קנייה קבוצתית - DELL U2410. עדכון 27.11.2009 - עמוד 3 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה קבוצתית - DELL U2410. עדכון 27.11.2009


דנדן

Recommended Posts

^^^

הייתה לי פעם חווית כמעט-קניה מפנדה.הם אמרו שאם המסך תקול,אתה צריך להחזיר אותו בעצמך.מאד יפתיע אותי אם הם יאספו אותו ממך על חשבונם.

אספתי אותו בעצמי למרות ששילמתי משלוח DHL כי לא רציתי לחכות, זה מאוד פשוט יהיה תאספו את המסך הזה

או שאני מחזיר את שניהם.

הם יאספו, או שDELL יאספו זה לא מעניין אותי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם הבנתי נכון מה שכתבת,אתה לא מחזיר את המסך בעצמך.או שפנדה יאספו ממך,או שדל יאספו.וזה אולטימטום,אחרת אתה מחזיר את שניהם....

אין לי הרבה נסיון בהחזרת מוצרים,אבל כסף לא תראה בחזרה,(מה לעשות זה לא אמריקה כאן).הכי הרבה תקבל שניים אחרים במקומם,ואז יצאת דפוק פעמיים: גם החזרת את המסכים בעצמך,(וסחבת שניים במקום אחד),וגם תחזיר מסך אחד תקין,ולך תדע מה תקבל במקומו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני יודע, אם יש תקלה במסך, אתה צריך להחזיר את המסך לאחד הסניפים שלהם...

לא מאמין שמישהו יבוא אליך וייקח אותו.

צריך לבדוק אם 3 פיקסלים כבר מכוסים על ידי , כי בעבר מישהו ציין שדל באו אליו הביתה וטיפלו בזה. (במקרה הזה לא בטוח תקבל מסך חדש דנדש כמו שאם תחליף אותו בפנדה).

בכל מקרה, לא נראה לי שאכפת לפנדה אם תחזיר אותם, כי בסופו של דבר אתה זה שתפסיד, כי שילמת עליהם מחיר נמוך מאוד והם בעצם רק ירוויחו מההחזרה...

בדיונים של ה2209WA דובר על זה שצריך להחזיר את המסך לסניף, ולא שמישהו בא לקחת אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחזרת את דברי דנדן, כי אני התקשרתי אליהם לשאול לפני שהסכמתי להכנס למכירה. אמרו לי שתוך 48 שעות מקבלת המסך להחזיר את המסך אליהם, ואם אין אפשרות להגיע באופן אישי אז לשלוח אליהם עם שליח. הם לא באים לאסוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון מה שכתבת,אתה לא מחזיר את המסך בעצמך.או שפנדה יאספו ממך,או שדל יאספו.וזה אולטימטום,אחרת אתה מחזיר את שניהם....

אין לי הרבה נסיון בהחזרת מוצרים,אבל כסף לא תראה בחזרה,(מה לעשות זה לא אמריקה כאן).הכי הרבה תקבל שניים אחרים במקומם,ואז יצאת דפוק פעמיים: גם החזרת את המסכים בעצמך,(וסחבת שניים במקום אחד),וגם תחזיר מסך אחד תקין,ולך תדע מה תקבל במקומו.

לא רק שיש אחריות, או ביטול יש לי ביטוח לכל קניה דרך הכרטיס אשראי שלי(AMEX BUSINESS).

זה יהיה מאוד פשוט תשלחו מסך חלופי תקחו את הקודם, לא יקרה השבוע יופעל הביטוח של האשראי מה שמקפיא את החיוב במקום עד שאני אומר להם שזה סודר.

זאת אחת הסיבות שלא אוהבים לקבל אמקס ברוב המקומות אבל יש לזה את השימושים שלו.

לפי מה שאני יודע, אם יש תקלה במסך, אתה צריך להחזיר את המסך לאחד הסניפים שלהם...

לא מאמין שמישהו יבוא אליך וייקח אותו.

צריך לבדוק אם 3 פיקסלים כבר מכוסים על ידי , כי בעבר מישהו ציין שדל באו אליו הביתה וטיפלו בזה. (במקרה הזה לא בטוח תקבל מסך חדש דנדש כמו שאם תחליף אותו בפנדה).

בכל מקרה, לא נראה לי שאכפת לפנדה אם תחזיר אותם, כי בסופו של דבר אתה זה שתפסיד, כי שילמת עליהם מחיר נמוך מאוד והם בעצם רק ירוויחו מההחזרה...

בדיונים של ה2209WA דובר על זה שצריך להחזיר את המסך לסניף, ולא שמישהו בא לקחת אותו.

