פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים הייהייתי רוצה לדעת אם אתם חושבים שזה דבר נפוץ שמסך בגודל כזה מגיע עם פיקסל 1 שרוףאו שאני אמור להחזיר אותו (הגיע עם שליח..)הדגם t260תודה!
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים עד כמה שאני זוכרממסגרת האחריות של סמסונג וLGעד 4 פיקסלים לא מחליפים בחודש הראשון
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים לפי מה שאני מכיר, ברוב החנויות, ב10 הימים הראשונים מחליפים מסך גם על פיקסל דפוק בודד, ואחרי 10 ימים רק מ4 פיקסלים ומעלה. אני הייתי ניגש לחנות בהקדם.
פורסם 2009 באוגוסט 1216 שנים מחבר תודה על התגובות.הבעיה שקניתי בוואלה שופס ולא בחנות.שלחתי להם מייל לשירות לקוחות ואני אמור לקבל מהם תשובה עד מחר.מקווה שהם יהיו הוגנים.. רק בארץ החנויות ממציאות את השטות עם המס' פיקסלים השרופים (אני מדבר על מסכים של חברות נחשבות)הסתכלתי באתרי מכירות בחו"ל ורשום שם zero tolerence לגבי פיקסל שרוף או תקוע בלבן...(עוד נושא שיאה שהחקיקה בארץ תגיע אליו)
פורסם 2009 באוגוסט 1216 שנים מכיוון שזה מכר מרחוק, תוכל בכל מקרה לבטל את העיסקה תוך 14 יוםכיוון שאתה מבטל לאור פגם במוצר, הביטול יהיה ללא כל תשלום, והם צריכים לאסוף את המוצר מנקודת המסירה
פורסם 2009 באוגוסט 1316 שנים מכיוון שזה מכר מרחוק, תוכל בכל מקרה לבטל את העיסקה תוך 14 יוםכיוון שאתה מבטל לאור פגם במוצר, הביטול יהיה ללא כל תשלום, והם צריכים לאסוף את המוצר מנקודת המסירה+1הייתי פונה במקומך ישירות לחיון (גם אני רכשתי סמסונג לאחרונה, למזלי הכל תקין): 09-8922925 וסביר להניח שזה גם מה שהם ישיבו לך, אבל נחיה ונראה..
פורסם 2009 באוגוסט 1316 שנים מחבר שני דברים-לeyaler, יש את החוק המוזר והסותר הזה שעד מספר פגמים מסויימים במסך (פיקסלים שרופים), המסך לא פגום מבחינתם (הפיקסלים לא קיימים מבחינתם?! ??? )אז החוק שרשמת לי כאן לא בטוח שנכנס לתוקף..ל Jay K, לא יותר סביר להניח ששירות הלקוחות, במקרה הפחות טוב, יגידו לי שאין שום בעיה עם המסך מבחינתם, ובמקרה הטוב יגידו לי שהם יחליפו לי אותו.. למה להם לבטל עסקה? גם ככה הם קונים את המסכים הפגומים האלה סוג ב' ומשלמים עליהם ממש קצת... (או במקרה ואני מוציא דיבה פה אז יכול להיות שהם לא קונים מסכים דפוקים במודע אבל במקרה זה הם יכולים לקבל החזר על המסכים האלה מהיצרן).
פורסם 2009 באוגוסט 1316 שנים מסך עם פיקסל שרוף אחד אינו מסך פגום סוג ב'.והם לא מקבלים עליו שום החזר מהיצרן, כי האחריות של היצרן אומרת מפורשות - החלפה רק החל מ-X פיקסלים מתים (כש-X הוא לרוב גדול מ-1).תעשה מה שאתה רוצה. אם אתה רוצה להתקשר אליהם ולבקש החלפה, תעשה זאת. יש סיכוי לא רע שתצליח.
פורסם 2009 באוגוסט 1316 שנים אוקיי, אני מסכים שהם יכולים להעלות טענה שזה לא נחשב פגוםעדיין אתה יכול לבטל את העסקה שלא מטעם פגם, בעלות של 5% או 100 ש"ח (הנמוך בינהם)
פורסם 2009 באוגוסט 1316 שנים ל Jay K, לא יותר סביר להניח ששירות הלקוחות, במקרה הפחות טוב, יגידו לי שאין שום בעיה עם המסך מבחינתם, ובמקרה הטוב יגידו לי שהם יחליפו לי אותו.. למה להם לבטל עסקה? גם ככה הם קונים את המסכים הפגומים האלה סוג ב' ומשלמים עליהם ממש קצת... (או במקרה ואני מוציא דיבה פה אז יכול להיות שהם לא קונים מסכים דפוקים במודע אבל במקרה זה הם יכולים לקבל החזר על המסכים האלה מהיצרן).בוודאי שזה יותר סביר. אז במקרה הגרוע הפסדת 100 ש"ח ונותרת בלי מסך, במצב האמצע לא הפסדת כלום מלבד זמן ואנרגיה ונותרת בלי מסך, ובמקרה הטוב יש לך מסך חדש בלי פיקסלים שרופים (שזה מה שרצית). תתקשר, תתכתב, תבדוק. אה, ותשכיל אותנו.
פורסם 2009 באוגוסט 1616 שנים מחבר זה נורא!עכשיו גיליתי גם שיש לי פיקסל מרצד בשחור! דבר מוזר- שאני שם את הסמן מתחת הוא מופיע פתאום בצבע שהוא אמור להיות בו.וואלה לא עונים לי כבר כמה ימים והתקשרתי היום לקבוצת חיון והם אמרו לי להתקשר מחר.ועדכון - יש פיקסל אחד אדום ואחד אפור (חוץ מהשחור המוזר).
פורסם 2009 באוגוסט 1716 שנים מחבר עדכון : אחרי מייל לוואלה!, התקשרו אלי מקבוצת חיון ואמרו לי שיחליפו לי את המסך לחדש!. ואם זה באמת יסתדר אז ח.ח לשניהם!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.