החרדים חושפים - יחידת קומנדו חדשה (או כך חוטפים גופה מהמשטרה) - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החרדים חושפים - יחידת קומנדו חדשה (או כך חוטפים גופה מהמשטרה)


qwerty1987

Recommended Posts

רוני אתה כותב בהכללה על החילונים ומתנגד לכל סוג של הכללה לגבי חרדים,

אין ספק שמירב החרדים חיים ברמת חיים נמוכה מאוד, אבל גם אם המדינה משלמת רק 800 ש"ח לאברך שלומד תורה, אבל יש הרבה מאוד אברכים וזה מצטבר להרבה מאוד כסף שהמדינה, קרי משלמי המיסים מוציאים מכיסם בזמן שכל אותם אנשים לא עובדים ומשלמים מיסים,כלומר הנזק פה הוא כפול.

לזה מצטרפת שיטת הממשל (שהיא לא אשמת החרדים, הם פשוט יודעים לנצל אותה היטב, בגלל הלכידות הגבוהה שלהם יחסית לשאר האוכלוסייה ותפיסת העולם הייחודית שלהם כלפי המדינה הציונית, חילונית) שמאפשרת תופעה של סחטנות קואליציונית (ושוב לא רק חרדים).

אגב רוני, אתה יודע אומרים שלא לגנוב כי אתה פוחד להיתפס זה לא מוסר גבוה, מוסר גבוה זה כשאתה יודע שאתה יכול לגנוב ובכל זאת לא עושה זאת,

אני מנסה להגיד שהם לא מקריבים את חייהם לשימור המסורת היהודית, הם חיים בדרך שהם חושבים שהורה עליה אלוהים, כלומר אוי ואבוי להם אם יסטו מאותה הדרך.

לא הכללה,הולכים לפי השיעור גבוה. אחד מהם הוא שיעורי אלימות גבוהים בבתי ספר חילוניים. גם משרד החינוך מודה בכך.

זה כמו אדם שיגיד החרדים מתלבשים שחור לבן [אבל אני מכיר גם כאלה שלובשים צבעוני או אפילו עם כיפה סרוגה והוא חרדי לכל ] אך השיעור הגבוה הוא שרובם לובשים שחור לבן -לכן אין כאן הכללה.

כשאדם בא ולוקח מהפגנה את האלימות שבה ואומר ככה זה הציבור החרדי -זה טעות.

כי בהפגנות משתתפים שם רק מגזר אחד ששמו העדה החרדית שהוא כזה מועט. -וגם שם הנורמלים והרבנים יוצאים נגד כל אלימות.

עסקים חרדיים - רק בקר בבני ברק בתי עסקים בכל פינה, עיתונים חרדיים, בתי עסק חרדיים ואפילו סופרמרקטים חרדיים - כיצד לדעתך חברה "טפילית" שלא מתפקדת מסוגלת לכל זה? האם ידעת שיש להם דפי זהב חרדי הנקרא "מפתח העיר"? ספר עב כרס עם אינספור בתי עסקים חרדים רק באיזור המרכז.

מפריע לך שהמדינה משלמת עבור שימור המסורת ותרבות התורה בעם , אותה זהות יהודית בלעדיה לא היו היום בכלל יהודים בעולם.. אך מדוע הגמל אינו רואה את הדבשת של עצמו? מה תאמר על כל "בתי התרבות", התיאטרון והספורט החילוניים שהמדינה ממננת? האם אתה חושב שהחרדים רוצים לממן אותם? ובכל זאת הם שותפים לזה בכספי המיסים שגם החרדים משלמים! ובינינו, המדינה מוציאה הרבה יותר כסף על זיקוקים או "מופעי בידור ואטרקציה" מאשר על לימוד תורה, העומד במרכז התרבות היהודית מזה שלושת אלפים שנה.

1 אני בטוח שבאוניברסיטה עובדים קשה כדי ללמוד על שברים של כדי חרס סיניים. זה מאוד רווחי וחשוב לקידום האנושות.

2 אני גם בטוח שמאוד חשוב שספורטאים יעבדו קשה כדי להראות שהם יודעים לרוץ מהר אחרי כדור, לקפוץ אחרי גבוה לטובת החברה והאנושות.

3 אני גם בטוח שמאוד חשוב שאומנים יעבדו קשה כדי לרקוד ולעשות ליצנויות בתיאטרון, עבור הבידור שיציל את החברה האנושית.