זה לא 3 פיקסלים שרפים, זה 3 מקבצים עגולים בקוטר של סיגריה בערך באמצע המסך לא מעניין אותי מה זה או מי זה, יגיע מסך חדש השבוע תסמוך עלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי התגובה שלך, אתה חושב שאתה מלך העולם.

אם יש לך כל כך הרבה פיקסלים מתים, פנדה לא ישלחו שליח אליך.

אתה תצטרך לדבר עם בנוגע לזה, וDELL תלוי באחריות שלהם, שכפי שציינתי, על ה2209WA טענו שיעל מבצעת שליחויות, אז יקחו לך את המסך ויחליפו אותו.

אם זה יהיה חדש או לא, אין לי שמץ.

אני רק יכול לומר לך בהצלחה, וחבל שאתה לא טורח לברר דברים קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי התגובה שלך, אתה חושב שאתה מלך העולם.

אם יש לך כל כך הרבה פיקסלים מתים, פנדה לא ישלחו שליח אליך.

אתה תצטרך לדבר עם בנוגע לזה, וDELL תלוי באחריות שלהם, שכפי שציינתי, על ה2209WA טענו שיעל מבצעת שליחויות, אז יקחו לך את המסך ויחליפו אותו.

אם זה יהיה חדש או לא, אין לי שמץ.

אני רק יכול לומר לך בהצלחה, וחבל שאתה לא טורח לברר דברים קודם.

אני לא מכיר אישית את הדובי,אבל לא נראה לי שתגובתו הנוכחית שחצנית או משהו כזה.הבנאדם הזמין מוצר,וקיבל מוצר מקולקל.במדינה מתוקנת היו אוספים ממנו את המסך,מחליפים בחדש,(או מציעים לו את כספו בחזרה,על פי בחירתו),וגם מתנצלים בפניו על עוגמת הנפש.

מדוע לקוח צריך לשאת בהוצאות כספיות ובטירחה מרובה בגלל שקיבל מוצר תקול,אחרי ששילם במיטב כספו?....

לא רק שיש אחריות, או ביטול יש לי ביטוח לכל קניה דרך הכרטיס אשראי שלי(AMEX BUSINESS).

זה יהיה מאוד פשוט תשלחו מסך חלופי תקחו את הקודם, לא יקרה השבוע יופעל הביטוח של האשראי מה שמקפיא את החיוב במקום עד שאני אומר להם שזה סודר.

-פעם ראשונה אני שומע על דבר כזה...וזה נראה לי מבורך.אבל נכנסתי לאתר של אמריקן אקספרס בארץ,ולא ראיתי שם אישור לביטוח חריג מסוג זה.תוכל להפנות אותי לקישור המסביר את העניין?

-דבר נוסף:גם אם יש לך היכולת להקפיא את החיוב,אני מניח שמדובר על קניה בתשלומים,והחיוב יוקפא עבור התשלומים שטרם שולמו,ואז אתה עדיין מפסיד את הסכום שכבר חויב...ואם לא מדובר על עסקה בתשלומים,אז איך בדיוק אתה מקפיא סכום שכבר חויבת בעבורו? :s05:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מכיר אישית את הדובי,אבל לא נראה לי שתגובתו הנוכחית שחצנית או משהו כזה.הבנאדם הזמין מוצר,וקיבל מוצר מקולקל.במדינה מתוקנת היו אוספים ממנו את המסך,מחליפים בחדש,(או מציעים לו את כספו בחזרה,על פי בחירתו),וגם מתנצלים בפניו על עוגמת הנפש.

מדוע לקוח צריך לשאת בהוצאות כספיות ובטירחה מרובה בגלל שקיבל מוצר תקול,אחרי ששילם במיטב כספו?...

העניין הוא שיש כאן שתי אפשרויות.

אחת, שהמוצר תקול, ואז האחריות כאן היא של .

השנייה שהמוצר עם מעט פיקסלים שרופים, שעדיין לא נמצא במסגרת האחריות (כידוע לך, אחריות על פיקסלים מתחילה מכמות מסויימת), ובמקרה הזה פנדה התחייבה להחליף את המסך, כהטבה שלה, ולא כפעולה שהיבואן מאשר בכל המשווקים שלו, ובמקרה הזה צריך להביא את המסך לחנות עצמה. (כפי שאנשים שביררו יודעים).

זכותו המלאה לבטל את העסקה, מאחר ומדובר בעסקת מכר מרחוק, במקרה הזה החנות צריכה לקחת את המסך מהמקום בו הלקוח קיבל אותו, אבל אם הלקוח שילם בעסקה אחת על שני המסכים, לפי דעתי (מאחר ואני לא עו"ד) שהעסקה שתבוטל תכלול את שניהם...

בכל מקרה, כולנו נשמח לעדכונים מחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...