פורסם 2009 בנובמבר 3016 שנים שלום חברים רציתי לשאול לגבי ה-3 שנות אחריות שדל מעניקה במקרה של תקלה איך השירות מתבצע? לקוח מגיע עם המחשב לחנות והחנות דואגים לשלוח את זה למעבדה ? הלקוח מגיע עצמאית למעבדה ראשית שנמצאת בסוף העולם ? שליח מגיע עד הבית ?מישהו יודע מה הנוהל ? האם זה משתנה מחנות לחנות? תודה אהה ועוד משהו איפה אני יכול להשיג vostro 1015כבר בדקתי בשלוש חנויות ולאף אחת אין במלאי ולא ידוע מתי יהיה
פורסם 2009 בדצמבר 216 שנים יש 2 אופציותאו שאתה מגיע עצמאית למעבדהאו שבאים אליך הביתה לקחת את המחשב.תלוי בסוג השירות שתקבלבדקת האם המחשב בפנדה או בNOTEBOOKCLUB?
פורסם 2009 בדצמבר 216 שנים מחבר בפנדה זה יקר ב-300 שקל יותר מ- notebookclub ומשאר מקומות שבדקתימה זה תלוי בסוג השירות שתקבל? ב- notebookclub אמרו לי שהלקוח צריך לגשת למעבדה מרכזית במקרה של תקלה וזה לא קרוב אליי המעבדה המרכזית
פורסם 2009 בדצמבר 216 שנים החנויות שהבאתי לך הן רק דוגמא, אחרי הכל אמרת שבדקת במספר חנויות ולא היה להן במלאי.העלות לא בהכרח קשורה למה שמקבלים ולפעמים כן, מומלץ תמיד להשוות את המפרטים (כולל מערכת הפעלה וכמות שנים של אחריות) ולבדוק את סוג האחריות.המעבדה המרכזית של דל לימים אלו נמצאת בהרצליה לפי מיטב ידיעתי.
פורסם 2009 בדצמבר 216 שנים מחבר המפרט זהה וגם המערכת הפעלה (ז"א - ללא מערכת הפעלה בכלל) ועדיין יקר שם ב-300 שקלבכל מקרה איך אני יודע איפה יש שירות עד הבית ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.