4 אני גם בטוח שמאוד חשוב שאומנים עובדים קשה ליצירת אומנות וספרות דמיוניים, להעשרת הדמיון אשר יקדם את האנושות והמדינה.

על כל אלה, ועוד על עניינים רבים נוספים, מוציאה המדינה הון עתק מידי שנה. אבל משום מה נטפלים רק ליהודים החרדים, הלומדים עבור הלימוד והמורשת היהודית האמיתית מדורי דורות. הוגן או לא הוגן?

ועכשיו תחשוב על זה: החרדים נאלצים לשלם מסים בדיוק כמו החילונים, ויש לא מעט מיליונרים חרדים בארץ. ולאן הולכים כספי המיסים שלהם?גם למקומות שהם אינם רוצים

הציבור החרדי משלם מסים בדיוק כמו הציבור החילוני. כל העדות בישראל, דתיות ושאינן דתיות משלמות בדיוק את אותם המסים, אותה ארנונה, אותו חשבון חשמל ואותו חשבון טלפון. .

המדינה יכולה לממן איזה סטודנט אלמוני שלומד על כדים סיניים ולומד לטינית עתיקה או איזה ליצן בתיאטרון... לזה הם קוראים תרבות. אם כן, איך תקרא למסורת אבותיך בת 3300 השנה, שכל העולם מכבד אותה, חוץ מהרבה חילונים מהעם הנבחר? האם זו לא תרבות ? האם לא חשוב שילמדו את התורה כפי שנלמדה אלפי שנים? האם התורה היא לא הסיבה שאנחנו כאן בארץ? ששרדנו בגלות? האם זוהי לא חוכמתנו ובינתנו לפני העמים?

ואף על פי כן - כל ראש ישיבה בארץ נוסע לאסוף תרומות מידי שנה רק כדי להחזיק בחיים את הישיבה או הכולל שלו! אם הישיבות והכוללים היו צריכים לסמוך על כספי המדינה, מזמן לא היו נשארות ישיבות בארץ. עכשיו, האם היית מתאר לעצמך מנהל בית ספר או פרופסור מאוניברסיטה שהולך לאסוף תרומות בחוץ לארץ כדי להחזיק את מוסד הלימודים שלו?

ואגב, אתה יודע כמה מרויח פרופסור באוניברסיטה? אתה יודע כמה המדינה משלמת על כל סטודנט? אתה יודע כמה המדינה משלמת עבור תרבות הבידור והתיאטרון? אתה יודע כמה היא משלמת עבור משחקי כדורגל ? האם התורה , שהיא מפורסמת בכל העולם, היתה אבן יסוד לכל התרבות היהודית באלפיים השנים האחרונות, אשר שמרה על זהותנו בגלות, ומוכרת עד היום כספרות העיונית המרכזית ביותר בעולם, האם לא ראוי שהמדינה תממן את לימודה לפחות כפי שהיא מממנת לימודי היסטוריה, ספרות ותרבויות זרות?

אבל אני מבין שהשחיתות מפריעה לך? אז למה אתה בא בתלונות לאברך שלומד עשר שעות ביום בשביל 800 שקל מהמדינה? זה לא מפריע לך שעובדים בחברת החשמל והטלפון לא משלמים חשבון חשמל וטלפון? בדקת כמה אנשים יושבים בעירייה שלך רק כדי לחמם את הכיסא, כמה חברי כנסת מרויחים הון עתק על כלום? רק X שיושב על כל היום ומדבר על העוני של ניצולי שואה מרויח 50 אלף שקל בחודש... אז שתסיים איתם תבוא להציק לאברך המסכן שלומד עשר שעות ביום במשכורת שלא מגיעה אפילו לשכר מינימום רק כדי ללמוד תורה.

רק אל תשכח שלא קיים תחום כלשהו בחברה הישראלית, שהקריבו עבורו חיים יהודיים, כפי שעשו עבור התורה ועבור היהדות. התורה היא חלק מרכזי בעם , ובלעדיו לא ראויה להיקרא . בלי הישיבות, מי ימלא את התפקיד החשוב הזה של ידיעת התורה והעברתה מדור לדור? חוקרי תרבות?

