המודם השתגע. - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המודם השתגע.


stingeR-

Recommended Posts

אתמול ביצעתי במחשבי פורמט , לאחר שהכרטיס רשת כל הזמן יתנתק ! והיו מלא בעיות , אחרי הפורמט הכל עבד בסדר אבל אחרי התקנת כל הדריברים והתוכנות פתאום האינטרנט מקרטע(ועדיין , בקושי הצלחתי לכתוב את ההודעה) פעם עובד פעם לא ומשהו מוזר קורה... הרשת לא עובדת וגם המחשב כל הזמן נתקע. אבל שאני סוגר את הSVCHOST שאחראי על הסקין של הוינדוס פתאום יש לשניה והקירטועים מפסיקים. את בעיה זו ניתן גם לסדר על ידי כיבוי המודם.. לדעתי מישהו פרץ לי למודם וקילקל בו משהו אז אני צריך לעשות שהוא יפעל כHOME ואחר כך בחזרה לפרו או איך שהוא לתקן אותו מה שעוד מעניין זה לא חשוב אם המחשב באינטרנט(כאילו אם אני גולש) או לא תמיד הוא מהבהב בנורות של הפעילות... כאילו הוא כל הזמן עושה משהו. עזרה בבקשה אני כבר מתחיל להתיאש(דרך אגב עכשיו יש רשת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Kמה אתה חושב , לפני הפורמט זה לא היה ככה(כל פעם שאני סוגר כל מיני Processes ב task manager אז פתאום האינטרנט עובד יחסית נורמלי!) זה משהו בstartup

כי שאני ניכנס לוינדוס גם אין לי את הבעיה! אבל המודם כל הזמן עובד!!!! זה משגע אותי הכרטיס כל הזמן שולח ומקבל אבל האינטרנט לא עובד! זה מוזר ביותר (לדעתי זה משהו במודם) חשוב לציין עוד פעם , אתמול עשיתי פורמט!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי גם את הMSBLAST שאני לא מצליח לנער אותה... כל פעם שאני לוחץ על UPDATE שלה הוא כותב לי ארור כזה עם המילה update.inf ואני לא יודע איך לתקן את זה... אבל המעניין הוא שכל פעם שאני סוגר כמה SVCHOSTים בprocess האינטרנט עובד מהר וטוב אך עדיין יש את הMSBLAST וזה כל כך מעצבן !!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הMSBLAST לא היה אמור לשרוד פירמוט...

אבל מצד שני אם לא סותמים את הפירצה וישר מתחילים לעבוד עם האינטרנט בלי הגנה אפילו בווינדוס חדש, התולעת שוב תחדור ותדביק את המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי עוד מחשב ברשת ויכול להיות שהוא נדבק משם... אבל איך אני מוריד את הMSBLAST עם יש לי את הבעיה הזאת של הUpdate.inf אני רואה שמדברים עליה הרבה אבל לא מבין איך לתקן אותה! בבקשה עזרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

FFS תבינו אין באפשרותי ללחוץ על לינקים#!%#!%#! בקשר לMSBLAST תכתוב לי את ההסבר הידני איך לתקן אותה כאן בבקשה שמישהו יכנס ללינק ויסביר לי איך לתקן את זה ידנית! אני נואש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...