פורסם 2010 במרץ 215 שנים הזמנו היום במשרד מחשב עם זכרונות ocz והמוכר טען שלא מומלץ לקחת את הזכרונות שלהם, כי החברה בפשיטת רגל.ידוע למישהו על מידע כזה?
פורסם 2010 במרץ 215 שנים מחבר העניין הוא זה שאם הוא משקר זה חמור מאוד, מכיוון שזו חנות שמוכרת ומומלצת מאוד כאן בפורום וזה דבר שפוגע מאוד באמינות שלהם.
פורסם 2010 במרץ 215 שנים חבל שאנשים שלא יודעים מגיבים ..לOCZ כבר תקופה מאוד ארוכה יש בעיות של אספקה.יש מחסור דיי רציני של זכרונות , ספקי כוח ועד מוצרים שלהם , אבל מפה ועד לפשיטת רגל המרחק גדול.
פורסם 2010 במרץ 315 שנים אני מסכים עם הכותב שמעליי..ליצרנית יש שם רציני בתחום החומרה ולדעתי גם אם תיכנס לקשיים, תהיה החברה שתשלם לה עבור המוניטין שלה וכך גם האחריות תישמר.מה גם שבדרך כלל על הלקוח זה לא משפיע משום שהחנות או היבואן יספגו את המצב של פשיטת הרגל של חברת האם וכל מה שכרוך מבחינת מימוש האחריות. (בהנחה שזו חנות רצינית/יבואן גדול).אבל מצד שני אני עדיין מסכים עם הכותב הראשון שעדיף להתעלם בדרך כלל מיציאות של מוכרים כי הן בדרך כלל לניתוב של התוצאה הסופית למוצר שהוא רוצה שתקנה. ( למשל הוא עושה יותר רווח ליחידה על זיכרון של G.SKILL ולכן ימליץ עליהם בתור "יותר מתאימים למפרט שלך", למרות שאין קשר למציאות.)שימו לב שגם זה לא מחייב שהוא ירצה למכור לך דווקא את המוצר היקר יותר, מפני שאין קשר בין רווח על המוצר למחיר שלו.
פורסם 2010 במרץ 315 שנים מסכים ^ אולי יש מוצר אשר ישב במלאי הרבה זמן, זה אינטרס תמיד להוציא ולהכניס במחסן, אז הוא יעדיף למכור X מאשר Y, אפילו אם המחיר שלהם זהה.וכו' וכו'.. לא חסרות דוגמאות. התירוצים הם תמיד "יותר יציב, יותר איכותי" (מילים אשר לרוב אינן קשורות) או "החברה פשטה רגל".כמובן שלא כל המוכרים וכל החנויות הם כאלו, אני לא מכליל חס וחלילה, אני רק אומר שזה קיים ושיש להיזהר. לא כל יום חברה פושטת רגל (גם לא כל שנה), אז אם מוכר בחנות אומר להם שחברה מסוימת פשטה רגל - אז תחשבו פעמיים אם להאמין לו.
פורסם 2010 במרץ 1015 שנים מחבר skypc שדווקא אני מאוד מרוצה מהשרות שלהם בסך הכל, אבל לאחרונה גיליתי לצערי שכנראה אנשי המכירות שלהם קצת פחות מקצועיים ממה שחשבתי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.