ורק לידע כללי - כל הישיבות ממומנות ברובן מכספי תורמים עשירים מחו"ל ולא מכספי המדינה. המדינה כמעט ולא עוזרת בגרוש לעולם הישיבות. מה לא קיצצו? אפילו את קצבאות הילדים קיצצו.

החרדים לא חיים בעושר אם תבקר, תגלה שתנאי החיים בישיבה קשים בהרבה מאצל מוסדות חילוניים המקבלים תקציב מלא ושמן. ואצל הישיבות אין שביתות, כי המורים לא מלמדים בשביל כסף! לחרדים באמת אכפת ממה שהם מלמדים.

וזאת מלבד העובדה שאתה לומד עבור עצמך, כדי להשיג מקצוע, ולהרוויח כסף. בעוד החרדי לומד אך ורק עבור החוכמה והלימוד, ולא עבור קריירה עתידית, עושר או פרסום.

ומנגד זאת, הבט כמה החרדים תורמים לתושבי המדינה. לא קיימת כמעט משפחה אחת בארץ שלא ניצלה או נעזרה בידי חרדים בעת מצוקה. העמותות החרדיות הגדולות בארץ עושים יותר מכל הסיעוד של מדינה גם יחד - הם מצילים חיים לפני האמבולנסים, עוזרים לחולים ולנזקקים וליתומים ולאלמנות בכל הארץ - לחילונים ודתיים גם יחד, ללא חילוק בין דת, גזע ומין.

יד שרה, עזר מציון, עזרא למרפא, ועוד ועוד עוזרים לאנשים בכל רחבי הארץ.

ורק שיהיה ברור - חרדים לא חיים על חשבון של אף אחד. חרדים משלמים מיסים בדיוק כמו חילונים, ולא פתורים ממיסים.

אף אחד לא מלמד לא לגנוב כדי לא להיתפס.

יש בני-אדם שנולדו עם מוסר גבוה לא לגנוב אפילו שבקלות יכולים.

אך יש בני-אדם שקשה להם לא לגנוב -אז כאן נכנס לימוד תורה ומוסר.

אני מכיר אדם מאוד עצבני , והוא רק התחיל ללמוד תורה כל יום כמה שעות -אחרי כחודש אתה מדבר עם אדם חדש.

התורה מעדנת את האדם, ""בראתי יצר הרע בראתי לו תורה תבלין" , לאותו אדם יתכן שהיו מצבים שהוא הולך להתפוצץ מעצבים אבל הוא מתגבר על זה .

לכן ציינתי שהחרדים הם יותר מוסריים -כי הם כל יום עובדים על המידות שלהם.

אין חיוב ללמוד כל היום תורה,יש חיוב לקבוע עיתים לתורה -וזה אומר אפילו שעה שעתיים ביום אבל קבוע.

החשיבות היא בזמן המוקדש ללימוד התורה לא בהספק לא בכמות אלא בזמן.

...........

peacebringer7:

אני מצטער שככה אתה מרגיש, אך לא כוונתי לזה.

איך כתוב בפרקי אבות - "איזהו חכם? הלומד מכל אדם" שנאמר "מכל מלמדי השכלתי כי עדותיך שיחה לי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ועכשיו תחשוב על זה: החרדים נאלצים לשלם מסים בדיוק כמו החילונים, ויש לא מעט מיליונים חרדים בארץ. ולאן הולכים כספי המיסים שלהם?גם למקומות שהם אינם רוצים

ואף על פי כן - כל ראש ישיבה בארץ נוסע לאסוף תרומות מידי שנה רק כדי להחזיק בחיים את הישיבה או הכולל שלו! אם הישיבות והכוללים היו צריכים לסמוך על כספי המדינה, מזמן לא היו נשארות ישיבות בארץ. עכשיו, האם היית מתאר לעצמך מנהל בית ספר או פרופסור מאוניברסיטה שהולך לאסוף תרומות בחוץ לארץ כדי להחזיק את מוסד הלימודים שלו?

לא קראתי את כל המגילה שלך. מספיק לקרוא את השטויות שלך שהדגשתי, בשביל להבין את רמת בלבולי המוח שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שקרא יכול להבין שמדובר במילה מיליונרים [ תוקן ] .

לגבי הציטוט השני - המוח שלך כנראה מבולבל אם אתה לא יכול הבין אף את זה.

בישיבה הראש -כולל צריך לנסוע לחול כדי להחזיק את הישיבה, אך בביתי -ספר ואוניברסיטאות -הממשלה מחזיקה אותם יפה ,לכן איפה תראה שם שהולכים לגייס תרומות.

