פורסם 2009 באוקטובר 2716 שנים אז תתקשר קודם לדל ישראל (הטלפון נמצא בסטיקי ייבוא נייד מחו"ל) ותשאל אותם, מה האחריות הנדרשתעל המחשב ומה תקבל בישראל.NBD- אחריות לדגמים עסקיים, באתר הלקוח ותקפה בישראל (NEXT BUSINESS DAY)לדגמים צרכנייים (הסטודיו) האחריות המקבילה זה IN HOME- אבל דל אינה מתייחסת באופן דומה לאחריות על דגמיםצרכניים כמו לדגמיים עסקיים - לכן תתקשר ותשאל מהם תנאי האחריות.כמו כן, תעדכן בבקשה בפורום מה נאמר לך.
פורסם 2009 בנובמבר 816 שנים מחבר היי חברה מצטער שלא חזרתי אליכם הייתי קצת יותר מידי עסוקאני התקשרתי לדל דרך המספר שיש בסטיקי אבל אני מגיע רק להנהלה וגם שם משום מה השלוחה תמיד תפוסה אני אנסה שוב במהלך השבוע ואצור איתכם קשר לגבי מה שהם יגידו (אם בכלל הם יענו ;D)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.