פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים תקרא תהודעות שלי ושלו ואז תבין,תבין גם מה אתה עשית.[השלמת את זה אבל לפני זה כתוב דבר אחר - לכן הדבר מעוות]
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים המממטרולרוני צדיק אתה כבר מזדרז להוציא אותי להורג - חחח אתה אומר שעל אחד כמוני הסנהדרין הייתה יאללה משתמשת בסמכות ? חחחח או שאתה כבר מוכן לעבור על לא תרצח - חחחח כמה שהאמונה שלך חלשה , פאקין לוזר שכמותך ועובד אלילים טמפיט .אבל ככה שנבין , על איזה חוק אלוהי עברתי שאתה רוצה להוריד את ראשי ?
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים אתה לוקח את זה באופן אישי -לא צריך ביבי. קצת הומור. אתה רוצה לדעת את דעתי עלייך? באמת? לדעתי על שום דבר לא עברת- מדוע?כי יש לך דין כמו סומא [אחד שלא רואה] לא חל עלייך שום דבר... נו תחשוב לבד למה. רמז... עכשיו ברצינות אני אומר שבמציאות אתה אדם יותר רציני -פשוט כאן את מרשה לעצמך [אבל באמת נובע מאיזשהו בעיה -שקרה כנראה בגיל יותר קטן]
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים פירוש חז"ל : בכמה מקומות בתנ"ך יש איזה פסוק שתיים שנותן כמה תנאים לחיים טובים בעולם הזה ולחיי העולם הבא .....עד שבא חבקוק והעמידן על אחת " צדיק באמונתו יחיה " אמונה.......זה הפרוש של הכת הרבנית המרשעת והמזעזעת והמחלחלת שגזלה כל חלקה טובה מעכביש ידידנו המלומד בניסים :-*
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים מה קשור הדברים שאתה כותב?צדיק באמונתו - יחיה,כלומר הצדיק אם הוא דבק באמונה באלוקים - אז הוא יחיה, הקב"ה ישמור עליו.כפי שאומרים בסוף ברכת המזון - "לא ראיתי צדיק נעזב, וזרעו מבקש לחם"האמונה של הצדיק היא מה ששומרת עליו ומחייה אותו.
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים ולא סתרת כלום ממה שאמרתי לילה טוב אני עייף תלמד את מאמר חז"ל לפני כל מיני פירושים של חכמים אחרים
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים אתה כותב חז"ל ומצד שני כותב חכמים אחרים.תביא נראה -לא אני עייף.שינה עריבה... לך..
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים :תרי"ג מצות נאמרו לו למשה בסיני, שס"ה כנגד ימות החמה ורמ"ח כנגד רמ"ח אברים של אדם.בא דוד והעמידן על י"א, דכתיב "מי יגור באהלך" וגו'.הולך תמים זה אברהם דכתיב התהלך לפני והיה תמים. ופועל צדק כגון אבא חלקיה. ודובר אמת כגון רב ספרא. לא רגל על לשונו כגון יעקב דכתיב אולי ימושני אבי. לא עשה לרעהו רעה זה שלא ירד לאומנותו של חברו. וחרפה לא נשא על קרובו זה המקרב קרוביו, נבזה בעיניו נמאס זה חזקיה מלך יהודה שגרר עצמות אביו על מטה של חבלים. ואת יראי ה' יכבד זה יהושפט מלך יהודה בשעה שהיה רואה תלמידי חכמים היה עומד מכסאו ומחבקו ומנשקו וקורא לו מרי מרי. נשבע להרע ולא ימיר כי הא דרבי יוחנן אמר אהא בתענית עד שאבוא לביתי. כספו לא נתן בנשך אפילו לנכרי. ושחד על נקי לא לקח כגון ר' ישמעאל ברי יוסי. עושה אלה לא ימוט לעולם, כשהיה רבן גמליאל מגיע לפסוק זה היה בוכה אמר אי עבד כלהו הוא דחיי דעבד חדא מינייהו לא חיי, אמר ליה רבי עקיבא אלא מעתה אל תטמאו בכל אלה בכל אלה הוא דלא תטמא הא בחדא מינייהו תטמא, אלא באחת מכל אלה הכה נמי באחת מכל אלה.בא ישעיהו והעמידן על שש, שנאמרהולך צדקות זה אברהם דכתיב כי ידעתיו למען אשר יצוה. ודובר מישרים שאינו מקניט את חברו ברבים. מואס בבצע מעשקות כגון רבי ישמעאל בן אלישע, נוער כפיו מתמוך בשחד כגון רבי ישמעאל ברבי יוסי. אוטם אזנו משמוע דמים כגון רבי אלעזר בן שמעון דלא שמע בזילותא דצורבא דרבנן ושתיק. עוצם עיניו מראות ברע כדרבי חייא בר אבא, דאמר רבי חייא בר אבא אמר רבי יוחנן זה העוצם עיניו מן הנשים בשעה שעומדות על הכביסה,בא מיכה והעמידן על שלש שנאמר "הגייד לך אדם מה טוב" וגו'עשות משפט זה הדין, ואהבת חסד זו גמילות חסדים, והצנע לכת בהוצאת המת ובהכנסת כלה.חזר ישעהיו והעמידן על שתים שנאמר "כה אמר ה' שמרו משפט ועשו צדקה כי קרובה ישועתי לבוא" וגו'.בא חבקוק והעמידן על אחת שנאמר "וצדיק באמונתו יחיה".קול ה' לעיר יקרא (כתוב ברמז ש"נאתה צודק זה היה מאוד קשה להכניס לגוגל "ובא חבקוק והעמידן על אחת " (זכרתי את הלשון הזה ) בגלל זה התחמקתי ממך ....הציטוט יצא מבולגן פתח סוף מסכת מכות
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים זה?http://web.macam.ac.il/~ayeletl/mitsvot/%F8%E1%E9%20%F9%EE%EC%E0%E9%20-%20%E3%F8%F9%E4%20%F2%EC%20%E4%EE%F6%E5%E5%FA.docאז מה השאלה?
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים מה קורה איתך? אתה כתבת כל מיני דברים לא יפים לגבי הרבנות.אז הנה מצאת מה שרצית, אז מה השאלה שלך?
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים רוני אני אוהב את השם את התורה את מאמרי חז"ל וכולי אבל לא עושה שום מצווה , למה ? עשיתי מספיק
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים זה מובן הרי אדם יכול לדעת ועדיין לא לקיים. [זה הבחירה של האדם]כמו אדם שמעשן כבד והרופא אומר לו אם תמשיך בכך אתה תמות תוך כמה חודשיים, אותו אדם יודע זאת אבל ממשיך לעשן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.