התלבטות בין X31 ל-X40 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בין X31 ל-X40


Eden 6600

Recommended Posts

אני מעוניין לקנות את אחד משניהם (יד שנייה) בעיקר לצורכי אינטרנט, פוטושופ וקצת מדיה.

ההתלבטות היא סביב רמת הביצועים ונפח האחסון. הבעיה היא שה-X40 אמנם חדש יותר אבל מגיע עם כונן של 1.8" מה שיקשה עלי להחליף אותו והביצועים שלו גם לא יהיו טובים כל כך. חשבתי על פתרון של הוספת כרטיס SDHC מהיר בנפח של 32 גיגה, מה אתם אומרים על זה?

וה-X31 בעל ביצועי עיבוד קצת פחות חזקים אבל מגיע עם כונן בגודל 2.5" שיספק ביצועים טובים יותר ואפשרות שדרוג רחבה יותר.

אז מה בעצם משתלם יותר בסוף?

ויש עוד פתרונות ל-X40?

וכמה מומלץ לי להתקין כדי להשתמש ב-WIN7? (אם המחשבים האלה מספיק חזקים כדי להריץ אותה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיסק הקשיח של ה-X40 הוא אכן מכשול רציני, אבל אפשר לשים (אין הרבה דגמים שיתאימו ומה שיש - יקר בטירוף, אבל יטיס את המחשב).

לגבי ביצועי מעבד, אני סומך עליך שהשווית ספציפית את המעבדים של היחידות שאתה שוקל לקנות, כי יש טווח די רחב, ויכול להיות X40 מסוים עדיף על X31 מסוים, וגם ההיפך.

X32 כמובן יהיה עדיף על שניהם, אבל קשה למצוא כאלה.

לגבי חיי סוללה - X31 עם סוללת 6 תאים שהיא הבסיסית ייתן יותר חיי סוללה מאשר ה-X40 עם 4 תאים, שהיא הבסיסית. X40 עם 8 תאים ינצח, אבל הסוללה מוסיפה נפח ומשקל למחשב.

לגבי ו-WIN7: עם 2GB זה אמור להספיק. 1.5GB כבר גבולי. פה הבעיה המרכזית ב-X40: יש רק סלוט אחד, והשני מולחם ללוח. ומשום שלא ייצרו לוחות כאלה עם יותר מ-512MB, המקסימום שתוכל לשים זה 1.5GB. ב-X31 יש שני סלוטים נורמליים ותוכל לשים 2GB (למרות שזה DDR1, והוא לא זול).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוגי המעבדים ב-2 הניידים האלו זהים? כאילו רק התדר הוא זה שקובע?

כי אני הולך לאיבוד בכל הגרסאות של מעבדי הסנטרינו

אז מה עדיף יותר מבחינת הביצועים? מצד אחד אני יכול ללכת על X31 עם גג 2GB ודיסק 7200RPM או X40 עם אחד וחצי גיגה ודיסק איטי מאוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוגי המעבדים ב-2 הניידים האלו זהים? כאילו רק התדר הוא זה שקובע?

כן.

אז מה עדיף יותר מבחינת הביצועים? מצד אחד אני יכול ללכת על X31 עם גג 2GB ודיסק 7200RPM או X40 עם אחד וחצי גיגה ודיסק איטי מאוד

כשמנסחים את זה ככה, לא ממש יש התלבטות. כל עוד אתה מוכן להשקיע את הסכום הנוסף ב-2GB וכונן קשיח 7200RPM (משום שמדובר ב-PATA, הם די יקרים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להוסיף כרטיס זכרון SDHC מהיר (בסביבות ה-X200 ומעלה) בנפח 32 גיגה יכול להיות פתרון טוב? אולי רק לקבצים מסוימים שלא משתמשים בהם הרבה?

מה אתם אומרים?

למה זה יועיל בדיוק? אם מדובר בקבצים מסוימים שלא משתמשים בהם הרבה, מה זה משנה כמה מהיר האחסון? צוואר הבקבוק הוא הדיסק הראשי שממנו עולה מע' ההפעלה והתוכנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור הבעלים לשעבר של X31, כמה נקודות מפוזרות:

* ניסיתי בזמנו למצוא דיסק IDE 7200, לא מצאתי, כולל .

* הפלורסונטים של המסכים וההלחמות מתחילות למות. אין מה לעשות, זה מחשבים מלפני 5שנים.

* במידה ואתה מוצא מחשב כזה בפחות מאלף שקל סבבה, לפי כמות ההשקעות שיש בלשדרג אותו היתי כבר מתסכל על X60, יש אותם ב 2500 והם באים עם SATA לפי דעתי, וזכירון חדיש יותר ככה שיהיה יותר זול.

*איזה עיבוד תמונה אתה יכול לעשות על 12 אינץ? רק הטולברים של PS יתפסו לך את כל המסך.

* אחרי המוות המצער של ה X31 קניתי נטבוק. היה קשה (מאוד) להיתרגל, אבל בשביל אינטרנט ואופיס הוא מלך. מסך שאפשר לראות באור יום, ומטען שהוא אופציונלי לחלוטין שיוצאים מהבית. שווה לך לבדוק את הכיוון הזה.

* להגיד שקשה לשדרג את הדיסק של X40 זה אנדרסטיימנט. אתב אתה יכול להיסתכל ב קהילה של הטינקפדים, יש שם המון מידע של שילוב ופלאשים במקום.

* אבל תכלס, אין על X.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...