פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים מחבר חברה!ראשית כל. סרתם מן הדרך על הנושא שיהודי מתאסלם ועובר לצד האחר של המיתרס רק כדי לנגח את ישראל האם זה משינאה עצמית או מפרסום יתר של שמאלנית.ושנית. על הויכוי שנוצר בניכם, כתוב במשנה: כל ישראל יש חלק לעולם הבא, שנאמר: ועמך כולם צדיקים לעולם ירשו ארץ,,,, ואמר רבי שמעון בר חלפתא - לא מצא הקב"ה כלי ברכה לישראל, אלא "השלום" שנאמר: ה' עוז לעמו יתן - ה' יברך את עמו בשלום
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים שוב לצטט דבר חלקי."ואלו שאין להם חלק לעולם הבא האומר אין תחיית המתים מן התורה ואין תורה מן השמים ואפיקורוס ר"ע אומר אף הקורא בספרים החיצונים והלוחש על המכה ואומר כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך אבא שאול אומר אף ההוגה את השם באותיותיו. "ויש עוד המשך.אבל - VVVכו במה דברים אמורים שכל אחד מאלו אין לו חלק לעולם הבא, בשמת בלא תשובה. אבל אם שב מרשעו, ומת והוא בעל תשובה--הרי זה מבני העולם הבא, שאין לך דבר שעומד בפני התשובה: אפילו כפר בעיקר כל ימיו, ובאחרונה שב--יש לו חלק לעולם הבא, שנאמר "שלום שלום לרחוק ולקרוב, אמר ה'--ורפאתיו" (ישעיהו נז,יט).כז כל הרשעים והפושעים והמשומדים וכיוצא בהן שחזרו בתשובה, בין בגלוי בין שחזרו במטמונייות--מקבלין אותן, שנאמר "שובו בנים שובבים" (ירמיהו ג,יד; ירמיהו ג,כב): אף על פי שעדיין שובב הוא, שהרי בסתר בלבד חוזר ולא בגלוי--מקבלין אותו בתשובה.רמב"ם.////////////////////////////////////////////////לגבי היהודי ...., הם רק משתמשים בו.
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים מחבר ושוב!!!אפשר להביא הרבה ציטטות" ואלו שאין להם חלק לעולם הבא אלא נכרתין ואבדין ונידונין על גודל רשעם וחטאתם לעולם ולעולמי עולמים :המינים ,והאפיקורסים, והכופרים בתורה ,והכופרים בתחיית המתים , והכופרים בביאת הגואל , והמושמדים , ומחטאי הרבים , והפורשים מדרכי ציבור , והעושה עבירות ביד רמה בפהרסיא , והמיטלי אימי על הציבור שלא לשם שמים ושופכי דמים ומספרילשון הרע וכו' " דור המבול, אנשי סדום , אנשי עיר הנידחת אמר ר' יהושע בן לוי בשעה שנמנו וגמרו חכמים, ואמרו: שלושה מלכים וארבעה הדיוטות - שאינם מלכים - אין להם חלק לעולם הבא, כמובא בסנהדרין (פ"י מ"ב): "שלושה מלכים וארבעה הדיוטות אין להם חלק לעולם הבא. שלשה מלכים: ירבעם, אחאב ומנשה... ארבעה הדיוטות: בלעם ודואג ואחיתופל וגחזי". וכשישבו חכמים ומנו את המלכים שאין להם חלק לעולם הבא, בקשו לצרף שלמה עמהם - עם אותם מלכים שאין להם חלק לעולם הבא, בגלל חטאיו שבסוף ימיו (עי' מלכים א' י"א), יצתה בת קול ואמרה (תהילים ק"ה, ט"ו): "א?ל ת??ג??עו? ב?מ?ש??יח?י" - אל תפגעו בשלמה שנמשח בשמן המשחה על ידי אדם צדיק (מהרז"ו), והוא אביו של המשיח."צדיק באמונתו יחיה" - אדם שמצדיק את הדין עליו, שאומר ה' נתן ה' לקח, מסתפק במעט שיש לו ומאמין שזה מה שמגיע לו, "צדיק כתמר יפרח - כארז בלבנון ישגה" איש ישר באמונתו, צומח כתמר ומגיע גבוהה כארז, כמו למשל: איוב ולגבי האיש שהתאסלם !!!
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים ושוב!!תקרא מה כתבתי לפני כן -שיש לזה המשך הלכות הרמב"ם.הבעיה מה שאתה עשית זה להביא שלכולם יש חלק לעולם הבא [שזה נכון, אבל יש כאלה שאין להם חלק,לכן מי שהיה קורא תדברים שרק שמת - יגיד לעצמו מה? אני יעשה מה שאני רוצה ובכל זאת יהיה בעולם הבא- זה מטעה]"ולגבי האיש שהתאסלם ?"אלה שרצו כתבו כבר את דעתם עליו.
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים זה מובן הרי אדם יכול לדעת ועדיין לא לקיים. [זה הבחירה של האדם]כמו אדם שמעשן כבד והרופא אומר לו אם תמשיך בכך אתה תמות תוך כמה חודשיים, אותו אדם יודע זאת אבל ממשיך לעשן.לא תקף עלי המשל הזה ...הספור אצלי שונה , אל תיהיה כמו החוזרים בתשובה\דתיים שחושבים שזהו נהיו דייני נפשות וגוזרים חיים ומוות לכל בריה . אז אין לך שום סמכות לקבוע אם אמות או לא גם לא ברמז .
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים לא תקף עלי המשל הזה ...הספור אצלי שונה , אל תיהיה כמו החוזרים בתשובה\דתיים שחושבים שזהו נהיו דייני נפשות וגוזרים חיים ומוות לכל בריה . אז אין לך שום סמכות לקבוע אם אמות או לא גם לא ברמז .הבעיה אצלך כנראה קשה -אם אתה חושב שהתכוונתי אלייך אישית.זו רק היית דוגמא לאדם שיכול לדעת ובכל זאת לא לעשות.תמשיך לכתוב בקודים.
פורסם 2009 באוגוסט 2016 שנים נו ברור שהם אוהבים אותו. אם הוא יחליט לבצע פיגוע התאבדות זה כבר יהיה יהודי אחד פחות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.