פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים אהלן,בזמנו רכשתי את הזכרונות מפוקס, אחד הסטיקים מת לי, נכנסתי לאתר של GSKILL, תחת מפיצים מופיעות 2 חנויות (נעה וסקייפיסי)בנועה אמרו לי ללכת לחפש ובסקיי אמרו לי לשלוח אליהם את הפרטים של הזכרונות ומאז לא שמעתי מהם...האם האופציה היחידה שעומדת בפני זה RMA ל GSKILL?
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים לא.. דבר עם החנויות בטלפון, תן את הפרטים הדרושים לזיהוי הזיכרונות- וכך תדע מי חייב לך שירות.זה עניין של בידיוק חצי דקה להריץ חיפוש של הקוד במחשב ולראות אם זה שייך להם.
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים מחבר דיברתי עם שתיהן:אהלן,בזמנו רכשתי את הזכרונות מפוקס, אחד הסטיקים מת לי, נכנסתי לאתר של GSKILL, תחת מפיצים מופיעות 2 חנויות (נעה וסקייפיסי)בנועה אמרו לי ללכת לחפש ובסקיי אמרו לי לשלוח אליהם את הפרטים של הזכרונות ומאז לא שמעתי מהם...האם האופציה היחידה שעומדת בפני זה RMA ל GSKILL?
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים כן, את זה הבנתי. הנקודה שלי הייתה שלא תקבל מהם "תשלח את הפרטים במייל" או משהו כזה. מרגע שמישהו עונה לך- מבחינתך השיחה מסתיימת בפיתרון, אתה נותן את הקוד בטלפון ומקבל תשובה בטלפון.כך עשיתי גם אני עם כרטיס מסך ועם מור לוי/סידילוג/נעה (כשלא הייתי בטוח למי מהם הוא שייך). בסוף גיליתי שהוא שייך למור לוי, אמרו לי שהאחריות עדיין בתוקף- הגעתי והחליפו לי אותו במקום.
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים מחבר ממש מוזר לי על התגובה בנועה, עד התקרית הזאת תמיד היה לי רושם חיובי+++ על החנות פתאום כשנציג עונה לי ב"מה אתה רוצה ממני?" וטורק לי את הטלפון... זה מבטיח בצורה די חד משמעית שאני לא אקנה שם אפילו בורג מרגע זה...
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים לך תדע, אולי ענה לך עובד ניקיון.. אל תכעס, תתעלם. אם הם מעצבנים אז פשוט תתמקד קודם ב-SkyPC, רק כשפסלת אותם (כלומר שהם אומרים לך ב-100 אחוזים שהזיכרון לא שייך להם) תחזור לנעה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.