עבור לתוכן

באג חמור בנוקיה N97: עושה ריסט לבד ומכבה את עצמו רנדומלית. הצילו!!!

Featured Replies

פורסם

הטלפון שלי (N97) כבר הרבה זמן עושה לעצמו ריסט מתי שמתחשק לו ואפילו מכבה את עצמו. זה יכול להגיע ל5 פעמים ביום ואפילו יותר.

אתמול בבוקר יורוקום התקינו לי גרסא 21 וקיוויתי שהבעיה תיפתר אך לצערי ב10 דקות אחרונות הוא התחיל את עצמו מחדש 3 פעמים.

הטלפון נבדק ע"י יורוקום כבר כמה פעמים ואפילו נשלח למפעל. לצערי שום דבר לא עזר. הדבר היחידי שהם מציעים לי זה לשלוח אותו שוב למפעל...

האם הבעיה הזאת קיימת אצל עוד מישהו? האם יש למישהו מושג הבעיה ו\או איך לפתור אותה?

פורסם

ברוך הבא למועדון... לצערי התופעה הזאת לא נדירה וקרתה גם לי בN95 שלא הפסיק לרסטט את עצמו, הפתרון היחיד הוא חומרתי, מכשיר חדש לגמרי. (ותאמין לי שניסיתי כל דבר תוכנתי). במידה והסיפור חוזר על עצמו, הגיע הזמן קצת לעשות רעש לדעתי.

אגב מחקירה קטנה שאני בעצמי עשיתי החשש לדבר הזה הוא קורוזיה בשל שימוש אינטנסיבי בסוללה של המכשיר, אני מניח שאיך שקיבלת את הN97 התחלת חרוש עליו?

פורסם
  • מחבר

לצערי הטלפון נקנה בחול אז אי אפשר פשוט לתת לי חדש... וטלפון כזה עולה 4000 שקל אז אם למישהו בא לפתוח לי קופת צדקה הוא מוזמן.

לא חושב שזה קשור לסוללה. כמו שאמרתי הטלפון היה כבר בתיקון כמה פעמים כולל במפעל (ונשלח שוב למפעל היום). לא אמרו לי שמצאו את הבעיה אז כנראה שזה לא מה שאתה אומר.

פורסם

היתה לחבר שלי בדיוק את אותה בעיה,והוא פתר אותה ע" זה שהוא עדכן את המכשיר דרך התוכנה של נוקיה. לא יודע באיזה עדכון משתמשים בתמיכה בארץ,אבל ככה זה נפתר אצלו

פורסם

לצערי הטלפון נקנה בחול אז אי אפשר פשוט לתת לי חדש... וטלפון כזה עולה 4000 שקל אז אם למישהו בא לפתוח לי קופת צדקה הוא מוזמן.

לא חושב שזה קשור לסוללה. כמו שאמרתי הטלפון היה כבר בתיקון כמה פעמים כולל במפעל (ונשלח שוב למפעל היום). לא אמרו לי שמצאו את הבעיה אז כנראה שזה לא מה שאתה אומר.

סליחה?

החל מ2263

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=721073

פורסם
  • מחבר

אני שילמתי עליו משהו כמו 3800 שקל (קניתי באנגליה)

פורסם

רעיון גרוע לקנות טלפון כזה איך שהוא יוצא

בכל מקרה תשלח אימייל ליורוקום או נוקיה ותבקש עזרה

פורסם
  • מחבר

לא פתחתי את הדיון הזה כדי שיגידו לי אם זה היה רעיון טוב לקנות את הטלפון הזה או לא.

ולמקרה שפספסת... כתבתי שהטלפון נבדק על ידי יורוקום כבר מספר פעמים ואפילו נשלח למפעל (ונשלח פעם שניה לפני כמה ימים).

גם אימייל שלחתי דרך אגב והם לא ענו.

פורסם

מהיכרותי עם המכשיר, לא מדובר בבאג בכל מכשירי ה-N97 אלא בחלק מהמכשירים. זה עדיין לא ייתן לך כיוון אם מדובר בבעיית חומרה או בעיית תוכנה אך כדאי גם לנסות לעדכן לגרסא 2.1 ולראות אם זה פותר לך את הבעיה (אם המכשיר נמצא ברשותך בכלל).

פורסם
  • מחבר

א-המכשיר לא נמצא ברשותי כרגע.

ב-למה אנשים לא קוראים את הפוסט המקורי? זה יכול לחסוך שאלות מיותרות... כתבתי שעידכנתי לגרסא 21 וזה לא עזר.

כל זמן שעובר אני נוטה יותר לחשוב שזה בעיה חומרתית כי באמת כל הדברים שניסיתי עם התוכנה לא עזרו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים