להעיף אוויר על הכרטיס מסך?? או לשאוב ממנו??? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להעיף אוויר על הכרטיס מסך?? או לשאוב ממנו???


shloosh

Recommended Posts

הרדאון של מתחמם מאוד,וריציתי לקרר אותו,אז אמרו לי לקחת מאוורר ולפוצץ אותו באוויר-וכך עשיתי ;D

לקחתי volcano 6 רק המאוורר,שהוא חזק מאוד יחסית למאוררים אחרים,ושמתי אותו ליד הפאנלים האלה מברזל אפשר לשבור(כמו של הכרטיס מסך והכרטיס קול) כדי שיוכל לקחת אוויר מבחוץ. ועכשיו הוא בזווית שהוא מפציץ את הכרטיס מסך באוויר,השאלה היא האם לא כדאי לי לעשות מודינג קטן עם חור בדלת ולעשות שהמאוורר יפציץ או יוצא אוויר מהכרטיס מסך??? אני יודע שמודינג יעזור השאלה היא האם להעיף עליו אוויר או לשאוף ממנו את האוויר החם??? למי שרוצה לדעת מדובר ב- R9700 PRO

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה עם זה אחי

תשאיר את מה שיש לך כרגע במקום (אם אני לא טועה אז אתה מתכוון שהוא מתחת לכרטיס לא? כי אם הוא ממול הכרטיס בצד של הדלת יהיה מערבולות.. ) ותוסיף לזה חור בדלת המארז עם מאורר 80 או 120 אפילו גנרים העיקר שיעשו את העבודה בצורה "ממוצעת+" ושיוציאו אוויר והמאורר שמתחת לכרטיס יעיף עליו אוויר (Gל הכריטס)

ככה בעצם יוצא מצב שמאורר אחד מקרר את הכרטיס והשני נפטר מהחום שהוא מיצר ובכך מקרר תמארז!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכחתי איך קוראים לזה.... פאנלים כאלה שאמורים לשבוא אותם מברזל,או בחלק מהמארזים להוציא,מאחורי המארז. איפה שיש את החיבורים של הכרטיס מסך,ואיפה שמוסיפים עוד ,וכרטיס אני חושב...

בכל אופן אחד כזה הוצאתי(החתיכה מהברזל) ושמתי בתוך המארז מאוורר על זה כך שהמאוורר יכול לשאוף מבחוץ אוויר,ומעיף אוויר פנימה.

המאוור לא דבוק לזה,אלא הוא בזווית שהוא מעיף אוויר משם על הכרטיס מסך,ואני חייב להודות שזה עוזר רצחחחחח ממש השתפר עכשיו.

בכל אופן אני כנראה אעשה חור במארז ונראה כבר אז...

נ.ב לא יודע למה התכוונתם אבל אין שום מערבולת כי המאוורר של הכרטיס מסך מעיף אוויר על הכרטיס מסך בדיוק כמו במעבדים. והמאוורר נושף בדיוק לאותו כיוון,זה שהוא נושף קצת לצד לא עושה שום דבר רעעע אלא להפך זה גם מגיע לשאר חלקי הכרטיס ולא רק לאמצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...