MisterL פורסם 2010 בינואר 21 Share פורסם 2010 בינואר 21 היי,אני משתמש ב-Windows XP Professional with SP3 (Heb)וכל פעם כשאני מנסה להתקין תוכנה מסויימת, אני מקבל את ה-ERROR הבא:The cabinet file "Disk1.cab" required for this installation is curropt and can't be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM or a problem with this package."בכל התקנה המערכת לא מצליחה לפתוח קובץ CAB שונה.חיפשתי קצת בגוגל אך לא מצאתי תשובה חד משמעית לפתרון הבעייה, ניסיתי מס' דברים (כגון, "לרשום" את ה-MSIEXEC ו-CabinetView)אך ללא הצלחה.אשמח באם תוכלו לעזור בפתרון התקלה.*רק אציין שיש ברשותי עותק חוקי של Windows XP Pro.תודה לעוזרים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
domiel פורסם 2010 בינואר 21 Share פורסם 2010 בינואר 21 הדיסק כנראה פגום, תבקש ממיקרוסופט עותק חדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MisterL פורסם 2010 בינואר 21 מחבר Share פורסם 2010 בינואר 21 תודה רבה על התגובה אך אני לא חושב שהדיסק פגום, זו לא הפעם הראשונה שאני מבצע התקנה ממנו.הכוונה שלי הייתה שזה קורה רק כשאני מתקין תוכנה כלשהי דרך Windows Installer.אני מנסה להמנע מלהתקין מחדש מכיוון שיש לי המון דברים המותקנים במחשב ולכן אעדיף לטפל בבעיה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2010 בינואר 21 Share פורסם 2010 בינואר 21 בעצם כל התקנה מבוססת MSI נותנת לך את הודעת השגיאה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MisterL פורסם 2010 בינואר 22 מחבר Share פורסם 2010 בינואר 22 אמת.המערכת משום מה לא קוראת קבצי CAB בהתקנה USING Windows Installer (MSI) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2010 בינואר 22 Share פורסם 2010 בינואר 22 תנסה להוריד Windows installer (יש אותו גם ב Windows update) אחרון ולבדוק שוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MisterL פורסם 2010 בינואר 22 מחבר Share פורסם 2010 בינואר 22 ניסיתי,ניסיתי מס' דברים-להתקין SP3 מחדש.-להתקין Windows installer V4.5 מהאתר של מייקרוסופט-לדבר עם התמיכה של מיקרוסופט, ללא הועיל.-לנסות להעלות את המחשב רק עם הServices של Windows ולבדוק אם זה מסתדר.-תוכנות המתקנות ERRORs במחשב.-להעתיק את כל התוכן (שאני רוצה להתקין) לתיקיה בכונן כלשהו ולהתקין מחדש.-לסרוק לרוגלות\וירוסים.-לעשות Register ו-Unregister לCAB-להסיר את ה-AntiVirus-לבטל את הפיירוול + עדכונים אוטומטיים (חיפוש קצר בגוגל הוביל אותי לזה.)ואני מאמין שניסיתי עוד דברים "על הדרך"..התחלתי להרים ידיים בנושא..אפילו התמיכה של מיקרוסופט לא עזרה...לא יתכן שבעיה כזאת (בעיה דיי נפוצה) תמצא בלי פיתרון :-\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2010 בינואר 22 Share פורסם 2010 בינואר 22 תנסה התקנת תיקון, אני מאמין שזה לא יזיק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MisterL פורסם 2010 בינואר 22 מחבר Share פורסם 2010 בינואר 22 אתה מתכוון לRepair ?אם כן, אף פעם לא עשיתי.האם ניתן למצוא מדריך שעל פיו אוכל לעשות Repair כמו שצריך? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2010 בינואר 22 Share פורסם 2010 בינואר 22 זה ממש לא מסובך. תעיין בסטיקי FAQ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.