בעיית active x ב WIN 7 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית active x ב WIN 7


iquitos

Recommended Posts

שלום לכולם, בשבוע שעבר התקנתי את המערכת ההפעלה המהוללת WIN7 בתצורה של 64 ביט ואני ללא ספק מבסוט ממנה עד הגג, מהירה נראית טוב וכו וכו..

רק מה יש בעיה רצינית, אפילו אקוטית: כל פעם שאני נכנס לאתרים שדורשים התקנה של פקדי active x (מכל הסוגים: ווידאו, צ'אטים, ועוד) המערכת מקפיצה לי הודעה שבא היא מבקשת את רשותי להתקין את הפקד הספציפי, אני לוחץ על אישור ואז ההודעה קופצת פעם נוספת עוד פעם אני לוחץ על אישור ואחר כך עוד כמה פעמים של אותה רוטינה בסופו של דבר המערכת לא מתקינה את הפקד ואני לא יכול לצפות בתוכן המבוקש או להיכנס לצ'אט או כל דבר אחר (אתר canyourunit לדוגמא) :kopfpatsch:

כדי להתמודד עם הבעיה ניסיתי הכל: שיניתי הגדרות ב security- לא עזר, ביטלתי את כל ההגדרות והשארתי את הדפדן פרוץ לגרמי- לא עזר, הכנסתי את כתובות האתרים ל trusted sites - ובכן לא עזר, אפילו הסרתי את כל עדכוני האבטחה שהורדתי... גם זה לא עזר... :nixweiss:

כרגע אני אובד עצות לחלוטין אז בבקשה אם מישהו נתקל באותה הבעיה ויודע את הפתרון הנכסף אני ובטח רבים אחרים נודה לו מאוד מאוד..

בתודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברם נמצא הפיתרון לבעיה והוא פשוט: מסתבר שבגירסאת ה-64 ביט הדפדפן לא יכול להריץ יישומי flash player ולכן כל מה שצריך לעשות כדי לפתור את הבעיה הוא להפעיל את הדפדן בגירסאת ה-32 ביט שלו. הדפדן הזה נמצא ב start menu מתחת ל explorer 64 bit

מקווה שעזרתי לכל מי שנתקל בבעיה דומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...