רושם ראשוני מה-UE TF10 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רושם ראשוני מה-UE TF10


anatoli

Recommended Posts

בהמשך לדיון הזה. רק אתמול קיבלתי את האוזניות, ורק היום חיברתי אותן לרושם ראשוני.

הכל בקצרה, כי אני קצר בזמן, אני מקווה שבעתיד ייצא לי להרחיב קצת.

ראשית, האריזה מאוד טובה. מגיעות עם 2 זוגות אטמי ספוג, 4 זוגות אטמי גומי, כבל מאריך של חצי מטר, מתאם לרבע אינץ', מתאם לחיבור של מטוס, ועוד איזה שטות לנקות את האוזניות או משהו כזה. מעבר לזה מגיע כמובן מארז פלסטיק לנשיאה של האוזניות. גם האוזניות עצמן נראות מעולה בצבע כחול מטאלי כהה.

עכשיו לסאונד בחנתי גם מיציאת האוזניות של הרסיבר, וגם מה-D2 של אסוס ישירות. אני לחייב לציין שזה לא נשמע כמו שציפיתי. זה נשמע שונה לגמרי ממה שחשבתי. הייתי בטוח שאני אקבל עם באס מעאפן וטרבל טוב. הבאס מפתיע מאוד לטובה, והטרבל מעט מאכזב. אומנם הוא נקי ומאוד משכנע, אבל הוא פשוט לא מספיק בולט/מפורט. אני מקווה שזה יסתדר עם הזמן כשהן ירוצו קצת.

מעבר לזה הנוחות אומנם סבירה וטובה יותר ממה שזכרתי מ-IEM, אבל אני עדיין לא בטוח שאני יכול להסתדר עם זה, נצטרך לנסות עוד קצת ולהחליט. מה שבטוח, הספוגים נוחים הרבה יותר מאשר הגומי.

אני אניח להן לרוץ עוד קצת, אני מקווה גם שבימים הקרובים אני אסיים את הספק כח של המגבר, ואוכל לבדוק האם יש פואנטה במגבר לאוזניות כאלה נצילות וקלות להנעה. אחרי זה נשאר רק להחליט האם אני מסוגל לחיות עם IEM, אני פשוט לא מרגיש בנוח עם שני הדברים האילו תקועים בתוך האוזניים.

אגב, כל הבדיקות עד כה הן בעוצמה נמוכה יחסית כי אני לא רוצה להגביר יותר מדיי לפני שנתתי להן לרוץ קצת.

תמונות בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחדש קודם כל, הIEM הראשונות שלך לא כך?

דבר שני, התבלבלת קצת, הUE10pro זה הcustom, אבל הן הTF10 שיש לך מבוססות עליהן. אותם נראה לי.

בקשר לסאונד, לא סביר שהמצב ישתפר עם הרצה כי מדובר בBA. ממה שקראתי בHF הרבה אנשים שהיה להם את הגירסה "הישנה", כשUE היו עצמאיים, אומרים שהיא נשמעת יותר טוב... אז לפחות אל תמכור לפני שאתה משווה עם הזוג של slavazh. :P

אה ואיזה ספוגים יש לך? אני משתמש בcomply עם הshure, יותר נוחים אפילו מהolives. החומר ממש נמס כשאני שם אותן... טוב לא ממש, אבל בקושי מורגש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק, אני קצת מעופף בזמן האחרון אחרי הבחינות. כבר פעם שנייה שאני מתבלבל פה בפורום תוך יומיים :facepalm:

בנוגע לספוגים שיש לי, עריכה: זה ה-T500.

מבחינת IEM, אלו הראשונות שאני קונה. שמעתי כמה וכמה זוגות של אנשים אחרים, אבל תמיד לא אהבתי את ההרגשה ולכן לא הייתי מוכן לרכוש זוג לעצמי. פשוט בגלל המחיר לא יכולתי לוותר.

אגב, למקרה שזה לא היה ברור, התכוונתי להרצה לאוזניים, כי כמו שאמרתי ציפיתי לדבר אחד וקיבלתי אחר. אולי אחרי שאני אתרגל קצת זה ישתנה. מה גם שהדבר האחרון שהאזנתי לו הוא ה-K340 שיש לי בארון, לכן אחריהן הכל נשמע לא מספיק בהיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מגבר נותן לטריפל קצת EXTENSION גם בגבוהים וגם בנמוכים, ובנוסף הבאס נהיה יותר נשלט ופחות בומי וטיפה מרחיב את הבמה שלהם. לגבי האתמים אז האתמים של שור אכן הכי נוחים ולדעתי גם הכי אותמים מה שמשפיע בסופו של דבר גם על הסואנד (לדעתי לטובה), יש צורך אבל קצת לחתוך אותם כדי להתאים אותם לUE. לגבי הברייק אז למיטב ידיעתי Armature Driver לא מושפע אבל האוזן כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי סלבה,

כמו שאתה יודע, יש לי Pimeta שבניתי, אפילו עשיתי אותו עם גיין נמוך (x2) כך שהוא אמור להתאים יפה. הוא למעשה כבר גמור, ובקרוב אני גם אקבל את מגברי שרת הנוספים שהזמנתי ומבחינתי סיימתי איתו. מה שמעכב אותי הוא הספק שלו שאומנם רץ ועובד, אבל אני רוצה לסיים שם את בידוד גופי הקירור לפני שאני סוגר אותו, בגלל זה אני בינתיים לא משתמש בו.

אגב, אני בינתיים מאזין לאוזניות עוד, עדיין לטעמי הן קצת באסיות מדיי. זה מה שהרוב אוהבים אני מניח, אבל אני הייתי רוצה לשמוע אותן קצת יותר עם דגש למעלה ופחות למטה. מבחינת הנוחות, זה לא נורא כמו שחשבתי, הכל בזכות הספוגים. עם הראשי גומי לא הצלחתי בכלל לסבול את זה. עם זאת, עדיין קצת לא נעים באוזן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...