תמשיכו לעשות צחוק- זה משעשע .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הציטוט השני - המוח שלך כנראה מבולבל אם אתה לא יכול הבין אף את זה.

בישיבה הראש -כולל צריך לנסוע לחול כדי להחזיק את הישיבה, אך בביתי -ספר ואוניברסיטאות -הממשלה מחזיקה אותם יפה ,לכן איפה תראה שם שהולכים לגייס תרומות.

אני אף פעם לא יודע אם אתה (ושאר המחזירים בתשובה למינהם) באמת מאמינים במה שהם אומרים, או שהם מודעים לכך שזהו שקר, ומנסים לדחוף אותו לעוד אנשים.

אוניברסיטאות ועוד איך מגייסות תרומות, אשר בלעדיהן הן לא היו יכולות להתקיים. זאת כמובן בנוסף לכך שסטודנטים נדרשים לשלם כסף עבור לימודיהם, בעוד תלמידי ישיבה מקבלים כסף על כך.

כמובן שאין גם מה להשוות בין התרומה של בוגר אוניברסיטה לכלכלה ולחברה, לעומת תלמיד ישיבה שהמיסים היחידים שהוא משלם הם קיזוז מהקצבה שהוא מקבל מהמדינה מלכתחילה.

בנוסף, מה כבר ישיבה צריכה? מבנה, ספרי תורה, ומישהו שילמד. לא נשמע כמו הוצאות כבדות במיוחד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיתי מתי רוני יצוץ.

רוני, אפשר לענות על התגובה מלאת הבולשיט שלך, אבל בוא נקצר.

אתה יוצא מנקודת הנחה שמה שכתוב באיזה ספר פנטזיה שכתבו כמה סטלנים הוא האמת המוחלטת וכול מה שכתוב בו נכון.

הגיע הזמן שתתבגר, תתפכח, ותצא מהסרט שללמוד איזה ספר הזוי באמת משנה משהו ויש איזה dude כול יכול בשמיים (או בכול מקום, או כול שטות אחרת).

אחרי זה לך ותסביר את זה לחבורת העבריינים שאתה אוהב כ"כ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוני, עד עכשיו רק קראתי שאתה מבדר מתגובות של אנשים אחרים. עכשיו ראיתי במו עיני.

"חוקר כדים סיניים". זה הרג אותי. התגובות הכי ראויות כאן הן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח/פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...

ועכשיו לתשובות הפחות ראויות:

אתה מאמין שכל מי שיושב באוניברסיטאות מסתכל על כדים?

מי נראה לך יצר את התשתית לאתר הזה שבו אתה מצחיק כ"כ הרבה אנשים בשטויות שלך?

מי נראה לך תכנן את הבניין בו אתה יושב?

מי נראה לך תכנן את הכיסא שלך? את המנעול בדלת? את המכונית/האופניים/הקורקינט שלך? את המכונות שמייצרות אותם? את קווי המתח הגבוה(למאותגרים-הכוונה לחשמל)? הטלפון? את כלל התרופות שמצילות מליונים ברחבי העולם?

הרשימה עוד ארוכה

תחשוב לפני שאתה פולט משהו מהפה. אם אף אחד לא היה "חוקר כדים סיניים עתיקים" לא היה לך שום דבר מהנ"ל.

וכן. גם מי שבאמת חוקר ענתיקות תורם. בראש ובראשונה חלקם מצאו הוכחה היסטורית לחלק מהתנ"ך, שבלעדיה הייתי מבטל אותו לגמרי כמו כל כתב דתי אחר.

כעת אני פשוט קורא בו וחושב "אילו שטויות", אבל זו סטייה מהנושא.

ובהקשר לספרטאים-לא הייתה בך שום מידה של גאווה כאשר מכבי זכתה ביורוליג? כאשר זכינו במדליות ארד, כסף או זהב באולימפיאדות(למשל)?

לא עלה בדעתך שהספורטאים הללו, בעצם ההתחרות שלהם(אירועים גדולים) מושכים קהל, שמים את התיירות באזור על סטרואידים ועוזרים למדינה שמארחת יותר ממה שאברך שלומד תורה ויודע לצטט משפטים יפים כתשובה לכל דבר יעזור במשך כל חייו.

