פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים אני תקוע עם מצבר ריק ואין תקציב לחדש.יש לי ספק שהפכתי אותו לספק ניסויים ורציתי לשאול עם הוא יכול להטעין מצבר רכב לפחות פעם אחת(זה ברור שהוא לא יחזיק הרבה פעמים).הרי שספק מחשב מספק כתריסר אמפר(12 וולט) והמצבר רכב כ70 וולט אני חושב.עריכה: שכחתי להגיד לכם שפעם הטענתי עם ספק 12V של טלפון ואחריי כממעט יום שלםםם היה סבבה פשוט אני מפחד שהספק יתנתק באמצא ואפילו ישרףף
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים ספק מחשב מוציא 12V, ולכן לא יכול להטעין מצבר רכב מעבר לזה.מצבר נחשב טעון במתח 13.6V.
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים הספק לא נועד לזה..לדעתי אין לו מספיק אמפר בשביל לטעון את המצבר. מה גם שמתח הטעינה שמוציא האלטרנטורהוא כ- 14V.
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים מחבר אז זה יטעין או לא?אין לי בעיה להטעין אותו מ8 בערב(עוד מעט) ועד הבוקר או הצהריים.
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים אם המצבר זקוק לטעינה בכל פעם מחדש, סביר להניח שיש לך בעיית טעינה מהאלטרנטור או שהמצבר כבר עשה את שלו.איזו שנת ייצור מוטבעת על המצבר?
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים לא ניתן מספק של מחשב. אתה צריך שיהיה לך מקור מתח גבוה משמעותית מהמצבר כדיי שתוכל לדחוף זרם טעינה משמעותי לתוך המצבר (לפחות איזה 1 - 2 A). מה שנותן את הזרם זה רק ההבדל בין המתח של המטען וה 14 V של מצבר טעון. כדיי לקבל זרם מספיק גבוה אתה רוצה השההבדל הזה יהיה מספיק גבוהחיבור המצבר בין 12 V ו -12 V של הספק לא יתן לך מספיק זרם כי ה -12 חלש מדייתחפש שנאי של 24 - 30 וולט ושנותן מספיק זרםשנאי 30 V 1 A של מדפסת יכול לטעון בזרם 1 A (הוא מתחמם מאוד - אני תקעתי את השנאי בפתח של המזגן של חדר שרתים כשטענתי איתו מצברים של UPS)אם יש לך מקלט תתחבר ל 24 V של התאורת חירום ותוסיף בדרך מיישר שיכול להחזיק 48 V וכמה אמפראתה צריך גם נגד טעינה. מנורת ליבון 24 V 40 - 60 W (של מקלט) / תנורי חימום של 240 V (ללא מאוורר !) הם נגד טובתבדוק את ה + - של המצבר כשאתה מחבר למטען. חיבור הפוך יוריד את המצבר ל 0 ואז יטען אותו בכיוון ההפוך - המצבר מת בשלב הזה. תשים דיודה שתוודא כיוון נכון של הזרם. (ניתן בלי דיודה אם השנאי מוציא DC ואין מצב שהמצבר מחובר לשנאי והשנאי מנותק מהחשמל. לא מומלץ כי אתה יכול לדפוק כך את השנאי ואת המצבר)
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים מחבר שמסבירים המון מידע כמוך רוצים רק לפרוששבקיצור אצטרך למצוא מישהו שיעשה לי JUMP START בעזרת כבלים
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים מחבר לא חס וחלילה, להפך זה עוזר מאוד אבל הוא פישט את זה כדבר מסובך מאוד.תודה רבה לעוזרים ולמשתמש 11010010110 במיוחד על זה שהשקעת מזמנך והגבת באשכול.כנראה אחי (הרכב בבעלות אחי) יצטרך לקנות מצבר כי חדש, למה כי המצבר נגמר מהר מידי, אין שום דבר דלוק ברכב חוץ ממערכת האזעקה.ושוב תודה לכולם, רק לא הבנתי למה זה כלכך מסובך עם בנאדם אחד הצליח לעשות את זה:What would you do if your car's battery is dead and you don't have anybody around to give you a jump? Need to have it working in time for the morning commute? This is what I did when I was in this situation. This is a quick tutorial on how to charge you car's battery using a power supply from a PC. One evening I found myself in quite a pickle. I had forgotten a device plugged in to my 12 V cigarette lighter/power utility port overnight and through the next day while it was in my garage. When I went to get the device I had noticed that the car's battery was completely drained. I had no other car around to jump start it, and driving to a store was not an option as this was 10:30 at night and I need to drive to work in the morning. Being a techie geek, I started rummaging through old stuff I had, looking for any possible