פורסם 2009 בספטמבר 1816 שנים ערב טוב.למיטב ידיעתי, היבואן ( קבוצת חיון http://www.chayon.co.il/) מספק אחריות בת 3 שנים על המסכים של סמסונג.ניסיתי לציור איתם קשר טלפוני ואף אחד לא עונה.דיברתי עם פנדה, היכן שרכשתי לפני שנה את המסך והם גם מפנים אליהם.אני גר בצפון והם יושבים בנתניה כך שאין לי כ"כ אפשרות ללכת אליהם ולבדוק מה נסגר.מה אפשר לעשות?אגב התקלה היא שהמסך נדלק לפרקי זמן קצרים של שניה ופחות ומתכבה. מישהו נתקל?תודה וחג שמח.
פורסם 2009 בספטמבר 1816 שנים תמשיך לנסות להשיג אותם. הם אלה שנותנים את השירות והם יגידו לך מה לעשות. אולי יש להם שירות איסוף מהבית או נקודת איסוף קרובה אליך. אבל רק הם יוכלו לומר לך.
פורסם 2009 בספטמבר 1916 שנים מחבר בשנה האחרונה אחריות על מסכי סמסונג נותנת כור תקשורת.מזה אומר מבחינתי?יש טעם לפנות אליהם או שאני לא קשור לעסקה?
פורסם 2009 בספטמבר 1916 שנים תעשה ראש קטן ולך לחיון אם יהיה בעיה הם יפנו אותך כבר לכור אבל עד אז...... ואם בכלל...... אל תגרור את עצמך לביוקרטיה בכוח .
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים מחבר הקטע של ה"לך" הוא בעייתי כי אני צריך לנסוע לקבינימט בשביל זה, והם גם לא עונים לי.טוב, אנסה ליצור קשר עם כור תקשורת.
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים אז תהייה חפראווימחר מ8 בבוקר טלפונים עד שלא עונים אל תפסיק(גמני חושב כמוך כל שיחה שלי לספקית האינטרנט)הוא נשברת אחרי חצי שעה ועונה .
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים הקטע של ה"לך" הוא בעייתי כי אני צריך לנסוע לקבינימט בשביל זה, והם גם לא עונים לי.טוב, אנסה ליצור קשר עם כור תקשורת. תראה, יש לך שתי אופציות: א. לצרוח כמו ישראלי בפול ווליום "אבל קניתי פה!!!" "אני לא מכיר את החיון!!!" "קניתי אצלכם, לא אצל חיון!!!" "שירות מסריח!!!" "באייבורי החליפו לי במקום!!!" יש סיכוי לא רע שיקחו את המסך וישברו בעצמם את הראש מול הספק. ב. לנסוע לנקודת שירות קרובה של חיון/כור תקשורת עם הקבלה מפנדה ולמסור את המסך לתיקון.
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים ב. לנסוע לנקודת שירות קרובה של חיון/כור תקשורת עם הקבלה מפנדה ולמסור את המסך לתיקון. ככל הניראה הדרך הקשה והקצרה ביותר..(את הצעקות הייתי שומר למקרה שיעשו לי בלאגן עם ההחלפה עצמה)
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים ככל הניראה הדרך הקשה והקצרה ביותר..(את הצעקות הייתי שומר למקרה שיעשו לי בלאגן עם ההחלפה עצמה)תרבות הישראי המכוער!בגלל זה השירות כזה בחניות ... חנויות פעם היו שוברות תראש מול היבואן כיום כבר לא !
פורסם 2009 בספטמבר 2016 שנים ואם לא היית בהבנת הניקרא או שברחת מהשיעורים אז ככה:לב נתן אפשרות , לנסוע לנקודה הקרובה עם הקבלה והמסך לדעתי:שזה אומנם דרך ארוכה(פותח התראד גר רחוק משמה אם קראת מה הוא אמר) אבל הכי קצרה(ללא טלפונים וסיבוכים כי לא עונים לו)וכאשר שזה לא יגיע ולא יעזור(אם בכלל , יכול בכלל להיות שיחליפו לו במקום וממיש האחריות יהיה חוויה נחמדה כמו שהוא באמת אמור להיות)ואת הצעקות הייתי שומר למקרה(זאת אומרת לא חייב להישתמש בהן רק למקרה)מקרה ש:יגידו לי סע חכה עוד חודש נישלח לך אותואין לנו מסכים כאלה יותר , זה לא אנחנו זה הם וכדומה .אז במקום ישר לקפוץ ולהאשים (שזה הישראלי המכוער)תקרא כמה פעמים את התגובות ואז תרגיש שאני לא דוגל באלימות פיזית/מילוליתאבל כן , עד גבול מסויים (שיימלאו את החובות שלהם כחברה , תאמין לי שאף אחד לא יכנס ויצעק שמה סתם)שלא יעשו ממנו סמרטוט של חודש בישביל מסך מסריח ויתנו לו להנות על הכסף שהוא שילם.סך הכל זה חובתם , ואני בטוח שכל אחד שממש אחריות רוצה לממש אותה בצורה נעימה .ואני לא יודע איזה חנות אתה מכיר ..בחנות שאני עבדתי לא פעם ולא פעמיים נוכחתי לריב עסיסי ביותר(על שיגיע היום במקום מחר , ועוד מלא אחרים)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.