פורסם 2009 באוקטובר 2016 שנים קניתי מחשב Dell Latitude E6400 מארה"ב עם אחריות NBD.אבד לי החיבור של הBT בWIN7 ואני רוצה להפעיל את האחריות.איך הסיפור הזה עובד? מה הטלפון של התמיכה העסקית?חיפשתי קצת באתר דל ישראל ולא מצאתי.האם טכנאי מגיע אלי הביתה ומסדר את הבעיה?תודה
פורסם 2009 באוקטובר 2016 שנים 1809444688, לי יש VOSTRO 1500 עם NBD ויש שירות טכנאי עד הבית אחרי בדיקה טלפונית עם התמיכה של דל ותאום מול יעל פתרונות..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.