הלוח לא נותן פוסט! - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הלוח לא נותן פוסט!


War-Hammer

Recommended Posts

יש לוח אם של אינטל (לא, לא זה שבמפרט שלי) מדגם D850GB עליו יושב לו מעבד 1.4Ghz סוקט 428 ושני סטיקים של 64 מגה ביט RDRAM ועוד שני אפסים.

שמתי על הלוח כרטיס מסך GAINWORD 4 440MX 64MB והלוך פשוט לא נותן פוסט! (בלי קשר לכרטיס מסך, גם עם כרטיסים אחרים אין פוסט)

מה אני יכול לעשות??

אין אף צפצוף בהתחלה מהלוח, אולי הביוס לא בסדר? איך אני עושה לו פלאש?

ניסיתי לאפס ביוס על ידי הוצאה של הבטריה והחזרתה (ככה אני תמיד עושה, זאת השיטה הטובה ביותר לאיפוס ביוס).

בקיצור, מה זה נראה לכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון אתם רוצים להגיד לי מה זה קשור לזה שהמחשב לא נותן פוסט?? אמרתי שהלוח לא מצפצף ואם הזכרונות לא היו בסדר הוא היה עושה פיפ פיפ פיפ פיפ פיפ פיפ פיפיי !

וכן הזכרונות בצד אחד של הדואל צמודים ובצד שני יש אפסים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לוחות של אינטל(בעיקר i850 וi845, הדגם של הSDRAM) שלא היו יכולים לעבוד עם כל הGeforce 4MX עד שבחלק מהדגמים החדשים יותר דאגה שהכרטיס פיזית לא יוכל להכנס ללוח, הכל בגלל בעיות מתח. תבדוק של צלית את הכרטיס מסך הזה.

כבר אמרתי שזה בלי קשר לכרטיס מסך וניסיתי כמה כרטיסים, וזה גם לא קשור לזה שהלוח לא מצפצף בהתחלה!

ודבר שני הדגמים שאתה ציינת כאן אני לא ציינתי!! הדגם של הלוח שלי הוא שונה ולא מה שאתה נתת כאן!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניתוק הסוללה בלוח של אינטל לא מאפס את הביוס כי הוא שמור כולו על FLASH בניגוד ללוחות אחרים שמשתמשים ב EEPROM לביוס ו להגדרות עצמן.

יש ג'אמפר שצריך להעביר (או להוציא, תקרא בחוברת) ואז מדליקים את הלוח כדי שיאפס את ההגדרות.

ולעולם אל תסמוך על הציפצופים, בהרבה מקרים הלוח פשוט לא מגיב כשמשהו לא בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל הלוח שלך זה בדיוק הדגם שאני מדבר עליו כי הוא מבוסס על הצ'יפסט i850 לאינטל היו מספר לוחות עם הצ'יפסט הזה. אתה חי ליד אנטנת שידור או משהו? או שסתם הרעיון שאתה "מתקן" לכל החברים שלך בכיתה את המחשבים(ו"משאיל" מהם , ככל הנראה לפי כל האופציות המצטברות) עלו לך פשוט לראש ואתה כבר לא מסוגל לקרא הודעה.

דבר שני, תנסה לנתק את כל ההתקנים מהלוח ולהעלות אותו רק עם מעבד, , הלוח עצמו וכרטיס מסך. כן תנתק אפילו את כל הכוננים. לוח שלא נדלק בלי צפצוף זאת תופעת לוואי של כבל IDE שמחובר באחד מהמקומות הפוך.

קודם כל עכשיו כשגלשתי לאתר של גיליתי שטעיתי, ובאמת זה 850i אבל אם אתה היית מלכתחילה קורא שבדקתי את הלוח עם כמה כרטיסים, וכמה כרטיסי זה בערך 10 אז זה לא הכרטיס מסך, אז בכלל לא היית כותב את זה...

ולגבי המשפט השני שלך פשוט תשתוק, תסתום ותבלום את פיך >:( !!

כרגע אף כונן לא מחובר, זה רק לוח, מעבד, , ספק, וכ. מסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי היום בדיקה של הג'אמפרים וגיליתי שג'אמפר אחד לא היה מקונפג טוב, תנו הצצה שניה בדף הזה: http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d850gb/gb_confg.htm

עכשיו, הג'אמפר הראשון "J8C2" הוא לפי מה שהבנתי שולט על הביוס, ולא היה עליו ג'אמפר בכלל וכשאין עליו ג'אמפר הוא נמצא במצב של RECOVERY והוא אז צריך דיסקט (איזה?) והוא מנסה לתקן תקלה.

אז שמתי עכשיו ג'אמפר במצב 1-2 שזה ה NORMAL ועדיין לא נתן לי פוסט, ניסיתי גם במצב 2-3 וגם לא נתן פוסט, מה עוד אפשר לנסות??

אולי ננסה את ה RECOVERY ... אבל השאלה שלי היא איך אני מכין כזה דיסקט, אני אנסה עכשיו למצוא על זה משהו, עם יש לכם רעיון לעוד משהו שאפשר לנסות עם הלוח הזה אז אני אשמח עם תגידו לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...