פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים הL טיפלה יותר איטיים ושקטיםשניהם מופיעים באתר, זה הL:http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=3_47_66&mID=110זה הרגיל:http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=3_47_65&mID=109שים לב שזהו מאורר להוצאת אוויר בלבד
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים פותח התרד אם כבר לרכוש מאוורר לך על סדרת הAF..שיכול להוציא/להכניס אוויר..ולא מוגבלת..כמו כן דגמי הL מאוד חלשים..ולכן עדיף ללכת על הדגמים הרגילים..
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים מחבר הL טיפלה יותר איטיים ושקטים שניהם מופיעים באתר, זה הL: http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=3_47_66&mID=110 זה הרגיל: http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=3_47_65&mID=109 שים לב שזהו מאורר להוצאת אוויר בלבד אני מדבר על הArctic Fan 9 (שלא מופיע באתר ), מה ששלחת זה Arctic Fan 9 PWN. הנה תסתכל על המדבקה שעל המאורר - לא רשום שם PWN: אין לי טעם לקנות PWN מאחר והלוח אם שלי תומך 3-פין בלבד. בכל אופן, תודה על התשובה, שללתי את הL. taotao - אני זקוק למאורר שיוציא אוויר. אבל נניח שאני אקנה את הAF, מדוע הוא יותר זול ב10 ש"ח אם יש לו את היתרון של שני הצדדים? אתה מדבר על זה, נכון? http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5405
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים למה הוא זול יותר ? ככה..מטעמי עלויות..אני לא זה שמייצר אותו..לדעתי האישית זה הדבר הכי מיותר לרכוש מאוורר שיודע רק להוציא או רק להכניס אוויר..שבאותו המחיר..יש מאוורר שעושה את שני הפעולות באותה המידה..
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים לדעתי האישית זה הדבר הכי מיותר לרכוש מאוורר שיודע רק להוציא או רק להכניס אוויר..שבאותו המחיר..יש מאוורר שעושה את שני הפעולות באותה המידה..למאווררים האלה יש תושבות גומי שהמנוע מונח עליהן, זה עוזר לשיכוך הויברציות שנוצרות והם גם נראים טוב יותר לעומת מאווררים סטנדרטיים.
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים "הם נראים טוב יותר" ??? מה נראה טוב יותר בדיוק ? הם סתם עבים ומסורבלים..והגומיות האלה לא עושות מהפך..המאווררים עצמם גם ככה שקטים..בכל אופן זה בחירה של פותח התרד כבר..
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים מחבר אוקיי קניתי את הArctic Fan 9 PWN, התקנתי אותו מאחור, העברתי את הג'נרי לקדימה. אין לי חיבור 4PIN פנוי בלוח אם, אז חיברתי את המאורר ל4-פין של המאורר של המעבד, ואת המאורר של המעבד חיברתי לכבל של הארקטיק, כמו שרשום בחוברת ההוראות. הבעיה היא שהPWN בקושי מוציא אוויר, אני הבנתי שצריך לכוון הגדרה מסוימת בביוס. עזרה? מיותר לציין שהטמפ' עכשיו 50+ עם דלת פתוחה... דרך אגב, היה לי מקום למאורר 120 מ"מ אבל זה כבר לא רלוונטי.[br]פורסם בתאריך: 23.08.2009 בשעה 12:59:47 שיחקתי קצת בביוס, לא מצאתי שום אפשרות לעלות את הRPM.... מי יכול לכוון אותי בבקשה?
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים תוריד את התוכנה FANSPEED ושם תכווןבעיקרון המאורר הזה אמור לעבוד על סיבובים כאלה נמוכים אם אני זוכר נכון...
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים מחבר הורדתי וזה מה שיצא:http://i109.photobucket.com/albums/n49/NirCars/Untitled-1-1.jpgטמפ' ממש גבוהות..
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים מעניין למה? כי המהירות של המאורר מעבד שלך היא על מינימום תעלה איפה שרשום 18 ל 100%!!!
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים מחבר אבל זה Automatic fan speed... אתה בטוח?מישהו יכול לאמת את זה? אני פוחד סתם להתעסק..
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים אני אומר לך את כל ה SPEED0X תעלה ל 100% ותיראה איך מהירות המאוררים שלך עולה יש לך מאורר אחד שעובד על רק 50 אחוז שזה המאורר החדש שקניתה! והמאורר של המעבד עובד על 680 סל''ד שזה בערך המינימום להגדרות סופטוויר! אם אתה רוצה לחכות בבקשה המחשב שלך לא שלי באתה לבקש עזרה או שבאתה שיוכיחו לך? בהצלחה תדווח לי על התוצאות....
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים מחבר בקשה.. במנוחה של דקה וחצי: מה זה -128 מעלות?! זה יהפוך לי לקרח! ולא הבנתי מה זה הPWM הזה של המאורר, מה זה עושה בעצם?
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים תעלה את כולם ל 100% לא 60% מה שתעשה זה ככה בכל חלון שרשום SPEED0X תמחק את הערך שרשום שם עם המקלדת ותרשום 100 אל תשתמש בכפתורים שיש לך שםותכבה את המהירות אוטומטתית ושום דבר לא יהפוך שם לקרח...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.