אה כן, וספורטאים גם מגבשים את העם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעזעזל הקשר?!! !!!!! אנשים אתם לא מפגרים,כשאתם רוצים אתם יודעים לדבר בצורה הגיונית. מאיפה מגיע היחס הזה לרוני?קללות והעלבות שלא קשורות לעולם.. לא טוב לכם עם הטענות שלו תגיבו. לא אוהבים את הסגנון-אתם לא חיבים לקרוא אותן או את התרד.אבל לא כל פעם שהוא פותח את הפה צריך לשלוף קלשונים ולהעלות אותו למוקד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מי שמאמין שברא את היקום איזה סבא זקן וטוב שמשקיף עלינו ממרומים ו-"איכפת" לו מכל אחד ואחד מאיתנו, הוא מבחינתי שקול לילד שמאמין בסנטה קלאוס או ילדה שמאמינה בפיית השיניים.

השאלות שמעניינות אותי אישית:

1. מדוע יש צורך בכלל לחשוב שאלוהים קיים ושהוא ברא את היקום - אם אמונה זו לא נותנת מענה לשאלה: "אז מי יצר את אלוהים?"

2. מדוע זה נשמע "הגיוני" לאנשים מסויימים שאלוהים הוא "לצידנו" אם בצד השני של העולם יש מאמינים שאלוהים הוא "לצידם", והאנשים הללו מחזיקים בדעות וערכים הפוכים וסותרים לשלנו, ומוכנים להלחם בנו עד חורמה? איך נדע מי מאיתנו צודק? האסלאם? הנצרות? אולי ההינדואיזם? אולי המיתולוגיה היוונית?

3. מדוע זה נשמע "הגיוני" לאנשים מסויימים להתפלל שאלוהים "יעזור" דווקא להם - לדוגמא - יתן להם "כסף" או "נצחון במשחק" -- אם מדובר במשחק סכום אפס? (כלומר, אם להם יהיה יותר כסף למישהו אחר יהיה פחות, ואם הם ינצחו במשחק, מישהו יפסיד)

4. נניח ואלוהים קיים, למה לנו לבחור דווקא "לעבוד אותו ולציית לו"? למה שלא ננסה לדוגמא "להמרות את פיו ולעשות מה שבא לנו"? איזה ערך עליון כאן אנחנו מנסים להשיג? ולמה? "להתקרב לאלוהים"? "להגיע לעולם הבא"? מי אמר שאלו דברים טובים או רצויים?

5. מדוע אנו בוחרים באופן סלקטיבי רק חלק מן החוקים המופיעים בתנ"ך? (לדוגמא, איננו מיישמים את חוקי "עיר נידחת" וכו', איננו מוציאים להורג הומוסקסואלים וכו').

6. מה זה משנה אם "היקום הוא אינסופי" או "אלוהים הוא אינסופי"? כל עוד כולם מאמינים שלא יכול להיווצר יש מאין (והרי אלוהים הוא סוג של "יש", הרי הוא היה חייב להיות "קיים" כדי ליצור את היקום) -- אז למה שלא פשוט נניח שמה שאנחנו עדים לקיומו (היקום) היה קיים מאז ומעולם?

יש עוד שאלות אבל נעצור כאן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם לא נכתב שלא לומדים עוד דברים [וכמובן חשובים ] באונברסיטה, אלה שגם על מחקרים של כדים סינים מוציאים הרבה כספים, אך על היהדות שהיא הסמל של ההעם היהודי רק מחפשים לקצץ.

peacebringer7

שאין להם מה לכתוב אז משנים את המשמעות של הדברים או מתיחסים לדברים שולים כמו לגמל.

בכל אופן איני מתייחס -לי ולשאר חברי הפורום הם מראים תרמה שלהם המבדרת .

אגב -הקטע של אחד מהם למחזיר בתשובה -היה טוב

Klayhamn

שאלות מאוד טובות, רק השאלה אם אי פעם חיפשת הסבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דביר, לי אין שום בעיה עם אמונה, זכות כל אדם להאמין במה שירצה, יש לי בעיה כאשר מתרצים ע"י האמונה דברים שפסולים ושאני, שלא יכול להרים את מגן האמונה הייתי נענש עליהם ומשתמשים באמונה כמגן בפני ביקורת במיוחד כאשר זאת ביקורת על דברים שפוגעים בי במישרין או בעקיפין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...