שיפור טווח קליטה ברשת אלחוטית עם מחשב נייח - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיפור טווח קליטה ברשת אלחוטית עם מחשב נייח


Tamy

Recommended Posts

יש לי מחשב נייח שאני מנסה לחבר אלחוטית לראוטר של Edimax דגם BR-6204WG שהוא Wi-Fi compatible. קניתי בשביל זה כרטיס רשת אלחוטי של Edimax דגם EW-77IIUSn גם Wi-Fi compatible ובתקן N אם אני לא טועה שאמרו לי שהוא הכי מתקדם והוא בחיבור . הבעיה היא שהקליטה שלו מאד חלשה במקומות מסויימים בבית מה שלא קורה עם המחשב הנייד שיש לי, נדמה לי שיש לו כרטיס של Atheros. המחשב הנייד גם מצליח לקלוט הרבה רשתות נוספות בטווח מה שלא קורה עם הכרטיס שרכשתי למחשב הנייח. מה אני יכולה לעשות כדי לשפר את האות שהמחשב הנייח מקבל עם הכרטיס האלחוטי שקניתי האם להחליף אותו באחד אחר? מה גורם להבדל בקליטה בין הנייד לנייח?

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האנטנה בנייד הרבה יותר רצינית -- היא פרוסה סביב המסך, זאת לעומת האנטנה של ה- שהיא מאוד קטנה. בכל מקרה, אם רכשת את הEW-7711 אז הוא רחוק מלהיות הכי מתקדם. עדיף לרכוש את ה-7717 או ה-7718. למה שלא תחברי את הנייח בכבל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחבר את הנייח בכבל זה בעיה בגלל שיש מרחק של כמה חדרים בין הראוטר והנייח ובשביל כבל נצטרך לקדוח בקירות.

אם אני ארכוש כרטיס יותר מתקדם מהדגמים שהצעת זה ישפר את הטווח קליטה בגלל שהאנטנה שלהם תהיה יותר טובה? או שעדיף כבר לקנות כרטיס רשת של linksys שהבנתי שהם הכי טובים בעסק. התקשתי לחברה והם הציעו לי להשתמש ב-Access Point השאלה אם באמת יש צורך לרכוש מכשיר נוסף או שניתן להשיג כרטיס רשת אחר שיהיה הרבה יותר יעיל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...