עבור לתוכן

מימוש אחריות על 226BW בן שנה שהלך לעולמו.

Featured Replies

פורסם

ערב טוב.

למיטב ידיעתי, היבואן ( קבוצת חיון http://www.chayon.co.il/) מספק אחריות בת 3 שנים על המסכים של סמסונג.

ניסיתי לציור איתם קשר טלפוני ואף אחד לא עונה.

דיברתי עם פנדה, היכן שרכשתי לפני שנה את המסך והם גם מפנים אליהם.

אני גר בצפון והם יושבים בנתניה כך שאין לי כ"כ אפשרות ללכת אליהם ולבדוק מה נסגר.

מה אפשר לעשות?

אגב התקלה היא שהמסך נדלק לפרקי זמן קצרים של שניה ופחות ומתכבה. מישהו נתקל?

תודה וחג שמח.

פורסם

תמשיך לנסות להשיג אותם. הם אלה שנותנים את השירות והם יגידו לך מה לעשות. אולי יש להם שירות איסוף מהבית או נקודת איסוף קרובה אליך. אבל רק הם יוכלו לומר לך.

פורסם
  • מחבר

הם לא סגרו את הבסטה שלהם או משהו? :-\

פורסם

לא שידוע לי.

פורסם

בשנה האחרונה אחריות על מסכי סמסונג נותנת כור תקשורת.

פורסם
  • מחבר

בשנה האחרונה אחריות על מסכי סמסונג נותנת כור תקשורת.

מזה אומר מבחינתי?

יש טעם לפנות אליהם או שאני לא קשור לעסקה?

פורסם

תעשה ראש קטן ולך לחיון אם יהיה בעיה הם יפנו אותך כבר לכור אבל עד אז...... ואם בכלל......

אל תגרור את עצמך לביוקרטיה בכוח . :kopfpatsch:

פורסם

חיון הפצה וכור תקשורת הם אותה חברה (נציגויות שונות) :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

הקטע של ה"לך" הוא בעייתי כי אני צריך לנסוע לקבינימט בשביל זה, והם גם לא עונים לי.

טוב, אנסה ליצור קשר עם כור תקשורת.

פורסם

אז תהייה חפראווי

מחר מ8 בבוקר טלפונים עד שלא עונים אל תפסיק

(גמני חושב כמוך כל שיחה שלי לספקית האינטרנט)

הוא נשברת אחרי חצי שעה ועונה .

פורסם

הקטע של ה"לך" הוא בעייתי כי אני צריך לנסוע לקבינימט בשביל זה, והם גם לא עונים לי.

טוב, אנסה ליצור קשר עם כור תקשורת.

תראה, יש לך שתי אופציות:

א. לצרוח כמו ישראלי בפול ווליום "אבל קניתי פה!!!" "אני לא מכיר את החיון!!!" "קניתי אצלכם, לא אצל חיון!!!" "שירות מסריח!!!" "באייבורי החליפו לי במקום!!!" יש סיכוי לא רע שיקחו את המסך וישברו בעצמם את הראש מול הספק.

ב. לנסוע לנקודת שירות קרובה של חיון/כור תקשורת עם הקבלה מפנדה ולמסור את המסך לתיקון.

פורסם

ב. לנסוע לנקודת שירות קרובה של חיון/כור תקשורת עם הקבלה מפנדה ולמסור את המסך לתיקון.

ככל הניראה הדרך הקשה והקצרה ביותר..

(את הצעקות הייתי שומר למקרה שיעשו לי בלאגן עם ההחלפה עצמה)

פורסם

ככל הניראה הדרך הקשה והקצרה ביותר..

(את הצעקות הייתי שומר למקרה שיעשו לי בלאגן עם ההחלפה עצמה)

תרבות הישראי המכוער!

בגלל זה השירות כזה בחניות ...

חנויות פעם היו שוברות תראש מול היבואן כיום כבר לא !

פורסם

ואם לא היית בהבנת הניקרא או שברחת מהשיעורים אז ככה:

לב נתן אפשרות , לנסוע לנקודה הקרובה עם הקבלה והמסך

לדעתי:שזה אומנם דרך ארוכה(פותח התראד גר רחוק משמה אם קראת מה הוא אמר) אבל הכי קצרה(ללא טלפונים וסיבוכים כי לא עונים לו)

וכאשר שזה לא יגיע ולא יעזור(אם בכלל , יכול בכלל להיות שיחליפו לו במקום וממיש האחריות יהיה חוויה נחמדה כמו שהוא באמת אמור להיות)

ואת הצעקות הייתי שומר למקרה(זאת אומרת לא חייב להישתמש בהן רק למקרה)

מקרה ש:

יגידו לי סע חכה עוד חודש נישלח לך אותו

אין לנו מסכים כאלה יותר , זה לא אנחנו זה הם וכדומה .

אז במקום ישר לקפוץ ולהאשים (שזה הישראלי המכוער)

תקרא כמה פעמים את התגובות ואז תרגיש שאני לא דוגל באלימות פיזית/מילולית

אבל כן , עד גבול מסויים (שיימלאו את החובות שלהם כחברה , תאמין לי שאף אחד לא יכנס ויצעק שמה סתם)

שלא יעשו ממנו סמרטוט של חודש בישביל מסך מסריח ויתנו לו להנות על הכסף שהוא שילם.

סך הכל זה חובתם , ואני בטוח שכל אחד שממש אחריות רוצה לממש אותה בצורה נעימה .

ואני לא יודע איזה חנות אתה מכיר ..

בחנות שאני עבדתי לא פעם ולא פעמיים נוכחתי לריב עסיסי ביותר

(על שיגיע היום במקום מחר , ועוד מלא אחרים)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים