עבור לתוכן

בקשה לעזרה\ טיפ לגבי רכישת-קבלת-בדיקת מסך חדש

Featured Replies

פורסם

שלום. הזמנתי לא מזמן מסך LCD חדש. ומעוד מדאיג אותי הנושא של פיקסלים שרופים. מקווה שאני לא אצטרך להתקל בהם אבל, בכל מקרה אם היו כאלו אינני יודע עד כמה הם יפריעו לי כנראה בהתאם לכמות ולמיקום שלהם.

אז השאלה שלי היא כזאת. כעיקרון סיכמתי שאני אשלם את הסכום הנותר עליו למעט המקדמה. במעמד קבלת המסך. והשאלה שלי היא אם

בדרך כלל אפשרי לבדוק את המסך לפני המסירה על מנת לזהות בעיות אפשריות במסך. למרות שבחנות אמרו שיש כעיקרון אחריות ל-0 פיקסלים. אבל ממש לא ימצא חן בעיני לשלם את כל הסכום בשביל לקבל משהו פגום. כך שאני גם אפרד מהכסף. שזאת לא הבעיה. הבעיה היא שאחרי שאתה נפרד מהכסף ומעבירו לכיס לחנות. אחרי זה לך תחפש אותם....במיוחד שמדובר במסך שהכמות שלו בארץ היא יחסית קטנה. אז לא יודע תוך כמה זמן יכולה להתבצע החלפה...שבמקרה ונגיד ולא הייתי מעביר את כל הסכום כבר הייתי לוקח מסך אחר בשביל לא להמתין חודשים....

בקיצור אני אתמצת את הדבר הבאה. האם בדרך כלל יש אפשרות לפתוח את המסך בחנות....לפני התשלום....לבדוק שהוא עובד ואינו פגום...ואז לשלם ולקחת...

כי ממילא אם הוא פגום הוא יחזור במיידי לחנות. אז למה שאני אשלם את כל הסכום. עבור משהוא שאפילו לא היה ביידי( סופק על ידי החנות עם פגם לדוגמא)

אשמח אם מישהו יביא דוגמא אישית או טיפ כולשהו, לגבי מה החנויות כן מסכימות או לא מסכימות לאפשר במעמד הקבל ו\או אחרי? בתקווה שאני לא אצטרך את זה והכל יהיה תקין.

פורסם

תלוי בחנות. דבר איתם ותסכם שלפני שאתה משלם את הכסף אתה רוצה לוודא שהמסך תקין וכך בעצם תחסוך גם לעצמך וגם לחנות כאב ראש במקרה וכן תצטרך לנצל את האחריות על פיקסלים שרופים.

פורסם

כשאני קניתי מסך לפני מספר שנים ב- KSP, פשוט ביקשתי בספונטניות מהמחסנאי במעמד הקבלה שייפתח אותו ויחבר אותו כי אני רוצה לבדוק אותו. הוא עשה את זה, לא מצאתי פיקסלים מתים ולקחתי אותו הביתה.

פורסם

תתעקש שאתה רוצה לבדוק את המסך, ואם תתעקש מספיק, ייתכן מאוד שיסכימו לפתוח אותו.

אם תגיע לשם עם מחשב נייד, זה יהיה קל יותר, כי תוכל לחבר אותו למחשב שלך, ולא לשמוע את התירוצים שלהם "אין לנו מחשב לחבר את המסך אליו".

ספציפית, פיקסלים שרופים היא בעיה מזערית שהחשיבות שלה מנופחת מעבר לכל פרופורציה, אבל ייתכנו מצבים נדירים שבהם פיקסלים שרופים מציקים לעין, ותיתכנה גם בעיות אחרות עם המסך ופגמים רציניים יותר. לכן תמידי כדאי לבדוק.

פורסם

גם אני מסכימה, שאם לוקחים את המסך מהחנות, לבצע לו בדיקה במקום...

