מחשב חדש בן חודשיים , HP דורשת 1300 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב חדש בן חודשיים , HP דורשת 1300 ש"ח


LL@SS

Recommended Posts

שלום !

לפני שבוע שלחתי את הנייד שלי לתיקון, הוא פשוט הפסיק להידלק יום אחד, בדקו אותו, התקשרו אליי בטענה שיש לו קורוזיה כי נשפך עליו משהו, מה שלא קרה בשום מצב, אולי לחות ,אין לי מושג, אני שומר עליו ,על כל פנים, הם התקשרו היום עם דרישה של 1300 ש"ח ,רוצה מחשב תקין? תשלם, לא רוצה אל תשלם, ז"א מחזיקים אותי בביצים, אין לי מה לעשות נגד זה, האם זה חוקי להחליט ככה ששפכתי משהו (מה שלא קרה) ולדרוש כזה סכום? שליש ממחיר מוצר בן חודשיים?

הגיוני ? כי לי זה לא נראה, אם זה נשאר ככה , אני פשוט מפסיד שעלה לי הרבה כסף, כי אני לא הולך לשלם 1300 שקל עכשיו, ממש לא.

מה אני יכול לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומר שהם משקרים לגבי הקורוזיה ,אני פשוט אומר שאני לא שפכתי כלום, יכולה להיות קורוזיה גם כתוצאה מלחות, אבל מה אני אשם בדיוק?

אני אשים לו מעיל כל פעם שאני משתמש בו?

על זה אני מתלונן,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי , עדכון :

התקשרתי למעבדה שלהם, ביקשתי כתובת מלאה, התחלתי להלחיץ קצת וביקשתי שישלחו לי תמונה ברורה של הקורוזיה + תצלומים שמוכיחים שזה המחשב שלי, כולל סריאל וכו'.... האמת? המנהל שם די שינה את הטון, פתאום הוא איבד ביטחון בקורוזיה, אני אומר לכם, יש פה משהו מסריח, הם משתמשים בזה ככלי שאף לקוח ממוצע לא יוכל לבדוק וילך שבי אחריהם וישלם כמו טמבל, אז אני מחכה עכשיו לטלפון ממנו שנחליף פירטי אימייל למשלוח התמונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...