תאילנדית באה לבקר ידיד ונכלאה - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תאילנדית באה לבקר ידיד ונכלאה


Fighter

Recommended Posts

הסיפור נשמע מרגש וקורע לב - אבל בסופו של דבר היא שיקרה (היא טענה שיש לה גרין קארד - והיא עוד לא קיבלה). זה בדיוק כמו שתכנס לארהב אחרי שתגיד שיש לך אשרת עבודה במקום אחר, ואז יגלו ששיקרת - אתה עולה על המטוס הראשון הבייתה. זה שהשגרירות עשתה פשלה זה כבר סיפור אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיפור נשמע מרגש וקורע לב - אבל בסופו של דבר היא שיקרה (היא טענה שיש לה גרין קארד - והיא עוד לא קיבלה). זה בדיוק כמו שתכנס לארהב אחרי שתגיד שיש לך אשרת עבודה במקום אחר, ואז יגלו ששיקרת - אתה עולה על המטוס הראשון הבייתה. זה שהשגרירות עשתה פשלה זה כבר סיפור אחר.

על סמך מה היא שיקרה? קראת בכלל את הכתבה? היא מועמדת לקבל אישור תושבות קבוע (גרין קארד) בארה"ב, שם היא כבר עובדת כאחות בקליפורניה. הוא פגש אותה בכלל בארה"ב בזמן שהיה שם בביקור והיא אותו זמן עבדה כאחות שם. סימן שיש לה גם רשיון של אחות בארה"ב ורשיון עבודה זמני והיא לא תיירת שם. אבל היא אזרחית תאילנד והגיעה לכאן מתאילנד משהות אצל משפחתה ולכן באה עם ויזה משגרירות בבנקוק. האידיוט במשרד הפנים החליט שיש לזה קשר בכלל לאשרה שקיבלה כתיירת. היא לא טענה שיש לה גרין קארד בארה"ב אלא (כהוכחה לכוונותיה) שהגישה בקשה לאשרה כזו. לאף אידיוט במשרד הפנים אין אפשרות לדעת אם זה נכון או לא, ממשלת ארה"ב לא מוסרת מידע כזה לפקידי משרד הפנים.

שים לב לעוד נתון שמציג את אנשי משרד הפנים כחבורת חארות גזענים. הם פתאום מתחילים לבדוק4 את מעמדו של החבר שלה, שמאשר שהוא דואג למחסורה כאן ואחראי עליה. הוא חי כאן ותושב כאן כבר 20 שנה אבל עכשיו פתאום במשרד הפנים מודיעים שיש להם בעיה עם המעמד שלו. למה? בגלל שהוא לא יהודי? 20 שנה המעמד שלו בסדר ופתאום הוא לא רשאי לאחר כאן ידידים שאינם יהודים?

תראה לי מקרה אחד - רק אחד - של תייר מאיזו ארץ שלא תהיה שהוא יהודי - ודרשו ממנו שיהיה לו אחראי עליו בישראל ומישהו שיחתום על זה שיצא מכון בזמן.

[br]פורסם בתאריך: 8.11.2009 בשעה 12:55:02


טוב מאד. היא קיבלה את הויזה במרמה, אולי אני אלך לעקוץ אנשים ואחרי זה אסרב להחזיר את הכסף בטענה שהוא כבר נמסר לי?

על סמך מה במירמה? על סמך זה שאיזה אידיוט במשרד הפנים אמר שהיא שיקרה? בשגרירות בדקו לפני שנתנו ויזה. ברגע שקיבלה ויזה של תיירת אין להם זכות לפקפק בהצהרותיה אלא אם יש הוכחות אחרות. תגובת משרד הפנים עצמו שאין הם יודעים מטרות הגעתה. אז על סמך מה קובעים ששיקרה? הרי אין כל הוכחה לכך שהצהרותיה על מטרות הגעתה אינן נכונות. הרייש לה כרטיס חזרה ויש מי שחותם שהוא אחראי לה ועל הוצאותיה כאן.

מענין שמשרד הפנים לא מסרב להכניס פושעים אם ומופרעים אם הם יהודים, עדיף חרדים, שאין להם כל הוכחות שאינם מתכוונים לבצע כאן מעשי רצח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, קראתי את הכתבה. אני מצטט מתגובת משרד הפנים:

הצהרותיה בעת בקשת הוויזה בשגרירות בבנגקוק נמצאו כלא נכונות, לאחר שטענה כי יש ברשותה אשרת עבודה בארצות-הברית והתברר שאין ברשותה אשרה.

זה שהיא עבדה (שים לב, עבדה, בלשון עבר) בתור אחות זה אומר שהיה (עוד פעם, לשון עבר) לה גרין קארד, לא אומר שעכשיו יש לה גרין קארד. יש מבין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, קראתי את הכתבה. אני מצטט מתגובת משרד הפנים:זה שהיא עבדה (שים לב, עבדה, בלשון עבר) בתור אחות זה אומר שהיה (עוד פעם, לשון עבר) לה גרין קארד, לא אומר שעכשיו יש לה גרין קארד. יש מבין?

לא היה לה גרין קארד ולפי הכתבה היא לא טענה כך למרות מה שהאידיוט במשרד הפנים אמר. בזמן שהחבר שלה פגש אותה היא עבדה כאחות בארה"ב. תבדיל בין ויזת עבודה לבין גרין קארד - זה לא אותו דבר.

אפשר לעבוד על אשרת עבודה לזמן מוגבל או לזמן בלתי נקוב על בסיס הצהרת מעביד או דיווחי מס הכנסה, כל זה בלי גרין קארד.

גרין קארד הוא אישור תושבות קבוע שניתן או תיכף כתחילת תהליך הגירה או לאחר זמן מה של עבודה באשרת עבודה רגילה (כפי שכנראה היתה לה). זה שעבדה כאחות מוכיח שלפחות יש לה רשיון של אחות בארה"ב, שזה לא דבר פשוט ומוכיח כוונה להמשיך לעבוד שם במקצוע זה שהוא מקצוע מבוקש מאד בארה"ב. זה גם מוכיח שהאפשרות שלה לקבל את אישור התושבות הקבוע (גרין קארד) מצויינת כי כבר יש לה רשיון במקצוע שלה.

היא הודיעה שהגישה בקשה לגרין קארד, כנראה כדי להסביחר כוונותיה ולתת תוקף להצהרתה שאינה מתכוונת לעבוד כאן. נציג משרד הפנים הודיע שמבחינתו "הגישה בקשה" זה אותו דבר כמו "יש לי כבר" ולכן מבחינתו היא שיקרה. היא לא הצהירה שיש לה גרין קארד, אלא שהיא הגישה בקשה לכך. משרד הפנים לא יכול לדעת מה המעמד שלה בארה"ב, מחלקת ההגירה שם לא משחררת מידע כזה, ולא יכול לדעת אם הגישה או לא. כך שעולה כי נציג משרד הפנים משקר. בנוסף תן ציטוט מלא של תגובת נציג משרד הפנים כולל זה שהם לא יכולים לדעת לאיזו מטרה הגיעה. אז אם הם לא יכולים לדעת איך יכולים לקבוע שהיא משקרת?

ההתעסקות פתאום במעמד של החבר שלה שגר בישראל כבר 20 שנה מוכיחה כי תגובת משרד הפנים נשענת על שקר ושנאת לא יהודים.

יש מבין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...