מה הטמפ' מקסימלית למעבד ולכרטיס? -עודכן לאחר הOC - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה הטמפ' מקסימלית למעבד ולכרטיס? -עודכן לאחר הOC


idofr

Recommended Posts

שלום לכולם, רציתי לדעת מה בערך בטמפ' המקסימלי ל9600GT ולE7200 אני יודע שזה תלוי ומשתנה והכל אבל אני מתעניין בטווח פחות או יותר כדי שיהיה לי מושג לאן אפשר להגיע

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה, יש לך אולי מושג גם למה הוא כ"כ צמא? אני כבר על 1.33v (לליבה אחרי הdrop) על 3.45GHZ ממה שראיתי במאגר על מתחים יותר נמוכים אנשים הגיעו גם ל3.8GHZ ומישהו הגיע לאותו התדר כמו שאני עכשיו גם עם מתח הרבה יותר נמוך

אגב, הוספתי מתח רק למעבד, אולי אני טועה וצריך להוסיף גם מתח לחלקים אחרים שהם בעצם מפילים לי את היציבות? (הזכרונות בשעון נמון מהטבעי שלהם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי תודה, יש מה לדעת שעושים את זה? או פשוט להעלות מתח ולהתסכל על הטמפ' של הNB? על מה אני צריך להתסכל אם אני מוסיף מתח לFSB? או בקיצור אפשר בבקשה הסבר קטן על העיניין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, אני ב3.53GHZ על מתח של 1.39V הטמפ' לא עוברת את ה54 מעלות אבל אני עדיין לא מצליח לייצב אותו לגמרי, ניסיתי לשחק עם המתח של הFSB והMCH אבל זה לא עזר וכשהתחלתי עם הOC הזה אמרת לי שהמתח המקסימלי זה פחות או יותר 1.45 מה שאומר שאני עוד ממש לא יגיע רחוק. מה גם שניראה לי מוזר ש2 אנשים פה במאגר הגיעו ל3.8GHZ על מתח משמעותית יותר נמוך. יש אולי עוד משהו שאני עושה לא בסדר שיכול להשפיע?

עד משהו קטן - אחרי שאני מסיים את הOC אני יכול להחזיר את הפונ' הזאת שמורידה את המכפלה שהמעבד לא בשימוש או שזה יהיה בעייתי עם כשהמתח למעבד לא אוטומטי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי אני פחות או יותר סיימתי את הOC ואני די מרוצה :) הנתונים כרגע הם

מעבד 3.8@2.53

באס: 400@266

מתח למעבד: 1.488V

טמפ' מקס' במאמץ: 65 מעלות

(אובר מתח לFSB ולMCH עומד על 0.2V)

הערות? המלצות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

freezer 7 rev.2 לפי המלצתך. תודה רבה :)

יש לי רק שאלה קטנה... החזרתי עכשיו את הEIST והC1 עכשיו הם באמת מורידים לי את המכפלה כאשר אין שימוש במעבד אבל את המתח הם לא מורידים, זה בסדר שהמתח כ"כ גבוה על שעון כ"כ נמוך?

אוקי כניראה ש2 הפונ' הנ"ל מורידות לי את הייציבות, נתתי לו עוד קצת חשמל בתיקווה שזה יעזור אם לא אבל יבטל אותן, יש משהו אחר שאני יכול לעשות כדי לייצב את המעבד שהן פועלות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד התדר ירד..אין בעיה...המתח ישר זהה..

ומלבד לשחק עם המתח של הרכיבים השונים..אין לך הרבה מה לעשות..נסה להפעיל רק את הC1E ולא EIST או להפך..לראות איך זה ישפיע..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסדר הצלחתי לייצב אותו עם שניהם הרצתי OCCT למשך שעה ורוב הזמן זה היה אזור ה60 מעלות עם קפיצות ל65 ככה..

תודה רבה על העזרה צריך רק לראות לכמה הוא יגיע בקיץ ואז להחליט עם להעלות אותו עוד או לא

שבת שלום :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...