פורסם 2009 באוקטובר 1216 שנים שלום. ידידה שלי הביאה לי את הנייד שלה שאפרמט לה.עכשיו באתי להתחיל ואני שם לב שיש שם כונן RECOVERY. ממקרה עבר הבנתי שאני צריך לפעול אחרת במקרה כזה ולא סתם לפרמט ולהתקין וינדוס מחדש. מישהו יכול לעזור לי בעניין? אגב זה מחשב מסוג DELL VOSTRO דגם ספציפי לא ממש מצאתי. עריכה: נראה לי שמצאתי - VOSTRO A860תודה רבה
פורסם 2009 באוקטובר 1216 שנים זאת מחיצת שחזור שבעזרתה ניתן להחזיר את המחשב למצב בו היא קיבלה אותו (מבחינה תוכנתית).זה בדיוק כמו לעשות Image למחיצה מסוימת ואז שחזור שלה.אני לא מכיר ניידים של Dell אבל התהליך אמור להיות מאוד פשוט. אפשר צריך לגשת למחיצת התיקון באמצעות לחיצה על F8 במהלך ה-Boot, או שיש צירוף מקשים אחר. כל הפרטים והסבר של התהליך כולו מפורטים ככל הנראה בתעוד שסופק עם המחשב, כדאי להעזר בו.
פורסם 2009 באוקטובר 1216 שנים מחבר זאת מחיצת שחזור שבעזרתה ניתן להחזיר את המחשב למצב בו היא קיבלה אותו (מבחינה תוכנתית).זה בדיוק כמו לעשות Image למחיצה מסוימת ואז שחזור שלה.אני לא מכיר ניידים של Dell אבל התהליך אמור להיות מאוד פשוט. אפשר צריך לגשת למחיצת התיקון באמצעות לחיצה על F8 במהלך ה-Boot, או שיש צירוף מקשים אחר. כל הפרטים והסבר של התהליך כולו מפורטים ככל הנראה בתעוד שסופק עם המחשב, כדאי להעזר בו.זו מחיצה שגדולה כ9.76ג'גה (8.86ג'יגה פנויים) ובתוך המחיצה קיימות תיקיות TOOLS (ריקה) , DELL (ריקה) PROGRAM FILES, WINDOWS , SOURCES ו USERS איך בדיוק אני פועל מכאן? תודה
פורסם 2009 באוקטובר 1216 שנים אני לא מכיר את הניידים של דל ולכן אני לא יודע מה התהליך בדיוק.אתה לא צריך להתעסק בכלל עם המחיצה ותוכנה. ברוב הניידים שאני מכיר יש אפשרות בתפריט ה-Boot לשחזר את המחיצה. יתכן שזה ממש אחרי ה-Post.כל המידע בטוח מופיע בחוברת למשתמש שהגיעה עם המחשב.מצאתי גם את ההוראות הבאות באתר של Dell http://support.dell.com/support/edocs/systems/vos400/he/html/trouble.htm#wp1097726
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.