פורסם
  • מחבר

סבבה תודה. הבנתי שסך-הכל זה עניין של מסע ומתן. פשוט חשבתי אולי שיש איזושהו נוהג בנושאים אלו כי אחרי הכל לא מדובר במסך CRT שבו ההבדל בין תקין ל-לא תקין הוא ברור. במקרה של הlcd אפשר להתכווח כמה פיקסלים זה בסדר וכמה לא...מקווה שלא אצטרך להתקבל בזה.

פורסם

הזמנת את ה-2209wa במקרה ?

מאיפה ?

דווקא אני ממש רוצה לקנות אותו אבל עושים בעיות עם העניין של ההחלפת פיסקלים, לכל חנות יש את החסרון והיתרון שבה לכל דבר.

פשוט לדעתי צריך לבדוק טוב טוב לפני שקונים, לא רק באינטרנט אלא גם להגיע לחנות אם זה אפשרי ובמידה ולא לקבל הסברים מירבים שיחסכו הרבה כאב ראש במקרה של בעיה.

מישהו קנה את המסך מ"ניר טק" במקרה ?

ההתלבטות שלי בינהם לנוט-בוק...

פורסם

בפנדה יש אחריות של שבוע ראשון לבעיות פיקסלים.

שם הזמנתי וקיבלתי אותו תוך 30 שעות מההזמנה.

פורסם
  • מחבר

הזמנת את ה-2209wa במקרה ?

מאיפה ?

הזמנתי את המסך דווקא מפנדה, והם ציינו שיש אחריות ל-0 פיקסלים בלי לציין תקופה, אבל מה שמטריד אותי כפי שניסחתי בפתיח זו כבר קבלת מסך עם בעיה.

העובדה שאפשר להחזיר את המסך באחריות זה בסדר הבעיה שאם במעמד הרכישה אני מקבל את המסך כבר פגום לאחר הסדרת התשלום ומדובר במסך יחסית נדיר לא מהדגם שציינת אז אחרי זה אני יכול לחכות עוד חודש בשביל לקבל מסך חדש. כולל תרתורים והכל( או לא תלוי בשירות של החנות בפועל) כשהקו התחתון הוא שנגיד ברגע קבלת המסך כבר הסדרתי את התשלום ואז כמו שאתם מכירים בישראל כמו בישראל ברוב המקרים אם שילמת אז אתה בבעיה ולך תרדוף אחר החנות ותוציא עצבים אם לא אז הם ימצאו אותך. כמובן הכל תלוי ביושר של הרשת והכל. אבל עדיין. למי יש זמן למשוך את זה שבועות אם לא חודשים.[br]פורסם בתאריך: 3.08.2009 בשעה 09:56:35


בפנדה יש אחריות של שבוע ראשון לבעיות פיקסלים.

שם הזמנתי וקיבלתי אותו תוך 30 שעות מההזמנה.

טוב זה כבר בטח תלוי בזמינות של המסך?

פורסם

אני מניח שכן, אבל יש להם אותו במלאי.

ורשום בגדול שאחריות ל-0 פיקסלים שרופים היא לשבוע הראשון, ואח"כ אחריות רגילה של דל.

פורסם
  • מחבר

בפנדה יש אחריות של שבוע ראשון לבעיות פיקסלים.

שם הזמנתי וקיבלתי אותו תוך 30 שעות מההזמנה.

יש לי עידכון בשבילך ובשביל כולם. למרות שהשרות מכירות הטלפוני של פנדה אמר לי שיש אחריות של 0 פיקסלים למסך הספציפי שהזמנתי ולמרות מה שאתה אומר. בסופו של דבר בעת קבלת המסך התברר שלא היה ולא נברא הדבר. דרשתי מהמוכר באחד מסניפי המשנה שייתן לי חותמת מפנדה על כך שקיימת אחריות של 0 פיקסלים למסך לשבוע אחד. הבן אדם אמר כי אין לו מושג בנידון. ולאחר בירור דרכו ושיחה עם מנהל שירות הלקוחות(מכירות) בטלפון התברר לטענת המנהל שאותו הנציג מכירות שטרח לציין בפני שיש אחריות 0 פיקסלים בעת ההזמנה בטלפון טעה ולא היה מעודכן. היות ונוהל ה-0 פיקסלים כביכול בוטל לטענתו עוד באותו השבוע.

היות והשיחה מוקלטת אוטומטית אני שוקל להגיש תביעה יצוגית. כי לדעתי מדובר בסוג של הטעיה וקשה לי להאמין שבאמת מדובר בנציג לא מעודכן או סתם בלבול היות והנושא הזה של הפיקסלים היה אחד השיקולים שלי בקניית המסך דווקא בפנדה שהם ד"א יותר יקרים מכמה מהחנויות שמוכורות את המסך הספציפי הזה. משאר החנויות במחירי אותו המסך הספציפי.

ודבר נוסף הם גם סרבו בתוקף לבצע בדיקת תקינות למסך לפני התשלום למרות שפה עדיין היה היגיון כולשהו בטיעון שהם נתנו לסרוב. חוץ מזה השירות היה בסדר המסך התקבל במהירות גדולה והכל. אבל אני לא ראיתי שום דבר מיוחד בחברה הזאת כפי שכמה אנשים בפורום מצאו לנכון לציין.

במקרה הזה לא היו פיסלים מתים תודה לאל (דבר שעדיין טעון בדיקה) אבל יכולת שמסתמנת תקלה אחרת.....כפי שפרסמתי בשרשור מקביל שפתחתי.

קיצר חברה לוודא שבעתיים בדברים האלו. במקרה שלי זה יותר עניין של פרנציפ מאשר נזק אמיתי אבל לכו תדעו. אם מבטיחים אז הם צריכים לקיים או שפשוט ישתקו ולא יבטיחו הבטחות שווא

פורסם

אני שמח בשבילך שיש לך כל-כך הרבה זמן פנוי כדי לשקול להגיש תביעה, ועוד ייצוגית, על שטות מפגרת כמו פיקסלים מתים.

פורסם
  • מחבר

אני שמח בשבילך שיש לך כל-כך הרבה זמן פנוי כדי לשקול להגיש תביעה, ועוד ייצוגית, על שטות מפגרת כמו פיקסלים מתים.

חחחח אני סטודנט וממש אין לי זמן לזה במיוחד עכשיו בתקופת המבחנים...וגם בסופו של דבר ציינתי שלא היו פיקסלים מתים, דבר שבד"כ תלוי ביצרן וביבואן ולא בחנות.

הסיבה היחידה שנותנת עילה לתביעה זאת הטעית הציבור. וזה גם עניין של פרנציפ וגם עניין של פגיעה בכיס. יכולתי לרכוש את אותו המסך במחיר קטן ב-200 שקל בחנויות אחרות.

אבל בחרתי לרכוש דווקא בפנדה בגלל מה שהנציג אמר לי והבטיח. אין מה לעשות לפעמים על איכות צריך לשלם וגם על שירות.

אבל במעמד הרכישה לאחר שכבר המקדמה שולמה ולאחר שהמתנתי לאותו המסך מספר ימים. כך שאני כמעט תלוי בחסידהם וביטול יעלה לי סכום לא קטן של כסף. זה לא תקין ולא יתכן שהם יתנערו ממה שנציגי המכירות שלהם הבטיח. באותו הרגע שכבר אין לי ברירה אלא לקחת את המסך בכל מקרה. אז אם הבטחתם אז תביאו במיוחד כשרוב הסיכויים שאני לא אצטרך את האחריות הזאת.

וזה ממשך מכעיס. אפשר לקרוא לזה רמאות. לא יודע אם מדובר בטעות אמיתית או שמדובר ברצון יתר של אותו המוכר למכור או משהו יותר גדול.

אבל זה לא בסדר שאני כלקוח אמור לצאת פרייר ומרומה. נקודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים