גישה לרשת בwrt54gl. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גישה לרשת בwrt54gl.


Guy950

Recommended Posts

היי :xyxthumbs:

יש לי את המודם wrt54gl שאצלי כבר 4 שנים ויותר, ועכשיו הגיע הזמן ללמוד להשתמש בו :)

המחשב הקודם שלי היה מחובר לראוטר ברשת אלחוטית שאליו היה מחובר אקס בוקס 360 שהיו מתחברים לרשת בלי בעיה וגולשים באינטרנט בלי בעיה. אני אציין שהמחשב הקודם שלי היה עם .

כשהמחשב הזה מת מרוב שהוא היה ישן, הראוטר עבר איפוס לפני המחשב החדש כי משום מה הוא הפסיק לעבוד באינטרנט. הוא "שכח" את כל הנתונים שלו, ובעזרת התמיכה התכנית של הספקית שלנו חיברנו אותו מחדש.

עכשיו יש לי את המחשב החדש בעל 7 כמובן, וניסיתי לחבר את האקס בוקס למחשב ולרשת והכל נכשל, ואז לפתע נדלקה לי הנורה הקטנה מעל הראש ועליתי על הבעיה למה אני מנסה לחבר את האקס בוקס לאינטרנט ונכשל.

בעיקרון שלבי הבדיקה של האקס בוקס הולכים לפי תבנית של: 1.גישה לרשת

2.גישה לאינטרנט

3.גישה לאקס בוקס לייב.

וכבר מהשלב הראשון הוא נכשל מהסיבה הפשוטה שהמחשב לא מחובר לרשת!

אני יודע שזה נשמע מפגר ובסוף אתם מגיעים למסקנה שאני אידיוט, אבל העובדה היא שהמחשב מחובר לרשת אבל לא מחובר לרשת. אני גולש בלי שום בעיה באינטרנט דרך המחשב הזה ומוריד מהאינטרנט חופשי בלי הגבלת מהירות, אבל בסופו של דבר אני בכ"ז לא מחובר לרשת על פי התמונה הבאה:

2wf7nl5.jpg

כפי שרואים כתוב שאני מחובר לאינטרנט אבל לא לרשת, אז במאפיינים הלכתי לפרוטוקול שלIPv6 והגדרתי שיקבל את כל הנתונים אוטומטית, ועדיין אני לא מצליח לסדר את זה. מה אני צריך לעשות בנוגע לזה? איך אני מחבר את המחשב שלי לרשת?

הראוטר שלי הוא wrt54gl, אני מחובר אליו אל-חוט בעזרת הכרטיס EW-7128g.

אשמח לעזרה, גיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

IPV4 הוא פרוטוקול שבאמצעותו אתה מתחבר לרשתות (במקרה הפרטי שהצגת - לרשת האינטרנט)

IPV6 הוא פרוטוקול חדש יותר (יותר כתובות IP) שעדיין לא נמצא בשימוש גלובלי

99% מהאנשים לא משתמשים ב IPV6 והעובדה שכתוב לך שהפרוטוקול הזה לא מחובר היא תקינה לחלוטין

זה לא מעיד על בעיה , רק מציין שאתה לא משתמש בפרוטוקול הזה.

עכשיו שאלה-

למה אתה מחבר את ה למחשב אם יש לך נתב? תחבר את ה ישירות לנתב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי הנתב נמצא בצד השני של הבית, וקומה מתחת, ואין ברירה להשאיר אותו שם כיוון שיש שם מחשבים שצריכים את החיבור הישיר, ועד שאני אעשה חיבור משלי עם משלי יש הרבה זמן. לכן האופציה היחידה שלי היא לחבר אותו למחשב שלי ולגשר חיבור לאינטרנט בעזרת המחשב, כפי שעשיתי עד היום למעשה,

אבל מסיבה כלשהי אני כבר לא מצליח לעשות את זה בווינדוס 7 (וגם בויסטה זה לא עבד) וזה כל פעם נכשל בשלב "חיבור לרשת" אז האמנתי שזאת הבעיה, אבל כנראה ששוב נתקלתי במבוי סתום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, עשיתי שיתוף בין הכרטיסי .

אני אפרט מה שאני עושה ומה שעשיתי עם הXP שהיה לי. בעיקרון גם אז היו לי 2 כרטיסי , אחד אל חוטי ואחד לרשת רגילה, ברשת הרגילה היה מחובר האקס בוקס והאל חוטי היה מתחבר לאותה כמו עכשיו.

כדי לאפשר את העבודה של שניהם הייתי מגדיר שיתוף מהאל-חוטי לכרטיס השני וזה היה עובד מעולה. כמובן שבזמנו הכנסתי את הגדרות IP ,שהיו רשומות במחשב, לתוך האקס בוקס. עם המחשב החדש איפסתי את ההגדרות IP והכנסתי חדשות, זה לא עבד אז הגדרתי שיקבל הגדרות אוטומטית, אבל שוב עדיין לא עובד.

ורק לציין שעכשיו הבאתי את המחשב הנייד הישן שלי שיש עליו ווינדוס , עשיתי שיתוף והכל עובד בלי שום בעיות... אבל המחשב הישן הזה בקושי זז ותופס לי מקום על השולחן ככה שמיותר שאני אשמור אותו על השולחן בשביל האקס בוקס.

אחרי שאני מדליק את האקס בוקס כל ההגדרות משתנות והנה סקרין שוט של הכרטיס האלחוטי (שימו לב שזה השתנה מאין גישה לרשת לאין גישה לאינטרנט)

33nw2vd.png

וזה של החיבור של האקס בוקס:

25zqvl2.png

ובמרכז שיתוף זה נראה ככה:

wjwf8z.jpg

אני בשום פנים ואופן לא מצליח לשנות את ההגדרות שלו לרשת ביתית, הוא נעול על הרשת הזאת ולא סוטה ממנה. ניסיתי אפילו להגדיר שהפיירוול יתן לו השראות ואף כיביתי את הפיירוול לחלוטין וזה לא עובד עדיין...

לעזאזל האקס בוקס הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה שבום מקום מהצילומית שגישרת בין הממשקים.

אתה בכלל לא אמור לדעת בשום הגדרות TCP/IP של הממשקים, תן להם לעבוד בDHCP.

תסמן את שני הממשקים ותבחר bridge connections בקליק ימין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה אז התייחסת לזה, אני התייחסתי לשיתוף בין הכרטיסים מהכרטיס הראשי.

מסיבה כלשהי לא הצלחתי לעשות גישור בין הכרטיסים ואז עליתי על הבעיה ועכשיו זה עובד! הכל בזכות ההערה שלך, ועכשיו הכל הסתדר. אתה אליל D:

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...