way to charge a car battery. I had a collection of old broken PC's that I pulled parts out of occasionally when I needed to repair a computer, some of which still had the really old style AT power supplies that has a hard toggle switch and didn't require a motherboard to switch on. There are some useful voltage sources that you can get from a PC power supply, if you are a weekend electronic hobbyist and need a quick and not so dirty (PC power supplies deliver very precise, clean voltages that computer electronics require) source of power. When you measure the power leads coming from a power supply, you should find the following voltages, and the colors should be pretty standard: Black: Earth Ground or 0V Red: +5V Yellow: +12V Purple: -12V These are the voltages present if using black, or earth ground as a reference. if you need a 24 volt source, use purple as your ground (-) and yellow for your source (+). For my purposes, I used black and yellow. I had a 12V car cigarette/whatever plug from an old cell phone charger that I wasn't using anymore, so I didn't feel bad about butchering it. using a VOM/multimeter, I made sure that I matched which wire was for the +, which is the nipple of the 12V plug, and which one is ground. This is important because if you get them switched around you could short the car's systems and/or cause a fire, and you will be worse off than when you started. Once I wired the 12V plug to the PC power supply leads, I ran a 110V extension cord out to the car and managed to get it in the car and still be able to close the door. **NOTE - Be careful doing this. If you sever the extension cord it or crimp it too much, it could short and ruin the cord/ make smoke/ pop the circuit breakers/ all of the above. If you made it this far, you are doing rather well. Your car should have an 'always on' 12V port. Some cars have a few of them, some of which require the ignition key being in the other-than-off position. Don't use that one. Instead, use the always on port. Plug it in, turn the key on and your dash should come to life. Don't get to greedy and try to start the car, if the battery is low enough all it will do is overload the PC power supply. Don't try it, you've make it this far with the whole thing just to start over and you will soon run out of power supplies. By morning you car should start with little or no difficulty, as mine did. remember to unplug the 12V plug before starting the car. Why? Read the above paragraph. Hope you learned something. Enjoy.
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים הספק מאפשר למשוך לכיוון ה 12 מצבר שירד משמעותית למטה. המצבר שלו נמצא גג באיזור ה 10תבדוק אם אמפרמטר כמה זרם באמת האוטו לוקח כשהוא מכובה. יתכן שבאמת יש שם זרם שגומר את המצבר
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים אהלןאני בזמנו עוד במהלך השירות הצבאי שלי בניתי מטען אחזקה למצבר , אפשר לטעון איתו מצבר של רכב, הקטע של הטעינה הוא שהיא צריכה להיות איטית ויציבה, הטעינה היא ב 1-1.5 אמפר וב 14 וואלט , אני אחפש על המחשב אולי יש לי עוד את השירטוט איפשהו אני אשמח להעלות אותו .
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים אם המצבר כבר פרוק לא יעזור כמה הוא יטען, הוא כבר לא יהיה אמין.הנה הדרך הכי טובה לשמור על מצבר - תפעיל אותו רק להתנעה ולא לשום דבר אחר.
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים "הצליח" זה עניין יחסי. הוא הצליח להטעין את המצבר שלו למתח 12V. שזה סבבה, אבל זה לא נקרא מצבר טעון. יתכן שיצליח להניע רכב, ויתכן שלא. אתה יכול לנסות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.