עבור לתוכן

בעייה רצינית בחנות (סימפלטק) טופל!

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

הם לא דפוקים הם אחלה אני קניתי אצליהם ולא היתכזבתי

הם ממש אבל ממש לא דפוקים אתה צודק אולי החנות הכי טובה שאני מכיר,

אבל הם ממש מפשלים בשירות בחצי שנה האחרונה לא יודע למה לפני זה הוא ענה לי כל יום של דקה.

פורסם

אבל זה לא נקרא אפילו שירות...חח מזכירה ומנהל...

אם אף אחד לא יכול לעזור לך זה חרא של דבר ::)

פורסם

lucifer666 למה כמה אנשים צריכים להיות בחנות?

וזאת חנות מצויינת כמו שאמרתי דיברתי עם מני כמה פעמים השבוע ... מוזר לי ::)

פורסם

לניובים - simpletech הצליחה מאוד עד לפני איזה חצי שנה.. (ברמה של PCH זיגזג וכו'), אבל משום מה היא מאוד דעכה מאז..

פורסם

שלום לכולם.

אני מצר לשמוע שלמישהו יש בעיה להשיג את החברה.

אני לא נוהג להגיב כאן, כי אני לא חושב שעינייני החברה והלקוחות הם חלק מהפורום.

למי שטוען שהחברה היא חרא, כנראה שלא ממש מכיר, ומי שכן מכיר כבר אמר את דברו.

BENOR אני אשמח לדעת מי האדם שמתקשה להשיג אותנו.(בבקשה רק בהודעה פרטית)

אנחנו אכן מתקשים לעמוד בעומס של הלקוחות ולכן אנחנו עומלים בימים אלו להגדיל את שירות הלקוחות ככה שהזמינות ללקוחות תהיה גבוהה יותר ולא רק מני יטפל בלקוחות.

אני מתנצל מראש בפני המנהלים , לא נוהג לעשות פירסום אבל לא יכולתי שלא להגיב.

בתודה מראש - מני שחר

סימפלטק.

פורסם

אנחנו אכן מתקשים לעמוד בעומס של הלקוחות ולכן אנחנו עומלים בימים אלו להגדיל את שירות הלקוחות ככה שהזמינות ללקוחות תהיה גבוהה יותר ולא רק מני יטפל בלקוחות.

א. למה אתה מדבר על עצמך בגוף שלישי מני? :P

ב. זה אומר שתפסיק לשבת בחנות בודד וגלמוד? הגיע הזמן ;)

ולכל מי שהיו לו דברים רעים להגיד על מני או על סימפלטק:

אין לכם מושג על מה אתם מדברים, קניתי משם כמה פעמים ויש לי רק מילים טובות.....

פורסם

תודה על התמיכה.

ואני לא אשב יותר גלמוד.

ואני מדבר עלינו כי סימפלטק מעולם לא היתה בבעלותי הבלעדית יש אנשים שעושים עבודה מאחורי הקלעים

נקרא לזה - תומכי עבודה שוטפת.

אבל גדלנו כבר מעבר ליכולת שלי האישית לטפל טכנית בכל הלקוחות ובקרוב דברים יהיו אחרת.

פורסם

אני מרגיש אני חייב לענות.

קניתי מסימפלטק את המסך שלי, CTX PR711, נהנתי מכל רגע לעבוד עם מני. דיברנו איזה 20 דקות סתם ככה, והמסך הגיע בזמן, ואני מרוצה עד עכשיו.

ואני יודע שהמון אנשים מרוצים מסימפלטק וממני במיוחד, אז יש בעיות לאחרונה, זה ברור שאין חנות ללא כתמים שחורים ובעיות, מה לעשות.

פורסם

ועוד איך דעכו. הייתה לי איתם פרשייה כואבת שנמשכה מעל 4 חודשים.

זו חנות או מחסן חומרה עם טלפון ? ???

פורסם

אני מרגיש אני חייב לענות.

גם אני מרגיש שאני חייב לענות .

