עתיד השלום? האם יהיה לנו "פרטנר" לעוד הרבה זמן? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עתיד השלום? האם יהיה לנו "פרטנר" לעוד הרבה זמן?


amir85

Recommended Posts

סיכום של הכתבה מdailyalert:

Even if PLO and PA leader Mahmoud Abbas wanted to make a compromise deal with Israel - which he doesn't - he couldn't deliver his own purported followers, much less his Hamas rivals. Of the Fatah Central Committee's 17 surviving members, only three can be classified as relative moderates. At least seven can be called radicals - many still oppose the original 1993 Oslo agreement. Many in the younger Fatah generation are sympathetic to a more equal coalition with their Hamas "brothers" to fight Israel. At present, 14 of 17 members could never make a comprehensive peace treaty with Israel, and Abbas himself is so firm on demanding all Palestinian refugees must be allowed to return to live in Israel that he could be added to this group. They, and not Prime Minister Salam Fayyad, are the ones who really control Fatah, the main Palestinian institutions, and the West Bank.

The end of Abbas' career is in sight. There is no conceivable consensus candidate to become head of Fatah, the PA, and/or the PLO. Equally, there's no leadership willing to make any comprehensive peace agreement with Israel. How can such huge factors be ignored by those in the West who act as if a quick resolution of the conflict is both possible and such a high priority?

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1248277894938&pagename=JPost/JPArticle/ShowFull

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הינה כמה נושאים לתרדים שהם אינם מהעיתון : כמה תרדים מיותרים אפשר לפתוח ? או מדוע למצות נושא נושא כאשר אפשר לא למצות 10? או מתי אני אצטרף לצוות החדשות ? או אולי מי משלם לי לפרסם את הכתבות בעיתונים ? או אולי אני אפתח לי אתר משלי הרי כבר את התוכן אני עושה ?

אני כמעט בטוח שזה שיא :yelclap:

261028350.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

annremenwillisgwhspider.jpg ששש...

נ.ב. כל התרדים האחרונים שפתחתי זה לא משהו שאתה קראת ב YNET או NRG או כל אחד מהעיתונים הראשים. (חוץ ממצב הגרעין באירן).

כך שעדיף שתקרא אולי תלמד משהו כי יש לך פה ניתוח יפה של המצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעזאזל חדש?

דוד שלי כבר בן חמישים ומשהו, ואומר שכבר המון שנים המצב כזה. מצב שבו אין שום סיכוי שיצא שלום. כנראה שנאלץ להשאר ככה לנצח, והאמת, לי לא מפריע. בסוף הם יקלטו שמה רוצים הם כנראה לא יקבלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדוד שלך לא מיצג את כל העם, לכן זה מידע חשוב שצריך לקחת בחשבון כשחושבים על כל נושא השלום, למשל יש כאלה שחושבים שאפשר להפיל את הממשלה ואז לרוץ לשלום אז רק חשוב להבין מה מחכה להם בסוף הדרך, זה למה אני בעד הסתכלות על פתרון ארוך טווח "שלום כלכלי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שאתה מתחיל לחלק את העוגיות שלי אז NO COOKIE FOR YOU, COME BACK 1 YEAR!

אולי תבין רמז, אנשים מכירים את YNET ולא צריכים שתדביק להם כתבות כל היום, אחת שמעניינת או מעוררת שאלות או דיון מעניין

מילא, אבל אתה מזבל דודיש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...