עבור לתוכן

חשיבות הרחבת אחריות בנושא Dead Pixels

Featured Replies

פורסם

אני מתכנן לקנות את המסך של Dell 2209wa. אני מתלבט האם לקנות בפנדה או ב-Ivory בעיקר בגלל ההבדל בנושא האחריות סביב Dead Pixels. פנדה נותנים אחריות לחודש וגובים תמורתה 130 ש"ח יותר ואילו Ivory נותנים רק את האחריות הסטנדרטית של Dell.

עד כמה נושא ה-Dead Pixels הוא משמעותי?

תודה.

רוני

פורסם

כמעט אף פעם לא משמעותי. במיוחד במסכי IPS ש-99% מהפיקסלים התקועים/מתים הם כהים וכמעט לא רואים אותם.

פורסם
  • מחבר

תודה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

האחריות שנותנת פנדה היא אחריות של DELL ישראל.

המסך הזה הוא מהגרסה UltraSharp monitors ולפי מה שרשום ב-DELL הם נותנים אחריות אפילו לפיקסל מת בודד לתקופת אחריות כולה , בתנאי שזה לא פיקסל כהה.

http://accessories.us.dell.com/sna/sna.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~topic=premium_panel

http://accessories.dell.com/sna/products/Displays/productdetail.aspx?c=ca&l=en&s=dhs&cs=cadhs1&sku=320-7825

כך שאני לא רואה צורך לפנות לפנדה .

לי אישית היו פיקסלים שרופים והחליפו לי מסך תוך יומיים .

פורסם

במסך הזה כל פיקסל מת יהיה פיקסל כהה, אז למעשה האחריות לא אומרת כלום.

הניסיון מראה שהחלפות המסכים של DELL, לפחות בארץ, קשורות הרבה יותר להתעקשות הלקוח ולנכונות לספק אותו מאשר לקיומם של אי אילו צידוקים אמיתיים להחלפת המסך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים