פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים הZ5500 שלי הפסיק לעבוד והוא כבר לא תחת אחריות. החברת אחריות לא מוכנה להסתכל על זה אפילו אז אין לי ברירה אלא לשים את זה בתיקון.רציתי לדעת אם אתה יכולים להמליץ לי על מקום טוב לטיפול במערכות אודיו בדגש על הסאב, שהוא גם המגבר במערכת הזאת.תודה רבה.
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים שלום מה הבעיה המדויקת? האם הוא כלל לא נדלק? אולי אין צורך במעבדת תיקון...
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים מחבר הבעיה היא לא בעיה חשמלית. הכל נדלק, פשוט אם אתה מכיר את המערכת אז במסך תצוגה של הבקרה הכל קוביות שוחרות ולא מופיע כלום.פשוט לא עובד.
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים מכיר את התופעה זו ,נסה לנתק את החשמל תן לו לנוח יום יומים ותחזיר למקום ותבדוק אם עובד ..אם לא , נסה להחליף פיוז זה אמור לעזור ..
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים מחבר מכיר את התופעה זו ,נסה לנתק את החשמל תן לו לנוח יום יומים ותחזיר למקום ותבדוק אם עובד ..אם לא , נסה להחליף פיוז זה אמור לעזור ..אני לא חושב שיש קשר לפיוז
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים אכן, אם הבקר נדלק אז אין קשר לפיוז. אגב, קראתי על התקלה הזאת בעבר, ניסית לחפש עליה בגוגל? לפי מה שאני זוכר, יכול להיות כי הכבל המחבר בין הבקר לסאב תקול או התעקם. עריכה: try a reset-- turn off the control pod and in stand by mode hold the source and the input bottons at the same time.firmware version should appear on the screen. the try using again. ניסית לשלוח דוא"ל ללוג'יטק עצמה? כלומר, אני מניח שדיברת עם מעתק והם אלה שלא מוכנים לעזור, אפילו בתשלום? שירות הלקוחות של לוג'יטק ידוע בטיבו, וקראתי עשרות הודעות של לקוחות, שסיפרו כי לוג'יטק טיפלו בהם גם שנה לאחר תום האחריות.
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים מחבר אכן, אם הבקר נדלק אז אין קשר לפיוז. אגב, קראתי על התקלה הזאת בעבר, ניסית לחפש עליה בגוגל? לפי מה שאני זוכר, יכול להיות כי הכבל המחבר בין הבקר לסאב תקול או התעקם. עריכה: try a reset-- turn off the control pod and in stand by mode hold the source and the input bottons at the same time.firmware version should appear on the screen. the try using again. ניסית לשלוח דוא"ל ללוג'יטק עצמה? כלומר, אני מניח שדיברת עם מעתק והם אלה שלא מוכנים לעזור, אפילו בתשלום? שירות הלקוחות של לוג'יטק ידוע בטיבו, וקראתי עשרות הודעות של לקוחות, שסיפרו כי לוג'יטק טיפלו בהם גם שנה לאחר תום האחריות. בגוגל לא ניסתי לחפש כי אני לא בדיוק יודע מה לרשום בחיפוש ניסתי להחליף את המחבר גם בבקרה וגם בסאב וזה לא עזר לוגיטק לא עונים לי, ומעתק הם פשוט בזיון עם היחס שלהם אבל זאתי מדינת ישראל תודה רבה בכל מקרה אני אנסה קצת לחפש בגוגל
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים לא מפתיע באמת, אבל עזוב את מעתק, שלח דו"אל ללוגי'טק כאן: Ask A Question הם עונים בוודאות, השתמשתי בטופס הזה מספר פעמים בעבר. הזן את המספר הסידורי של המערכת ואת שאר הפרטים, וחכה לתשובה מהם, בדר"כ תוך 24 שעות. ניסית את פתרון האיפוס שצירפתי? ובנוגע לגוגל, נסה z5500 corrupt display, z5500 black bars, z5500 black lcd או שאר הצירופים האפשריים. פתרון האיפוס שצירפתי לקוח מאחת התוצאות שם. עדכן אותנו..
פורסם 2009 באוגוסט 1116 שנים מחבר תודה רבהבכל מקרה רציתי לדעת למקרה ואני לא אצליח אם מישהו מכיר מעבדות טובות?
פורסם 2009 באוגוסט 1316 שנים מחבר קיבלתי מהם מייל תשובה. הם רוצים כל מיני תמונות והוכחות ואז ניראה לי שאני אקבל חדש.שיחקו אותה לוג'יטק, רק חבל שחברה כמו מעתק פוגעת להם בשם, אולי הם יבינו את זה מתישהו.
פורסם 2009 באוגוסט 1316 שנים לא אכזבו אף-פעם, אחת החברות המעולות ביחס ללקוחות. אמרו לך בפירוש כי תקבל מערכת חדשה? אם אני זוכר נכון, כאשר המערכת אינה באחריות הם שולחים שובר הנחה לרכישת מערכת חדשה, שזה טוב מאוד כשלעצמו. תעדכן.
פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים מחבר זהו קיבלתי מייל תשובה שאני מקבל חדש, לא יודע עם מערכת שלמה, אבל אין לזה משמעות.האמת שאני מופתע לטובה, לא חשבתי שיש עוד דברים כאלה.רק רציתי להודות לכל מי שעזר, אז תודה ענקית!
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים מחבר זהו הגיע לבית שלי עד הדלת!לא הייתי צריך לשלם שקל וזה הגיע תוך 5 ימים(!!!)לא האמנתי שזה יקרה במיוחד בארץ אבל יש הפתעות בחייםעוד פעם תודה לכל העוזרים!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.