שיתוף ICS בעזרת נתב, האם ניתן להשתמש בנתב אלחו̶ - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיתוף ICS בעזרת נתב, האם ניתן להשתמש בנתב אלחו̶


DrizziTx

Recommended Posts

הסיפור הוא כזה,

עקב צורך בהחלפת ראוטר מקולקל קיבלתי ראוטר שכולל גם קישור .

כיוון שאני משתף איטרנט ב-ICS הראוטר למעשה משמש כרכזת ולעת עתה כיביתי לו את היכולת האלחוטית - עד היום לא היה לי בה צורך וגם כרגע היא בגדר בונוס ולא מחוייבת המציאות.

השאלה היא האם ניתן להפעיל את היכולת האלחוטית של הראוטר ולשתף את האינטרנט גם באלחוט כשאני נשאר בשיתוף ICS? (הראוטר משמש כרכזת בלבד למחשב אחד שמתחבר לאינטרנט ומהווה שרת איטרנט לכל האחרים)

למי שלא זוכר או תוהה מה זה ICS יש דוגמה לתצורת הרשת שלי כאן:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=44963.0

עריכה: תיקנתי את המילה (שזה תרגום של ראוטר למעשה, טעות שלי :silly: לרכזת שזה המקבילה ל-hub)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי ממה שראיתי והבנתי שיתוף דרך חלונות זה הרבה יותר פשוט ויעיל, נוכחתי בכל מיני דיונים על ראוטרים ועל המגבלות שלהם, וכיוון שאני משתף כך עוד לפני עידן הראוטר, אין סיבה לשנות.

בשרת הכוונה היא למחשב ראשי שמתחבר לאינטרנט דרך כרטיס בצורה רגילה, כאשר יש לו כרטיס נוסף שמתחבר לרכזת וכך משתף/מעביר את חיבור האינטרנט לשאר המחשבים. זה למעשה ICS, והשאלה היא, האם בצורת חיבור כזו, אני יכול להפעיל את אופציית האלחוט בנתב שמשמש כרכזת בלבד, או שצריך לשנות את תצורת הרשת כך שהיא תעבוד עם ראוטר כדי שהאלחוטי יפעל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כנראה ממש לא מבין את הברעיון מאחורי עבודה עם אם זה מה שאתה חושב.

מה שאתה עושה זה שם עוד gateway בדרך ואין פה שום קשר למונח שרת ובטח לא למונח המונפץ כמו "שרת אינטרנט".

תחבר את כל המחשבים לנתב ותעבוד כמו בן אדם. המטרה של הציוד הזה הוא ליצור כמה שפחות תלות בתפקוד המחשבים וללת לך ניהול מרוכז של הרשת שלך.

אם אתה רוצה להפעיל את הAP של הנתב זה כבר בחירה אישית שלך בהתאם למה שאתה צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כנראה ממש לא מבין את הברעיון מאחורי עבודה עם אם זה מה שאתה חושב.

מה שאתה עושה זה שם עוד gateway בדרך ואין פה שום קשר למונח שרת ובטח לא למונח המונפץ כמו "שרת אינטרנט".

המונח שרת איטרנט נלקח מהמדריך ICS שנעוץ הפורום, לא אני המצאתי! מעבר לכך שיניתי מילת מפתח שאולי תתקן את הבנת השאלה - מנתב לרכזת.

המחשב שלי הוא למעשה ה-gateway ואילו הראוטר רק משמש לחיבור כל המחשבים יחדיו כרכזת, ללא שום קשר לאינטרנט, כך שאין עוד gateway בדרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, הנתב עובד כרכזת, לא כנתב ולפיכך הוא לא ברז ולא gateway, רק אמצעי לחיבור בין המחשבים השונים ללא כל השפעה על המערך הרשתי.

הייתי קונה רכזת רק שכבר לא מחזיקים בחנויות ובמקום מוכרים נתב, וכך יצא שיש לי נתב שלא משמש כנתב. לאור הרכישה האחרונה יצא שיש ברשותי נתב אלחוטי ואז תהיתי האם ניתן להשתמש ביכולת האלחוט שלו לשתף ברשת מחשבים ניידים כאשר הוא, הנתב, ממשיך לשמש כרכזת, רק רכזת שיש לה גם חיבור אלחוטי! עכשיו ברור?

אז נכון, אני יכול פשוט לנסות, אבל העדפתי לשאול קודם כאן, לפני שאני מבזבז את הזמן שלי על משהו שייתכן שאינו אפשרי.

למרות שעכשיו שאני חושב על זה, גם אם זה עובד זה אולי יהיה פתוח לאותן בעיות שיש לנתב , אולי אפילו חמורות יותר שכן אינני משתמש בהגנות שיש לנתב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מותר הצעה? קרא את שני המדריכים הראשונים בדף הזה -- http://www.netcheif.com/BrdBand.htm -- אחד על ICS והשני על שימוש בראוטר. זה יסביא לך היטב למה כדאי להשליך את ה-ICS לפח ולהשתמש בראוטר כ-NAT של הרשת שלך. עוד מאמר על NAT שאולי תמצא מעניין יהיה זה -- http://www.netcheif.com/Articles/NAT/NAT.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...