מני , אני די בטוח שאתה זוכר אותי אחרי ש"העסקתי" אותך בטלפון שעות נוספות...(מסך סמסונג 959NF , רמקולים לוג'יטק Z560 ועוד כמה פריטים...) . בקיצר , השירות שלך היה ברמה למרות שהיו פה ושם כמה גליצ'ים ולא הצלחתי להשיג אותך לפעמים ....אבל בקיצור ולעניין אני מרוצה , מאוד מרוצה .

ואני בטוח שלכל חנות יש את הבעיות שלה אבל סימפלטק היא חנות ברמה , לפי דעתי ולפי ניסיוני האישי . ישר כוח .

פורסם
  • מחבר

מנהלים אני מבקש לנעול!

מיצינו פחות או יותר את העניינים.

פורסם

טוב אז ככה:

לפני כחודש בערך נסעתי למני ונתתי לו את ה9700פרו שלי לתיקון. זה קרה ביום חמישי. לאחר מכן, דיברתי איתו ביום שני, ומאז לא הצלחתי לתפוס אותו. ביום שישי באותו שבוע דיברתי איתו שוב, הגעתי, החלפתי את הכרטיס, וגם המוחלף היה פגום. בקיצור הוא לקח את זה ליבואן ובגלל שלא היו אז כרטיסים במלאי אצל היבואן, הוא אמר לי שיקח שבוע +\- כדי להחליף. סבבה, הוא עשה מעל ומעבר ואפילו נתן לי 9500פרו(זמני!!), שהיה למחירה, רק בשביל שאני אוכל לשחק. עד כאן, אני מעריך מאוד את כל מה שהוא עשה.

אבל, מאז(ה19.9) עד היום(שזה יוצא שבועיים בערך) לא הצלחתי לתפוס אותו בכלל. הפלאפון לא זמין ובחנות לא אין תשובה. אם אפשר ליצור איתו קשר בבוקר, סבבה, אבל זה לא ממש עוזר לי כשאני מסיים ללמוד ב3...

לפי מה שאני הבנתי ממני בשיחה האחרונה שלי איתו ומאנשים אחרים, כבר אמורים להיות 9700פרו בארץ, ככה שהבעיה היחידה שלי לסיים לממש את האחריות היא שאני לא מצליח לתפוס אותו. השארתי הודעה בערב ראש השנה, אבל גם, אין מענה.

מני, אם לא אכפת לך, תרים אליי טלפון?

תודה.

פורסם

כנ"ל מני (תומר מעולש..) ה-HD WD80GB 8MB המהולל מקבל אצלי הודעת אזהרה ב-SMART שההארד דיסק עלול ליפול כל שניה..

השארתי הודעה שלחתי אימייל וניסיתי בפלא , אין תגובה.. :'(

פורסם

טוב שכולם כותבים את הבעיות,

חבל שאתם עושים את זה כאן.

מצער לשמוע שהמצב כל כך קשה שצריכים לפתוח עליו תראד .

אני גם לא אוהב את החנפנים שמכירים את מני רק שיסדר לכם הנחות...

פורסם

תמיר, אני לא חושב שזה המקום להתדיינות לגבי המקרה שלך או כל מקרה ספציפי אחר.

ואתה מוזמן ליצור קשר עם היבואן(אם אתה לא מאמין לי) שאין לו עדיין כרטיס להחליף לך!!!

אני מוכן לתת לך את כל הפרטים של היבואן כדי שתבין שאין עדיין כרטיס להחליף.

תומר, האי מייל שלך בטעות נעלם מעיניי - טופל.

אני מבקש מכל מי שיש לו בעייה לא לפנות אליי פה זה לא לענין ומעצבן את המנהלים ובצדק.

יש אי מייל לחברה, ויש תא קולי (במקרה ולא עונים) .

מנהלים נא לנעול את הדיון.

נ.ב. DSTORM אם היית מכיר אותי, היית יודע שאני לא עושה לאף אחד הנחה בשקל.

מי שכתב מה שהוא כתב- עשה זאת מרצונו החופשי ומבחירה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים