פורסם 2010 בינואר 1315 שנים שלום לכם!הביאו לי מחשב לתיקון שנקנה מאייבורי לפני כשנתיים וחצי. אחרי בדיקה לא פשוטה הגעתי למסקנה שהלך הלוח (החלפתי כל חלק אפשרי עם המחשב שלי. ספק, כ. מסך, זיכרון, מעבד).ונראה לי שיש אחריות על הלוח ל-3 שנים.במידה וכן, האם ליידע את אייבורי מראש שעשיתי את הבדיקות האלה וישר להגיד שהלך הלוח? או שבגלל שהתעסקתי בפנים האחריות מתבטלת?ואם אני לא אומר להם כלום, הם ייקחו כסף על בדיקה? כמה בערך?כמובן שאלה זו מופנית למי שהתנסה עם החברה הזו בדברים האלה.תודה!
פורסם 2010 בינואר 1315 שנים להחליף חלקים במערכת לא אמור לפגוע באחריות של הלוח*. אתה יכול לומר שהחלפת את כל החלקים וששום דבר לא עזר אז אתה דיי בטוח שמדובר בלוח אם תקול. אם יש אחריות אז הם לא יקחו ממך כסף, אם אין אז אני לא חושב שהם בכלל יטפלו במקרה שלך.לא התנסיתי עם אייבורי מזה זמן רב אבל הנ"ל נאמר על חובתה של כל חנות מחשבים.* אם זו מערכת מורכבת אז יש אחריות על כל המערכת כיחידה אחת, ובמידה ויש סימן לכך שפתחת את המארז אז אין יותר אחריות על כל המערכת. אין זה אומר שכל החלקים מאבדים את האחריות שלהם, פשוט יש לכל חלק את האחריות שלו בנפרד.
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים עסק שלא שם מדבקה על מארז הוא דפוק , אם אני בעל עסק ומישהו פותח את המחשב ועושה בדיקה לבד אני מבטל את האחריות במידית יש ברגים מיוחדים של מארז שאי אפשר לפתוח אותם בלי מברג מיוחד שמתאים רק לאותם ברגים ! ראיתי את זה פעם ברשת .
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים ולמה זה ?אדם קונה מחשב והמחשב הוא שלו, אם הוא רוצה לפתוח כדי לנקות / להסתכל / ללטף זאת זכותו המלאה..על עוד ואין נזק פיזי האחריות צריכה להימשך כרגיל, חנות ששמה מדבקה וקריעת אותה מדבקה מבחינתם התנערות מאחריות מבחינתי זה חנות שאין לרכוש ממנה.
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים " נזק פיזי " זה מושג כללי , אם אתה רוצה לגעת בפנים תקנה בחלקים תרכיב לבד והאחריות תיפול עלייך , אם אתה קונה מחשב שלם בחנות תן להם לבדוק או שאתה טכנאי או שאתה לקוח סופי , זה לא יתכן שלקוח סופי יחטט בתוך המחשב אני לא הייתי מסכים , חשמל סטטי זה לא נזק פיזי נכון ?
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים לא יודע מה איתך, אבל מביקורים שלי במעבדות לא ראיתי "טכנאי" אחד שהשתמש בכפפות מיוחדות או כל דבר לפרוק חשמל סטטי לפני.לא חייב להיות טכנאי כדי לנקות מחשב מאבק, מבחינתך לקוח צריץ לרוץ למעבדה כדי לעשות את זה ?מה שגםהחנויות מעבירות את המוצר להחלפה אצל היבואן, הם דואגים להזכיר את זה בתקנון שהם רק מגשרים... אם הם רק מגשרים מה אכפת להם שכן תתעסק בתוך המחשב ?
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים עזוב התחכמויות שאתה קונה מוצר אסור לך לפתוח אותו אתה לא " טכנאי חברה " אתה לא מוסמך גם אם אתה " גאון מחשבים " זאת הכוונה , אם אתה גאון מחשבים תקנה חלקים לבד תבנה תרכיב תעשה מה שבא לך אני לא הייתי מוכן שמישהו יפתח ויהיה בעל הבית על מוצר שאני אמור לתת לו אחריות , קנית מחשב נכון תהנה ממנו יש בעיה ? תביא למעבדה בגמר האחריות תעשה מצידי ספונגה' שם .
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים התגובה שלך לא עונה על השאלה שלי...מה שגם החנויות מעבירות את המוצר להחלפה אצל היבואן, הם דואגים להזכיר את זה בתקנון שהם רק מגשרים... אם הם רק מגשרים מה אכפת להם שכן תתעסק בתוך המחשב ?
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים בתור אחד שמכיר את התעשיה מקרוב אני לא טכנאי , יש מלא " טכנאים " שעושים נזק ואחרי זה באים לממש אחריות ויש אי נעימות בשביל מה להיכנס למיטה חולה ? שמים מדבקה ורושמים כמו אצל חיון מחשבים " בהסרה אין אחריות " וזהו , מה אתם מסוגלים לעשות ? הכול עניין של חינוך צרכני .
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים לקוחות יש בחירה מאיפה לקנות, לקוחות ( גם אם הם לא טכנאים ) לרוב יעדיפו לקנות בחנות בלי שלל מדבקות / איומים.אני רוצה לראות חנות שתדביק לי במיקרה מבקה כזאת...אני מבין שהשאלה הקודמת שלי בעייתית לך ? כי זאת בעצם השאלה הכי חשובה... התפקיד של חנות היא לגשר בינך לבן היבואן ( זה הם קבעו ולא אני ) מחובתה לגשר גם אם אותה מדבקה מטופשת נקרעה.
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים בחיון מחשבים אם תסיר את המדבקה המטופשת לא תקבל אחריות זה כל ההבדל בינם לבין אייבורי או KSP או חברה אחרת באינטרנט למשל http://www.chayon.co.il/ והם עושים בשכל תאמין לי .
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים על מה הויכוח?אם אתה חושב שזה כ"כ טוב אתה (טל) מוזמן לקנות בחנות כזאת / להדביקמדבקות כאלה על מחשבים שאתה תמכור בחנות שלך.כל שאר האנשים שלא מוכנים לכך שהמחשב שלהם זה קופסא סגורה שאסורלהם לפתוח (ולו בשביל להוסיף דיסק קשיח) ימשיכו לקנות בחנויות נורמליות
פורסם 2010 בינואר 1515 שנים בוא נגיד שכל החברות יתחילו לשים מדבקות מה אז תעשה ? תפתח חנות משלך ? יש מלא חברות כמו חיון , או מחשבי מותג HP ACER ששמים מדבקות בדסקטופ , אני לא מבין למה כולם לא עושים את זה ? זה מונע 99 אחוז מהבעיות , דרך אגב גם KSP שמה מדבקות במחשבים החדשים שלה הם בצבע אדום עם כיתוב שחור .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.