניתן לקבל אינד' איזה חלק תקול?

פורסם

איזו אינדיקציה? שגיאה ב-memtest = הזיכרונות דפוקים

תבדוק שהזיכרונות עובדים בהגדרות הנכונות (מתח, תדר ותזמונים). אם לא- יתכן שזה גורם לבעיה.

פורסם
  • מחבר

מתח - 1.8-1.9. ע"פ הגדרת היצרן ניתן להגדיר עד 2.15 - תקין.

תדר - 1066mhz - תקין.

תזמונים - בסינגל 5-5-5-15 - תקין.

בדואל 5-7-7-24 - ברירת מחדל.

1) האם מדובר בוודאות בתקלה בזכרונות? מה הסיכוי שיש תקלה בלוח האם או רכיב אחר?

2) האם מישהו מכיר את מדיניות החלפת המוצרים של corsair?

3) את הזכרונות קניתי בארה"ב - האם אוכל להחליפם בארץ?

פורסם

מתח - 1.8-1.9. ע"פ הגדרת היצרן ניתן להגדיר עד 2.15 - תקין.

אתה יודע, הם לא סתם רושמים ממתח מסוים ועד למסוים מסוים. אם אתה מריץ את הזיכרונות במקסימום שהם נועדו לו אז אתה צריך גם לתת מתח בהתאם. הייתי במקומך מעביר ל-2.1 או 2.2V.

1. אולי יש בעיה בעוד רכיבים, אבל רואים בבדיקה של Memtest שיש בעיה בזיכרונות. זה עדיין לא אומר שהם תקולים, אם הם עובדים בהגדרות לא נכונות אז זה יכול להיות הגורם.

2+3. חכה ותראה קודם אם הם באמת תקולים, אל תמהר. בכל מקרה תוכל לשאול אצל יבואנים או גג לשלוח לחו"ל. אתה פותח RMA, מקבל כתובת למשלוח ואת כל הפרטים שאתה צריך.

פורסם
  • מחבר

ביצעתי boot עם 2.1 וולט, הווינדוס עלה ואז קפא.

אני אריץ memtest ב2.1 ואז נראה מה קורה שם...

בכל מקרה, זה כאב ראש כל ההחלפה.. אני אצטרך את הקבלה מהחנות? כי אין לי מושג איפה שמתי אותה... :\

פורסם

ממממ.. מה הדגם המדויק של הזיכרונות שלך? לפי CPU-Z?

לגבי האחריות, מצאתי את המייל שקיבלתי מ-OCZ כשפניתי אליהם בזמנו. בסוף לא היה צורך בזה, אבל רק שתקבל מושג כללי כי אתה שואל על עניין האחריות וההחזרה.

Comment: Hello Daniel,

The closest site we have to Israel is in The Netherlands. However I've been told it's less expensive to ship to the US. So I've included both addresses for you. You can ship your memory to whichever is more convenient for you.

***Please read the following e-mail carefully and follow all instructions to ensure your RMA is properly received and processed. ***

Your RMA number is _______. If you are returning a Dual Channel memory kit, please send both memory modules from the kit to ensure that your replacement memory will be fully compatible with your motherboard. Be sure to package returned memory in antistatic material, with no tape or other sticky material applied to the memory. If you are returning a PSU, please be sure to ship all the cables as well as the PSU.

Package the product you are returning well by using at least two inches of bubble wrap or foam. Do not directly attach or tape bubble wrap or foam to the product itself. Write your RMA number, on the package clearly using a black marker.

OCZ recommends shipping using a traceable courier, such as Federal Express or UPS. If you ship by USPS, it is highly recommended that you use certified mail. OCZ will not be responsible for lost RMA packages.

Do not lose your RMA number we will not be able to track your RMA status without it. Please include a copy of your receipt if available. If you have any other questions, please feel free to contact us.

(Please print this RMA information sheet and put it in your box so that we can process your RMA more quickly.)

Send To: OCZ Technology

RMA Dept.

860 E. Arques Ave.

Sunnyvale, CA. 94085

USA

Phone: 800-459-1816

Send To:

Kleveringweg 23

2616 LZ Delft, The Netherlands

+31 0 15 219 10 30

Your ticket will be closed approximately 10 days after you have received your RMA number. The reason we do this is to maintain our database in order to assist our customers in a timely, efficient manner. Your RMA will not be effected by the ticket being closed and will processed as usual. If you need assistance after your RMA number has been issued please feel free to give us a call and your ticket can be re-opened.

Once you ship your defective product(s) to us, please feel free to check your RMA status at the link below. RMA status is updated when your product is checked in and again when the replacement product is ordered and shipped.

http://www.ocztechnology.com/new_rma/rmastatus.php

כמובן שאתה צריך לפנות אליהם ולקבל כתובות וקוד RMA, אתה לא משתמש בכתובות הנ"ל או בשום אינפורמציה שכזו שרשומה במייל. ^

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון:

ביצעתי בדיקת Memtest ב2.1 וולט, קודם עם 2 הסטיקים ביחד ואז לכל אחד בנפרד.

מדובר ככה"נ בסטיק פגום אחד.

למרות זאת, שלחתי את הקיט כולו חזרה לCorsair, ואני ממתין לתשובתם.

תודה על העזרה, עידכונים בהמשך.

פורסם

בהצלחה..

מאוחר מידי אבל רק לוודא -

5-5-5-15-2T, 2.1V @ 1066Mhz

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים