מחפש מקום לשים את הZ5500 שלי לתיקון באזור חיפה והקריות - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מקום לשים את הZ5500 שלי לתיקון באזור חיפה והקריות


nrg man

Recommended Posts

הZ5500 שלי הפסיק לעבוד והוא כבר לא תחת אחריות. החברת אחריות לא מוכנה להסתכל על זה אפילו אז אין לי ברירה אלא לשים את זה בתיקון.

רציתי לדעת אם אתה יכולים להמליץ לי על מקום טוב לטיפול במערכות אודיו בדגש על הסאב, שהוא גם המגבר במערכת הזאת.

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אכן, אם הבקר נדלק אז אין קשר לפיוז.

אגב, קראתי על התקלה הזאת בעבר, ניסית לחפש עליה בגוגל?

לפי מה שאני זוכר, יכול להיות כי הכבל המחבר בין הבקר לסאב תקול או התעקם.

עריכה:

try a reset-- turn off the control pod and in stand by mode hold the source and the input bottons at the same time.
firmware version should appear on the screen. the try using again.

ניסית לשלוח דוא"ל ללוג'יטק עצמה? כלומר, אני מניח שדיברת עם מעתק והם אלה שלא מוכנים לעזור, אפילו בתשלום?

שירות הלקוחות של לוג'יטק ידוע בטיבו, וקראתי עשרות הודעות של לקוחות, שסיפרו כי לוג'יטק טיפלו בהם גם שנה לאחר תום האחריות. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, אם הבקר נדלק אז אין קשר לפיוז.

אגב, קראתי על התקלה הזאת בעבר, ניסית לחפש עליה בגוגל?

לפי מה שאני זוכר, יכול להיות כי הכבל המחבר בין הבקר לסאב תקול או התעקם.

עריכה:

try a reset-- turn off the control pod and in stand by mode hold the source and the input bottons at the same time.
firmware version should appear on the screen. the try using again.

ניסית לשלוח דוא"ל ללוג'יטק עצמה? כלומר, אני מניח שדיברת עם מעתק והם אלה שלא מוכנים לעזור, אפילו בתשלום?

שירות הלקוחות של לוג'יטק ידוע בטיבו, וקראתי עשרות הודעות של לקוחות, שסיפרו כי לוג'יטק טיפלו בהם גם שנה לאחר תום האחריות. :)

בגוגל לא ניסתי לחפש כי אני לא בדיוק יודע מה לרשום בחיפוש

ניסתי להחליף את המחבר גם בבקרה וגם בסאב וזה לא עזר

לוגיטק לא עונים לי, ומעתק הם פשוט בזיון עם היחס שלהם אבל זאתי מדינת ישראל

תודה רבה בכל מקרה אני אנסה קצת לחפש בגוגל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מפתיע באמת, אבל עזוב את מעתק, שלח דו"אל ללוגי'טק כאן:

Ask A Question

הם עונים בוודאות, השתמשתי בטופס הזה מספר פעמים בעבר.

הזן את המספר הסידורי של המערכת ואת שאר הפרטים, וחכה לתשובה מהם, בדר"כ תוך 24 שעות. :)

ניסית את פתרון האיפוס שצירפתי?

ובנוגע לגוגל, נסה z5500 corrupt display, z5500 black bars, z5500 black lcd או שאר הצירופים האפשריים.

פתרון האיפוס שצירפתי לקוח מאחת התוצאות שם.

עדכן אותנו.. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:xyxthumbs: לא אכזבו אף-פעם, אחת החברות המעולות ביחס ללקוחות.

אמרו לך בפירוש כי תקבל מערכת חדשה? אם אני זוכר נכון, כאשר המערכת אינה באחריות הם שולחים שובר הנחה לרכישת מערכת חדשה, שזה

טוב מאוד כשלעצמו. :)

תעדכן. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו קיבלתי מייל תשובה שאני מקבל חדש, לא יודע עם מערכת שלמה, אבל אין לזה משמעות.

האמת שאני מופתע לטובה, לא חשבתי שיש עוד דברים כאלה.

רק רציתי להודות לכל מי שעזר, אז תודה ענקית!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...