האם שווה להשקיע בכרטיס מסך High End לטווח הרחוק ? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם שווה להשקיע בכרטיס מסך High End לטווח הרחוק ?


Sting

Recommended Posts

האם שווה להשקיע בכרטיס High End כמו RADEON 9800Pro - 128MB במחיר של 2000+

או האם שווה לקנות כרטיס ב 1000+ ולאחר שנה למכור אותו ,להוסיף עוד 1000 ולקנות כרטיס אחר ?

מה שווה יותר ?

אם קונים ב 2000+ יהיו ביצועים הרבה יותר טובים מהכרטיס ב 1000 בשנה הראשונה , אבל האם אחרי שנה כשהכרטיס ב 1000 יוחלף יהיו יותר ביצועים מהקודם ב 2000 ?

כלומר האם ההשקעה הבאמת גדולה (לכל אלה שלא יוצא להם כסף מכונן A) שווה מבחינת הביצועים לטווח הרחוק ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם שווה להשקיע ב 9800PRO? כן..אם יש לך כסף כמובן.

האם ההשקעה היא לזמן ארוך?

ממש לא, כרטיסי high-end של היום מחזיקים לכל המאוחר כחצי שנה עד שכרטיסים חדשים ויותר טובים יוצאים לשוק,זה לא אומר שאחרי חצי שנה אתה תיזרוק את הכרטיס לפח.

תלוי בך..לפי דעתי שיתחילו להוציא לוחות אם המבוססים על pci-x בעתיד הלא רחוק נראה כבר את הagp נעלמים (לפחות כך אני מקווה,באמת הגיע זמן לטכנולוגיה משופרת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כדאי לקנות HIGH END כדאי לקנות כרטיס שקרוב מאוד עליו בפיטשרים רק עובד במהיורות טיפה יותר איטית בעיקר אם המחיר דראסטי.

בוא נעשה השווה מישהו שלפני שנה וחצי ~ שנתיים קנה TI500(שזה היה HIGH END) ועוד מישהו שקנה 3 רגיל, ועוד מישהו שקנה TI200 - היום לא מרגישים כמעט בשום הבדל במשחקים(החדשים) והבנצ'ים, וזה בדוק. ההבדל הוא לכל היותר 2 FPS. ותיישים את העובדה המוכחת הזאת, על מה שקורה היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כדאי לקנות HIGH END כדאי לקנות כרטיס שקרוב מאוד עליו בפיטשרים רק עובד במהיורות טיפה יותר איטית בעיקר אם המחיר דראסטי.

בוא נעשה השווה מישהו שלפני שנה וחצי ~ שנתיים קנה TI500(שזה היה HIGH END) ועוד מישהו שקנה 3 רגיל' date=' ועוד מישהו שקנה TI200 - היום לא מרגישים כמעט בשום הבדל במשחקים(החדשים) והבנצ'ים, וזה בדוק. ההבדל הוא לכל היותר 2 FPS. ותיישים את העובדה המוכחת הזאת, על מה שקורה היום.

[/quote']

אין הבדל גדול כי כל הכרטיסים האלה כבר לא סוחבים במשחקים בצורה נורמלית...

אולי את המשחקים הקלים עם רמת פירוט הכי נמוכה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם כולם. אם אתה בכל זאת רוצה להשקיע הרבה בכרטיס מסך 1600 הוא הגבול, ו1200 הוא האופטימלי. כשהמחירים מתקרבים ל2000 ההפרש ביצועים מזערי ביחס למחיר.

מעניין היה לראות את זה בבנצ'מרקים של HL2 כאשר עשו ממוצע של פריימים לשניה ביחס למחיר, זה לא אופייני אבל זה הבנצ'מרק הכי משמעותי בעצם. ודרך אגב ה9600PRO זכה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...