עבור לתוכן

איפה לקנות מד מתח דיגיטלי?

Featured Replies

פורסם

אהלן,אני מחפש מד מתח (12V) ,מסך LCD קטן שיראה לי את המתח של המצבר ברכב בכל רגע נתון,אני לא מחפש שעון טעינה גדול יעודי לרכב אלא מסך LCD קטן,איפה אני יכול לקנות דבר כזה? תודה.

פורסם

חבר מנורה לאלטרנטור

אם היא דולקת המצבר נטען

אולי תוכל לחבר כמה לדים בידד בשורה וככל שזה יטען יותר יותר לדים ידלקו ..

על שעון לא שמעתי ..

(אבל אני יודע שיש באוטובוסים ומשאיות)

ובכלל

את מי זה מעניין כמה הוא טוען?

פורסם
  • מחבר

יש לי מערכת רצינית ואני צריך לדעת לכמה נופל המתח בזמן מאמץ.

פורסם

קח מולטימטר דיגיטלי פשוט ב-60 ש"ח, תעשה לו כמה מודים וחבר אותו למצבר.

פורסם

אז למה לא חיברת אותה ישירות לאלטרנטור?

היו אמורים לעשות לך את זה ... (או שעשו ואתה עדיין מודאג)

כמה RMS אם מותר לשאול ?

משהו שבאמת יכול לשתות את המצבר ?

(עד כמה שאני יודע אם הרכב מונע והאלטרנטור תקין

המצבר לא יגמר בחיים.

פורסם

אתה רוצה מד מתח שהיה איתך תמיד ברכב, או משהו זמני וגס כמו רב-מודד לצורכי בדיקה בלבד?

וכן אם האלטרנטור חלש מידי המצבר יכול להיגמר בקלות.

פורסם

אני דיברתי על מצב תקין

מצב לא תקין של האלטרנטור אז ברור שהוא לא יעבוד .

גם הדלק אמור לזרום למנוע

(אבל לא יזרום אם הקרבורטור לא תקין חחח)

פורסם

PEGASUS,

אם לא מבינים לא עדיף לשתוק?

אם יש צרכן גבוה של זרם אז גם המצבר וגם האלטרנטור צריכים לעמוד בעומס ולא חשוב אם הם תקינים או לא?

האם ספק 300W מעולה ותקין של מחשב יכול להריץ מעבד קווד עם מערך SLI של כרטיסים חזקים?

Psychedelic,

כל מודד יעשה את העבודה, אתה לא צריך מדידה קבועה רק לראות אם יש לך בעיה ולהחליף את המצבר/אלטרנטור בהתאם, יש למערכת שלך נתונים אז צריך להתחשב בהם. אם הרכבת מערכת חזקה (מגבר + סאב) ולא טיפלת במערכת החשמל אז סביר להניח שאתה בבעיה.

פורסם

כן..

אתה מדבר על מערכות של 10 אלף 15 אלף שקל ..

מי זורק את כל זה על מערכת

הבעיה האחרונה שלו זה יהיה המצבר..(ומתי ואם הוא יגמר)

וחוץ מזה ממה שאני זוכר שרטאיתי פעם באוטו של חבר..

המערכת הייתה מחוברת גם וגם ניראה לי

וכשהאוטו הייה מונע היא הייתה עובדת ישירות על האלטרנטור או משהו כזה..

זה לא הגיוני שירכיבו לך מערכת ושידעו שהיא יכולה להזיק לפעילות התקינה של הרכב...

(אלא אם כן זה איזה חאפר)

פורסם
  • מחבר

אתה רוצה מד מתח שהיה איתך תמיד ברכב, או משהו זמני וגס כמו רב-מודד לצורכי בדיקה בלבד?

וכן אם האלטרנטור חלש מידי המצבר יכול להיגמר בקלות.

כן ,מד מתח תמידי.

לא קשור כמה RMS, וואט,השאלה היא כמה אמפר כל מגבר מושך מהמצבר בעומס.

האלטרנטור שלי מחוזק + חיזוקים של + - למצבר ולשלדה של הרכב.

ואני רוצה לראות כשיש לי נפילות מתח,בכל רכב יפול המתח לא משנה אלטרנטור מחוזק לא מחוזק.

יש דיליי בטעינה של המצבר,הוא לא נטען "על המקום" לוקח לו זמן להתאושש,למשל במכת באס רצינית.

בקיצור זה מקדם בטיחות,לא בריא למצבר ולמערכת החשמל של הרכב שהמתח יורד מתחת ל12 עם כל הצרכנים ברכב פועלים.

לבדוק נפילות מתח בזמן שהרכב עומד זה דבר אחד ולבדוק נפילות מתח שהרכב נוסע זה דבר אחר.

כן..

אתה מדבר על מערכות של 10 אלף 15 אלף שקל ..

מי זורק את כל זה על מערכת

הבעיה האחרונה שלו זה יהיה המצבר..(ומתי ואם הוא יגמר)

וחוץ מזה ממה שאני זוכר שרטאיתי פעם באוטו של חבר..

המערכת הייתה מחוברת גם וגם ניראה לי

וכשהאוטו הייה מונע היא הייתה עובדת ישירות על האלטרנטור או משהו כזה..

זה לא הגיוני שירכיבו לך מערכת ושידעו שהיא יכולה להזיק לפעילות התקינה של הרכב...

(אלא אם כן זה איזה חאפר)

לא רק במערכות של 15-10 אלף יש צרכנים גבוהים של זרם,גם במערכות של 3 - 4 K

ו15K על מערכת זה בכלל לא הרבה כסף.

פורסם

שים קאבל או 2 של פאראד ויהיה לך שקט נפשי הם מונעים נפילות מתח בפיקים, שים גם מצבר איכותי. (לייטינג אאודיו,רוקפורד) של כפול אמפר,

פורסם

קבלים רק לעיתים רחוקות פותרים בעיות כאלו.

במקרה של נפילות רציניות (מתחת ל-12V) צריך לחזק את כל השילוש (לא רק את האלטרנטור), כמו כן מצבר של "כפול אמפר" ממש לא קשור לעניין.

פורסם

הם יש לך ידע במערכות? קבלים קיימים בדיוק למטרה הזאת! ברגע שהמערכת החשמל שלך לא מסוגלת לתת המתח והזרם הדרוש הקבל מגבה אותה.

פורסם

אני לא אמרתי שקבלים לא פותרים בעיות אלו, אמרתי רק ש(מניסיון) התקנת קבל פותרת רק חלק קטן ממקרי נפילות המתח.

קבל לא יעזור במקרה של שילוש חלש (למעשה, במקרים רבים, התקנת קבל על שילוש חלש תגרום לנפילות מתח עמוקות יותר), קודם משפצים את השילוש ורק אח"כ, אם הבעיה לא נפתרת מתקינים קבל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים