צריך חוות דעת בנוגע לרכישת כרטיס מסך - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך חוות דעת בנוגע לרכישת כרטיס מסך


hutorihunzu

Recommended Posts

אוקי היום הלכתי ל KSP ושאלתי את המוכר אם הוא יכול להרכיב לי מחשב ב 4500 ש"ח. הוא אמר שהוא יכול להכין איזה i5 U וכרטיס מסך gt 260 של . וככשאלתי אותו למה לא לקחת את ה ATI HD 5770 (יש לי מסך בגודל 22אינץ') כי הוא תומך ב Direct X 11 וגם אני חושב נותן ביצועים לא פחות טובים, אז הוא אמר של ATI יש בעיית תאימות למשחקים שונים ולכן הוא ממש אבל ממש לא ממליץ לקחת אותם.

חוץ מיזה הוא אמר שאם אני יכול לחכות בינואר יוצאים גם ל התומכים ב dx 11 ואז כל המחירים של יצנחו ואני יוכל לקנות אחלה של מחשב...

רציתי לדעת מה אתם חושבים? איזה כרטיס מסך כדאי לי? האם זה נכון עיניין התאימות? האם באמת נוידיה מוצאים אותם ב ינואר - אם כן אשמח לקישור לכתבה בנושא? והאם המוכר ב KSP הוא טמבל?

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעולם אל תתן למוכר בחנות מחשבים להרכיב לך מפרט (בהנחה שלא מדובר במוכר-חבר כמובן). העבודה שלו היא להציע לך את המפרט הכי משתלם לחנות, כלומר החלקים עליהם הם מרוויחים הכי הרבה או שהכי נפוצים במלאי שצריך להפטר ממנו, וממש לא המפרט הכי משתלם לך כקונה. כדי להצדיק את ההצעה שלו הוא יספר לך אלף ואחד דברים, שמקצתם אולי אמת אבל הרוב זה שטויות במיץ - למשל עניין התאימות.

רוצה מפרט נורמאלי? לך למדור מפרטים כאן באתר, תפרט תקציב ודרישות ואנחנו כבר נסדר לך משהו נורמאלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...