בעיה עם הוספת שומר מסך לווינדוס ויסטה 64 ביט. - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם הוספת שומר מסך לווינדוס ויסטה 64 ביט.


kob27

Recommended Posts

יש לי שומר מסך שלא בא עם הווינדוס ואני מעוניין להוסיף אותו ידנית (אין לו התקנה) כדי שיהיה שומר מסך (screen saver), אבל אני לא מצליח לעשות את זה עם ווינדוס ויסטה משום מה, הצלחתי לעשות את זה במחשב אחר שיש לי עם ווינדוס , מה שעשיתי זה שיניתי את הסיומת של הקובץ ל scr. והעברתי את הקובץ לתיקיית c/windows/system32 וזהו, וכעת יש לי את השומר מסך כאופציה ב , אבל לא כך הדבר עם , עשיתי אותו הדבר אך כשאני בא לבחור את השומר מסך דרך personalization- screen saver settings אני מקבל את ההודעה הזאת:

The system cannot find the file specified, ניסיתי גם להעביר את הקובץ ל c/windows/SysWOW64 שגם שם יש קובצי scr. אבל כשאני רוצה לבחור את השומר מסך הוא כלל לא מופיע ברשימת שומרי המסך. חשוב לציין כי השומר מסך עובד בסדר גמור כשאני לוחץ עליו עם העכבר דבל קליק. חיפשתי באינטרנט לפיתרון אך לא מצאתי איך להוסיף שומר מסך ידנית לווינדוס (איכסה) 64 ביט. אשמח לעזרה.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאתי פתרון והוא האמת די פשוט: צריך להעביר את הקובץ scr. גם ל system32 וגם ל SysWOW64, מרוב שניסיתי להבין למה זה לא עובד לא שמתי לב שכל שומרי המסך שבאו עם (64 ביט, לא יודע איך זה ב 32) נמצאים גם ב system32 וגם ב SysWOW64, אז רק רציתי לעדכן אותכם שהבעיה נפתרה ועכשיו הכל עובד.

8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...