עבור לתוכן

איך לקבל אחריות עבור זכרונות GSKILL

Featured Replies

פורסם

אהלן,

בזמנו רכשתי את הזכרונות מפוקס, אחד הסטיקים מת לי, נכנסתי לאתר של GSKILL, תחת מפיצים מופיעות 2 חנויות (נעה וסקייפיסי)

בנועה אמרו לי ללכת לחפש ובסקיי אמרו לי לשלוח אליהם את הפרטים של הזכרונות ומאז לא שמעתי מהם...

האם האופציה היחידה שעומדת בפני זה RMA ל GSKILL?

פורסם

לא.. דבר עם החנויות בטלפון, תן את הפרטים הדרושים לזיהוי הזיכרונות- וכך תדע מי חייב לך שירות.

זה עניין של בידיוק חצי דקה להריץ חיפוש של הקוד במחשב ולראות אם זה שייך להם.

פורסם
  • מחבר

דיברתי עם שתיהן:

אהלן,

בזמנו רכשתי את הזכרונות מפוקס, אחד הסטיקים מת לי, נכנסתי לאתר של GSKILL, תחת מפיצים מופיעות 2 חנויות (נעה וסקייפיסי)

בנועה אמרו לי ללכת לחפש ובסקיי אמרו לי לשלוח אליהם את הפרטים של הזכרונות ומאז לא שמעתי מהם...

האם האופציה היחידה שעומדת בפני זה RMA ל GSKILL?

פורסם

כן, את זה הבנתי. הנקודה שלי הייתה שלא תקבל מהם "תשלח את הפרטים במייל" או משהו כזה. מרגע שמישהו עונה לך- מבחינתך השיחה מסתיימת בפיתרון, אתה נותן את הקוד בטלפון ומקבל תשובה בטלפון.

כך עשיתי גם אני עם כרטיס מסך ועם מור לוי/סידילוג/נעה (כשלא הייתי בטוח למי מהם הוא שייך). בסוף גיליתי שהוא שייך למור לוי, אמרו לי שהאחריות עדיין בתוקף- הגעתי והחליפו לי אותו במקום.

פורסם
  • מחבר

ממש מוזר לי על התגובה בנועה, עד התקרית הזאת תמיד היה לי רושם חיובי+++ על החנות פתאום כשנציג עונה לי ב"מה אתה רוצה ממני?" וטורק לי את הטלפון... זה מבטיח בצורה די חד משמעית שאני לא אקנה שם אפילו בורג מרגע זה...

פורסם

לך תדע, אולי ענה לך עובד ניקיון.. אל תכעס, תתעלם. אם הם מעצבנים אז פשוט תתמקד קודם ב-SkyPC, רק כשפסלת אותם (כלומר שהם אומרים לך ב-100 אחוזים שהזיכרון לא שייך להם) תחזור לנעה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים