פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים "אמון הציבור" הוא ארגון ללא מטרות רווח אמון ששם לו למטרה להנחיל בישראל כללים מסחר המבוססים על הגינות ויושרה, שיתרמו לרווחת הצרכנים ובתי העסק.בשיתוף עם The Marker, ניתח הארגון קרוב ל-500 תלונות של לקוחות על שירותי הטלפוניה הקווית המנויים על החברות: "בזק", HOT ו-012.התוצאות אינן מפתיעות -- "בזק" נמצאה כטובה ביותר בטיפול בלקוחותיה, בעוד שה-HOT נמצאה כגרועה ביותר.לדוח המלא קראו כאן -- http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100216_1149986
פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים תודה על החדשה אבל הכותרת ממש מטעה (בעיתון)שתי החברות גרועות בשירות לקוחות הכותרת שהייתה צריכה להיות זה:"בזק פחות גרועה מהוט בשירות לקוחות"כי "טוב" לא מתאים לאף אחד מהחברות, במיוחד שה"טוב" בא יחסית להוטלדעתי האישית לא מחמאי בכלל
פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים מחבר קשיים בהבנת הנקרא: "לפי הדו"ח, HOT מדורגת עם היקף התלונות הגדול ביותר ביחס לנתח השוק שלה - 58.4%, אחריה מדורגת 012 סמייל עם 34.9% ובהפרש ניכר נמצאת בזק, עם 6.6% מהתלונות".
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.